Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!
Dank je tuinbroek en ja zoveel kristallen heb ik eerder gezien en vele malen.
Orginele White Widow,Soma`s stash en dynamite was een zooitje stekken zonder naam maar man o man na het roken ervan heb iemand die naam bedacht en hebben we gelijk maar zo gelaten 1 joint roken en boem glad uit je schoenen.
Wat het kweekwerk betreft afgezien van het overpot moment en te nat ben ik tot nu toe zeer tevreden
Heb wel een verbrand bladpuntje en die is van de bemeste aarde.
Dus 1 procentje minder met het opwaarderen en dan zie ik die denk ook niet meer.
Dus ja ik heb deze grond hergebruikt en dat beval me prima.
En blijf ik dus doen.
Nee helaas niet regulier want ik heb van de week weer wat geleerd nou dan was het zeker feest.
Maar daar meer over in een gedetailleerd verslag kan wel zeggen dat de meeste me eerst voor gek verklaren.
Maar zo dacht ik ook toen ik het hoorde maar denk daar nu wel anders over.
Tevens dit is voor een ieder die dit leest ik zoek alle mogelijk info tbv industriele hennep.
Linken,boeren die het al telen,alles van de maakindustrie etc etc alles.
Mijn dank is groot
Daarom vanavond deel 56 van Hartzlichen willkommen in die Schweiz.
Dank je tuinbroek en ja zoveel kristallen heb ik eerder gezien en vele malen.
Orginele White Widow,Soma`s stash en dynamite was een zooitje stekken zonder naam maar man o man na het roken ervan heb iemand die naam bedacht en hebben we gelijk maar zo gelaten 1 joint roken en boem glad uit je schoenen.
Wat het kweekwerk betreft afgezien van het overpot moment en te nat ben ik tot nu toe zeer tevreden
Heb wel een verbrand bladpuntje en die is van de bemeste aarde.
Dus 1 procentje minder met het opwaarderen en dan zie ik die denk ook niet meer.
Dus ja ik heb deze grond hergebruikt en dat beval me prima.
En blijf ik dus doen.
Nee helaas niet regulier want ik heb van de week weer wat geleerd nou dan was het zeker feest.
Maar daar meer over in een gedetailleerd verslag kan wel zeggen dat de meeste me eerst voor gek verklaren.
Maar zo dacht ik ook toen ik het hoorde maar denk daar nu wel anders over.
Tevens dit is voor een ieder die dit leest ik zoek alle mogelijk info tbv industriele hennep.
Linken,boeren die het al telen,alles van de maakindustrie etc etc alles.
Mijn dank is groot
Daarom vanavond deel 56 van Hartzlichen willkommen in die Schweiz.
Comment