Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer 9x White Widow RQS/600w met enkele vraagjes :-D

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste keer 9x White Widow RQS/600w met enkele vraagjes :-D

Korting op 420shop
    Hoi,

Even een kleine kennismaking ,

Dit is men eerste kweekje, ben nu 2weken bezig met 9x white widow royal queen seeds. Heb ontelbare topics gelezen en heb toch maar besloten om er zelf een te maken, s makkelijk als ik vragen heb en als er problemen zouden zijn, zijn er meer zielen die dit kunnen spotten n is altijd leuk zo'n kweekverslagje lezen!!

Setup:
    -Secret jardin darkroom II (120x120x200)
    -600w son t-plus
    -400m3 afzuiger met thermostaat
    -koolstoffilter 350m3
    -Plagron: terra grow, terra bloom, pure enzym, power roots, green sensation, sugar royal
    - En alle andere prullen

De dames voor de moment 10 dagen groei 18/6
    IMAG0442.jpg

Ben begonnen met 12 ww zaadjes-> 10 doorgekomen
    + 5critical-> 4doorgekomen (was voor ne maat)
    Ook direct in growmix met enkel spawater
    IMAG0417.jpg

IMAG0421.jpg -> Enkele dagen later overgepot 18l->IMAG0425.jpg IMAG0427.jpg IMAG0428.jpg

->2feb->11feb->12feb

Ben nu ook begonnen met een beetje terra grow bij te geven ec water 0.4-0.6 omdat de grond maar ec van 1.0-1.4 heeft

Hopelijk was dit een mooie introductie , maar ga jullie direct met enkele vragen overvallen!!

1.Heb een plant waar het blad wat raar doet heb een foto, r was ergens anders percies ook wat roest op het blad maar kon ik geen goeie foto van maken is dit iets waar ik wkr moet van liggen!??
    IMAG0436.jpg

2. Ik gebruik sinds de laatste week een voedselvat. Dus ik vul die dan met 13l kraantjeswater met een klein pompje in, laat dit een dag staan en dan doe ik men voeding en wortelstimulator enzo erin en zuur dit af met ph-. Laat dit dan gwn staan en pak er af wat ik nodig heb, maar heb nu vandaag gemerkt datr zwarte drek in lag en het stonk zoals stilstaant regenwater echt vuil en ph was trg gestegen van 6.5 naar 7.8 fzo!! Wat is hier de oorzaak van, is het pompje wel groot genoeg of ?? Die plagron powerroots is nu ook wel zwart van kleur, mss heeft dit er iets mee te maken.
    IMAG0452.jpg IMAG0453.jpg IMAG0454.jpg

3. Vandaag heb ik gemerkt dat de tipjes naar beneden krullen en de rest van het blad staat mooi naar boven dus niet te veel water, zou dit overvoeding kunnen zijn omdat ik al terra grow toevoeg ec 0.4-0.6??
    IMAG0433.jpgIMAG0434.jpg IMAG0440.jpg IMAG0441.jpg IMAG0445.jpg IMAG0447.jpg

Re: Eerste keer 9x White Widow RQS/600w met enkele vraagjes

Hoi welkom
    Je hebt vrijwel de zelfde set up als mij, alleen ik kweek biologisch.Ik heb al meerdere gedraaid en vind mijn tent te klein word.Maar das persoonlijk.
    Veel succes ik kijk af en toe ff mee.
    Gr tuinbroek

Comment

Welkom Kroupock.
      Leuke set-up ga dit eens volgen.
      Ik gebruik Plagron bio maar ook powerroots en dit is maar 24 uur te bewarendus elke dag nieuwe maken als je powerroots toevoegd.
      Terra grow is 4 dagen te bewaren.

