Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

    Komt ie morgen wat tekst al is er niet veel veranderd
    echte bloei dag 62 017.jpgechte bloei dag 62 015.jpgechte bloei dag 62 018.jpgechte bloei dag 62 020.jpgechte bloei dag 62 023.jpg

    Oja deze ga vanaf zondag 10 dagen water krijgen
    Groeten

    Comment


      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

      Wat een sticky buds mway! Maar goed het knipafval bewaren want daar heb je wel wat aan

      Comment


        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

        Dat is geen afval meer te noemen wat je daar afknipt haha

        Lekker bezig
        If life keeps putting you down, You better stay high

        Comment


          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

          Ziet er lekkere wiet uit MWay!
          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
          Jack Herer in scrog
          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

          Comment


            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

            @Cookaap dank je doe er ook hard ons best voor.
            Deze gaan helemaal gestript op de besneeuwde bladeren na al het groen gaat er af.
            Om na het drogen het blad met de vinger eraf te tikken boven een bak.
            Deze gaat in een nieuwe hasshaker geschud worden.
            Als dit met het afval wat ik al heb genoeg is dan gaat de THC in alcohol en daarna in een babyflessenwarmer.
            De zuiverheid van de thc check ik uiteraard met een microscoop is deze niet zuiver genoeg naar mijn zin gaat deze nog een keer het ijswater in.

            Schim dat weet ik

            @JacktheBass dank je je had zelf trouwens ook wel wat lekkers klaar gestoomd

            Comment


              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

              Prachtig.... Lekker hoor
              sigpic

              Comment


                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                Ziet er heel goed uit Myway !!!!download.jpgkwijl, kwijl
                Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                Comment


                  Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                  WhiteBud dankje m8
                  Reiko wel een slabbertje om geen gekwijl op mijn toppen aub

                  Zoals al eerder vermeld ga ik de eeste vanavond beginnen met 10 te spoelen.
                  Deze heeft heerlijke dikke witte puisten op de toppen gekregen een schitterende bloemvorming om te volgen.
                  Dus de 21ste is het chop.
                  De andere 2 zijn zich aan het zetten maar lopen duidelijk 1,5/2 weken achter.
                  Maar gezien hoe dik die al zijn vergeleken met degene die ik ga spoelen verwacht ik nog wat leuks te zien.

                  Het klimaat is zoals de gehele kweek nog steeds heerlijk 25,1/27,1graden LV rond de 50% met de lamp aan.
                  20,5graden en LV rond 50% met de lamp uit.

                  Met de voeding voor de andere 2 gaan we langzaam aan steeds een stapje terug.
                  Maar niet te veel want ze heeft op het laatst best nog wel wat nodig gezien haar uitdij acties van de laatste 4 dagen.
                  En het feit dat ze zo kan bunkeren vewacht ik ook niet dat er nog al te veel voeding meer in de pot achter blijf.
                  Waarom dan 10 dagen spoelen 1 week met Plagron Bio is toch genoeg?
                  Omdat dit de smaak nog meer zal bevorderen en beter uitkomt ivm het drogen.
                  Dat was het wel zo`n beetje.

                  Pica`s
                  echte bloei dag 62 011.jpgechte bloei dag 62 010.jpgechte bloei dag 62 014.jpg
                  echte bloei dag 62 029.jpgechte bloei dag 62 028.jpgechte bloei dag 62 030.jpg
                  echte bloei dag 62 032.jpgechte bloei dag 62 031.jpgechte bloei dag 62 034.jpg
                  echte bloei dag 62 025.jpgechte bloei dag 62 027.jpgechte bloei dag 62 039.jpg

                  Zo dat was hem weer.
                  Vragen of opmerkingen komt er maar in.

                  Comment


                    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                    Wat een ongelooflijke witte monsters❗️❗️❗️ Heerlijk om te zien. Top werk��
                    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                    Comment


                      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                      Jij weet ook het beste uit een plant te halen,die eigenlijk een beetje achterbleef door dat dubbele water geven.Erg netjes hoor Mway.En net als Straicar zegt ik sluit mij daar bij aan.
                      Vakwerk:cool:

                      Comment


                        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                        Dank je Straicar zelf ook meer als tevreden en gezien er geen ophopingen van ernstige aard hebben voor gedaan zal de smaak na het spoelen ook wel in orde zijn.

                        Dank je tuinbroek.
                        Het is trouwens wel apart de rijpste staat op batmix van Plagron en de andere 2 op gemixte aarde.
                        Ga vanavond ook het water afzuren met Lemonkick van Plagron om te spoelen.
                        Dit op een ph van 5,5 400ml per dag is de bedoeling

                        Comment


                          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                          Daar zat natuurlijk wat meer voeding in dan de opgewaardeerde,hoewel er wel altijd gezegd word dat zaailingen sneller wortelen in opgewaardeerde aarde.Dat zal het verschil verklaren in oogsten.Nou 10 dagen spoelen en nog droogen ben je zo weer
                          een kleine 20 dagen verder.
                          Het water loopt me in de mond.

                          Comment


                            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                            De laatste loodjes tuinbroek.
                            We wachten geduldig af.
                            Maar denk dat het best wel wat grammen gaat schelen met die planten.

                            Comment


                              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                              Dikke shit makker.
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                              sigpic

                              Comment


                                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                                @berry ryder Het is inderdaad een top strain.
                                Dit is de aardbei pheno http://www.rollingstoned.nl/bio-bert...-wat-een-geur/
                                Gezien ze graag gevoed willen worden zou jij leuke resultaten kunnen boeken.

                                Comment

                                Bezig...
                                X