Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grillo's daden met K1 zaden (soma amnee - de K1 versie)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Grillo's daden met K1 zaden (soma amnee - de K1 versie)

el leeft de zooi nog

k3 wil pics zien

groetjes m8
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

jahhhh .. je gelooft het nooit .. maar ik was er aan bezig, net de andere ff wat aangevuld.

hazen tijd, en geloof me dat is geen konijn met pruimen, de planten hebben gedwongen een week langer in hun melkbrikken gezeten en het is er aan te zien:

beginnende kalk tekorten op de onderste bladeren

ze kregen een regime van kalkrijk water in de dagen voor het overpoten, ondertussen zitten alle planten in grotere voeten, 6 liter zakken blijven mijn keuze voorlopig.
          in de nieuwe grond vermengde ik een flinke dosis extra kalk en wat lavameel .. de planten zijn opgedeeld in drie keer drie bakken dus 3 keer 6 planten ..

de eerste zes (vier weken oud) vlogen onder hps en krijgen dagelijks 150ml water per plant in de eerste dagen, om de andere dag van boven af gewaterd gedurende 1 week.

nog een blik op de onderste bladeren ..

aanschouw kalkrijke grond (^^,)

de volgende zes planten verdwenen in de koelkast .. deze groeien verder voor, worden getopt (gestekt, genummerd en gelabled) en gaan samen met de eerste hps'ers onder de 250w staan in het bloeihok als die eerste zes geslacht hebben getoond .. geen idee hoelang dit zal duren - het is mijn eerste hazen ronde .. we zien wel ..

sommige strekken wat andere zijn super snel in het maken van nodes .. al heb ik een vermoeden dat het gewoon aan die ene week extra gedwongen te smalle voeten onder tl

op zich allemaal geen probleem .. ik hoop dat de kalk aanslaat, geen idee wanneer ik ga/moet beginnen bijvoeden .. dat zie ik verder nog wel ..

tot zover mijn daden (:

Comment

Heb ik met dezelfde problemen ook gedaan extra kalk en ze zijn weer helemaal boven.
            Benieuwd hoelang deze moeten.
            Succes

Comment

mooi groen is toch niet lelijk he ?? jij denkt er precies anders over :d

groetjes m8

Comment

Comment

Yeps , ik zou Bosrand's goede raad maar opvolgen ...

Grtz Hash
                  Geniet nooit met mate !

Comment

vanavond probeer ik er wat aan te doen .. ik beken, het is wel erg kalkrijke grond die ik heb gemengd, 6delen grond 1 deel kalk ..
                    alga bloom kan er nog doorheen dus die N-defecientie probeer ik op die manier te tackelen .. ik heb ook nog beendermeel (even een weekje van bovenaf doorwateren)

-->nu ik het er aan denk: ik heb al eens (met succes) een beendermeel actie op gezet .. die plant staat nu af te bloeien en vertoont maar weinig tekorten, het lukt me vast wel

waarom deed ik het zo .. ik zag op planten in voorgroei vaak gekleurde cirkels gaande van geel naar dieprood en bruine tinten, dus ik bedacht wel vaker met een kalktekort te zitten .. ik vergat even verhoudingen in acht te nemen.

Comment

k3 wacht geduldig op de volgende pics

Comment

woensdag laatst lede ..

na een aantal intensieve van bovenaf watergeef dagen en een twee voedingsbeurten met alga grow trekt alles mooi bij .. vanaf nu laat ik de planten een weekje bij trekken zonder verdere extra toegift bij het wateren ..

de tweede week onder hps en de planten doen het goed ze groeien aardig door en het verschil in grote doet me vermoeden dat ik snel geslacht zal kunnen vastleggen op beeld.
                        voorlopig deze foto's van de eerste bloeironde hazen:

aan de kant staan toppen van planten die nu onder de TL balk staan .. al is dat bij nader inzien een beetje een malle poging, geslacht haal je haast zo uit die hazen dus daarvoor was het totaal niet nodig .. ach ik ben gewoon weer wat aan het prutsen geslagen. over prutsen gesproken, ik zit met een zelfbouwideetje in mijn hoofd .. maar daarover later meer. terug foto's..

beetje verschil tussen de vrouwtjes ofte damen's zoals deze hazinnen worden genoemd.

van de vier planten waarvan ik vermoed dat het vrouwen zijn is deze voorste de mooiste .. erg kerstboom achtig .. ik denk dat deze de zaaddraagster word.
                        de andere drie planten hebben een iets meer uitgesproken onderbouw. de tweede en derde node zijn de meest ontwikkelde node terwijl alles daarboven eerder beperkt blijft in groei.
                        je merkt het vrij vroeg bij deze zaden .. dus je kan gelijk ook kiezen en delen met deze planten ..
                        de kerstbomen gaan via een weg en de andere kunnen vroeg worden getopt om eventueel een soort scrog te gaan doen .. hmm scrog met hazinnen ..

voorgroei in de koelkast

ook hier zie je al duidelijk verschillen in groei, de mannen, de kerstboompjes, de deernes en niet te vergeten de mongool .. die is en blijft lachen geblazen

derp a derp derp..

kerstboompje met rechts de mongool (blad)

propa met topstekken

zo ziet het er veel beter uit ..

lator gator
                        Last edited by EL Guerilliero; 15 March 2014, 11:44.

Comment

mooi werk man.

doe zo verder
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

lokes el

gaat goed hier zo te zien he

vermoed die grootste op foto 2 dat dat een man gaat worden

de rest ziet er aardig gelijk uit he ?

effe ivm je stekjes , snap het nog steedsniet dat iemand een top als stek gebruikt

duurd mij persoonlijk iets te lang voor ze deftig aanslaan , tevens zie je dan meestal ook dat ze beetje gaan hangen , zoals bij u ook het geval is

voor de rest zou ik zeggen , doe zo verder m8

groetjes

Comment

mja .. je hebt geheel gelijk, achteraf gezien heb ik geen enkel idee waarom precies ik die topstekken maakte .. het zijn hazen, je ziet de venten een groeispurt nemen, dus je haalt ze er vrij snel tussenuit, die man die je aanwees had ik ook al in het snotje en die ernaast is ook een vent .. de vier die behoorlijk gelijk van grote zijn zien er vooralsnog vrouwelijk uit ..

eentje is een zuivere kerstboom de andere drie zijn iets steviger van onderbouw en tenger van bovenbouw, vandaag al de mannen weg gehaald en de volgende zes uit de koelkast getopt en onder de hps gegooid .. zien wat dat zal geven in vergelijking.. de getopte onder TL staan nu in de koelkast .. over een week of twee drie gooi ik die dus ook in het bloeihok ..

_\,,/ Gaan \,,/_

Comment

wat zijn dat voor rare stekken???????
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
                                X