Comment

(klap)stoel :smoke:

Zat je verhaal te lezen en moest ook gelijk aan die 24u van power roots denken .. Voeding installatie schoonmaken opnieuw vullen zonder die roots erbij. (vlak voor je gaat wateren de roots bij mengen in je gieter of wat dan ook)

Zelf zou ik mn medium ook een x doorspelen met water.maar dat ben ik..

Suc6 :cool:

live vanuit het ondergrondse..

Comment

Hoi kroupuck,

Ziet er netjes uit, je tent Wel oppassen met die doorzichtige potjes waar je in ontkiemt, wortels kunnen geen licht verdragen.

Veel succes met je kweekje!

Comment

Hey,

Bedankt voor de respons iedereen n stoeltjes staan klaar !!

Heb voedselvat helemaal schoongemaakt en vandaag plantjes gwn water gegeven zo'n liter per pot, ga dit morgen nog eens doen om grondig te spoele beetje stress datk te veel wil geven!! Ook goed dat ik weet dat de powerroots maar n dag goed blijft, was het eerste dat ik er van hoor maar blij datk t nu weet !!

Hou jullie verder op de hoogte morge of overmorgen

Grtz

Kroupuck

Comment

IMAG0463.jpg IMAG0464.jpg IMAG0467.jpg

Grtz
              Kroupuck

Comment

zie dat je zo een pompje hebt die je bij de praxis/ gamma vandaan hebt.
                deze heb ik ook gehad. toen ik dit pompje in me vat gebruikte hoorde ik in de zelfde ruimte niks van de circulatie. maar een kamer ernaast hoorde ik een hele diepe brom die zelfs waarschijnlijk me buren konden horen
                had me vat op een tafeltje staan maar op de 1 of andere manier drong die brom door naar me andere kamer. was heel vreemd maar heb het pompje maar gauw terug gebracht.
                wees gewaarschuwd.

Comment

Welk medium gebruik je.. Kon ut ff niet terug vinden. Maar lijkt plagron growmix .. Als dat zo is. Heb je tekenen van over voeding. Zelf doe ik alleen kraan water met max roots .. . Om de 3 dagen . Zit nu 4 dagen in voorbloei en ga nu pas min voeden en langzaam opbouwen( terra bloom) met roots . Over een wk of 3 ga ik geen roots meer geven maar bloom icm pk. Weet de uitkomst nog niet maar denk dat dat gaat werken. Tis ook mijn 1e x. Maar groeien is gelukt

Suc6
                  Attached Files

Comment

Ze staan te nat.

Comment

Ze staan zeker te nat
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hoihoi,

Ff update ,
                        IMAG0478.jpg

Heb voorbije dagen maar een keer water gegeven zo'n 150ml/pp en bladpuntjes komen trg omhoog maar idd overvoeding(gele puntjes!?) en teveel water 2 stomme foute, typisch, noobfoute!!

En yeup pikkebaas idd growmix, maar ga nu geen voeding meer geve en zondag gaan ze 12/12 (20dagen groei) en dan begin ik n week later beetje terra bloom zoals jij zegt. Had beter rekening moete houden met de growmix maar s eerste keer e, de volgende gwn lightmix sbeetje makkelijker zicht op te krijgen denkk??
                        En ivbm het pompje geen last van eigenlijk, met heel de keet(fan,..) op 100% hoor ikzelf in de kamer ernaast niets en ben is gaan polse bij de buren (hey,... frigo...) en merken er niets van dus zit goed op dat vlak!!

Voor derest gaan ze goe buite eentje met de vlekken gaat beetje trager, beetje in shock denkk weet niet zo goed maar als ze de komende dagen niet beter word vliegt ze uit het hok, smeer ruimte voor andere schatjes!!
                        IMAG0481.jpg IMAG0475.jpg IMAG0480.jpg

Nogn foto 15dagen groei
                        IMAG0473.jpg

Nogmaals bedankt voor reactie's, reuzehandig n gezellig

Grtz Kroupuck

Comment

Suc6 verder

Comment

Bezig...
                          X