Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!
Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!
Zonde dat ze niet zo groot worden als je dacht, maar jou kennende haal je het hoogst haalbare of dr vlakbij.
Ik heb er nog wel vertrouwen in, wie weet worden de toppen wel mega groot.Het is je gegund hoor!!!!!
Gr tuinbroek:eek:
Dus jij was het toch slak.Zolang je maar van de toppen afblijft
Dank je tuinbroek is even zo maar ze ruikt heerlijk dus daar troost ik me dan maar mee
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ben even op speurtocht geweest plant en aarde gecheckt moest toch weer gedaan en niets.
Loepje er bij voor bladonderzoek kijk en denk nee joh bekijk een topje ja hoor trichomen.Dus deze krijgen nu een lekker briesje.
Lare meer nieuws van de Banana Farm.
Doen we zeker Jack.
Cappuccino met Blue choco klinkt lekker doen we dan na de smaak en reuktest want die doen we met water.
Vond op instagram een foto van de Strawberry Banana wilde die jullie niet onthouden en zeker niet voor de liefhebbers onder ons. Strawberry Banana 01.jpg
Jesus mway
Wat een suiker, vandaar dat je nu al trichomen ziet,
Dat lijkt wel gecaremeliseerde suiker, het ziet er uit om op te vreten, en wat een waterhash kan je dan van je knip afval halen.
Nee niks mis mee hoor dat soortje, keep up the good work.:eek:
Idd shifty ziet er monsterlijk uit.
k1 hoef niet over het stammetje te strijken ze stink de tent uit.
Cookaap natuurlijk had ik liever een vol net gehad maar ze word gewoon niet groter.
Dus moet ik het hier mee doen.
Aardbei of banaan hoop op allebei maar ik heb DNAgenetics nu al twee keer gedraaid en er zit geen verschil in de planten.
Was met de Skywalker zo en de 60Day Lemon ook.
Met de Strawberry Banana is het niet anders.
Maar de verhalen over Crockett`s Banana Kush doet me toch wel hopen dat deze de boventoon heeft.
Tuinbroek wat een lekker wijf is het he.
En jij begint over waterhash zat gisteravond te brainstormen om mijn 1,2 x 1,2 eind van het jaar hier vol mee te zetten en dan alles er doorheen te draaien blad en toppen.Voor een lekkere pot met Strawberry Bananawax.
Comment