Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!
Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!
thugz die Buckeye Purple kruising Gorilla Grape x grand daddy purple is zeker een mooi wietje 7/8 weken bloeitijd word paars vanaf de derde week bloei.
Heeft alleen 1 nadeel om een goede opbrengst te krijgen moet je lang voor groeien +/- 60 dagen vandaar denk ik ook de kruising met de sensi.
Maar denk wel dat ze dat waard is.
Ja Mway steeds zeer creatief met je soorten strains. Leuk nieuw soortje weer.. Maar eerst benieuwd wat je bananen opbrengen. Zien er echt TOP uit
Suc6 met oogsten.
thugz m8
Smokie dat weet ik niet had deze al heel lang op mijn wishlist staan.
Straicar is ook leuk om te doen soorten zoeken zo lees je veel verslagen uit verschillende landen waar je altijd weer iets van leer.
En zo ook pareltjes tegen kom die aan mijn wensen voldoen die ik in een strain zoek.
Zit qua kweekmethode in ieder geval goed met het soortje houd van aarde en niet te veel voeding en veel water.
De volle dosis met mijn Plagron ga ik in ieder geval niet halen.
De Banana`s gaan wel iets leuks doen qua gewicht alsmede uiterlijk de strain heeft echt wel bagappeal en smaak ik ruik banaan met een aardse kush achtergrond hoe deze combo straks uit pakt is nog even afwachten alsmede het effect.
Comment