Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

    Korting op 420shop
    Allereerst wil ik iedereen welkom heten die dit lees.

    Zoals je in de titel kunt lezen hebben we een aardbeien bananen wietje van Reserva Privada hierover later meer.Zullen eerst de apparatuur de grond en de voeding voorstellen.

    De kweekspullen

    De groei vind plaats in de 1,2 x 1,2 homebox onder de 600Watt dim van B.A.L. dit omdat ik hiervoor alleen een MHbulb heb en aangezien mijn upgrade centjes aan een 2de stalen softbox heb moeten uitgegeven en beloofd had dat ik niet buiten het budget zou gaan doen we het maar zo.Rondom de hobby creeren wij geen gezeik en gezeur voor de nieuwelingen les 1.De vorige buisventilator die erin hing is kapot gevallen (zonde ik weet het) dus daarom doen we het op deze wijze.

    90 x 90 secret jardin

    400Watt Lumatek dimbaar

    1 x bulb 400Watt HPS

    Afzuiger 500kuub s-vent stalen softbox

    Koolstoffilter 500kuub

    Inlaat 185kuub buisventilator

    2 x waaier

    Davin 2 x 600Watt

    Het medium.

    Omdat het toch telkens zo`n gesleep is gaan we de grond hergebruiken.Allereerst heb ik de potten goed door gespoeld deze laten drogen en toen nog een keer gespoeld met water waaraan ik 1ml per liter enzymen van plagron heb toegevoegd dit heeft lekker een tijdje staan te broeien en begint alweer heerlijk aan te voelen en te ruiken.Hierbij gaat bij het vullen van de potten biomix en kalk van plagron volgens de aangeven mengverhouding en gezien het indicas zijn die volgens DNA wel wat lusten doen we de volle 5% biomix op 1liter grond en 2 gram kalk op 1 liter grond.Dit laten we zo vochtig even 2/3 weken staan met het overpotten heb ik de potten ingewaterd met powerroots.

    De voeding.

    Dit is de biolijn van plagron.

    Algagrow

    Powerroots

    Vitarace

    Sugarroyal

    Algabloom

    Greensensation

    Als extra toevoeging gaan we gen200 gebruiken.

    De zaden.

    Deze zijn zoals eerder vermeld van Reserva Privada en is een nieuwe strain.

    The Strawberry Banana is one of our first seed company collab with Serious Seeds! Strawberry Banana is a cross of Crockett's Banana Kush and Serious Seeds Strawberry pheno of Bubble Gum. The Strawberry Pheno of Serious Seeds Bubblegum was such a frosty male that our homie the Guru new he had to cross it with something. So him and Crockett got to work and created the Strawberry Banana. She Has to be one of the greatest resin producers we have seen, expect to see good yields with the flowering time of 9 weeks. The concentrate that she produces is top notch winning awards at multiple cups around the world. She responds well to topping and does great in all systems. A medium to heavy feeder the Strawberry Banana can produce big yields! Expect connoisseur quality herb without having to be a expert grower! The beginner will shine as well as the seasoned grower.

    Deze gaan we toppen en op een scrog binden.

    De zaden zijn 16 januari de grond in gegaan en stonden na 24 uur onder 20/4 te hebben gestaan op 300watt met hun kopjes tegen de propagotor dakje aan te duwenGroeien ging goed todat ik ze iets te nat had gezet net toen er geen voeding meer in de pot aanwezig was.gelukkig zijn ze hier goed door gekomen en staan ze inmiddels in hun 18 liter potten met de hergebruikte grond en 1 pot met nieuwe batmix.voorlopig geen verschil te zien.

    De dames zijn vandaag 18-02 getopt en staan morgen 5 weken te groeien.Ook heb ik een cooltubee geplaats waardoor ik een mooi klimaat heb van 26 graden LV schommeld van 40 tot net 60%.Netje zit er boven dus hopen dat we zo op 12/12 kunnen.hieronder wat foto`s van de drie.
    MPP en SB 002.jpgMPP en SB 019.jpg

    Zijn voorlopig voor nu de foto`s krijg de rest niet meer gevonden.
    Dus nu dan maar de huidige stand van zaken.
    Vanaf nu gaan we verder in de secret Jardin 90x90 onder de 400Watt.
    Strawberry dag 33 011.jpgStrawberry dag 33 010.jpgStrawberry dag 33 009.jpgStrawberry dag 33 005.jpgStrawberry dag 33 008.jpgStrawberry dag 33 007.jpgStrawberry dag 33 006.jpg

    Zo dit was het tot zo ver.
    Vragen tips komt er maar in.
    Last edited by MWay; 19 February 2014, 13:55.

    #2
    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

    Ploffff !!!! Ik zit
    Succes ,ziet er allemaal netjes uit !!!
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

    Comment


      #3
      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

      veel geluk met je run amigo

      mijn stoeltje staat !!

      groetjes en hou ze groen he
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #4
        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

        Hoi mway
        Mn stoel is gezet, komt die 5 week groei nou door het toppen,? Ik heb nog nooit zo lang gegroeid, mn langste was 3week.
        Of heeft dat soortje zolang voorgroei nodig?
        Ze moeten naruurlijk ook niet te hoog worden en ze moeten na het toppen ook weer herstellen.Maar het lijkt me een lekker soortje, aardbei en banaan passen ook goed bij elkaar.Blijf het volgen.
        Succes mway.

        Comment


          #5
          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

          deze ga ik volgen mway succes!

          Ik neem aan dat je de plantjes al wat bij voedt?

          Comment


            #6
            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

            @Reiko Dank je.

            @k1 Dank je m8 hoop er ook wat moois van te maken en te vinden wat ik zoek.

            @tuinbroek Wil veel takken hebben voor het net en die hebben ze nu vandaar nu getopt.
            Ze zitten nu strak onder het net maar de potten staan 6 cm verhoogd dus er is speelruimte.

            @Cookaap Heb ze toen ze droog waren overgepot kon de hele kluit er zo uit tillen zonder losse grond.zitten nu in zwaar bemeste grond gezien ze de pot met batmix zo leeg hadden.
            Ik verwacht over 3/4 weken te moeten beginnen met voeden.En de pot gevuld met batmix misschien wel over 3 weken al.
            Een echte vreetzak

            Comment


              #7
              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

              O leuk. Mway gaat ook scroggen.
              Hier kom ik zeker bij zitten.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                Dat komt door die gefotoshopte foto`s van jouw berry

                Comment


                  #9
                  Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                  Suc6 m8 ik kruip er ook bij

                  Comment


                    #10
                    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                    En Mway bevalt de cooltube? Ik ga ook maar een kopen want de buitentemperatuur word al hoger en hoewel ik nou nog speling heb met de afzuiger, ik wil deze zomer ook draaien, en dan buiten een paar auto, s in
                    potten op het balkon. :beer::cool:

                    Comment


                      #11
                      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                      Plek zat maar bij het aanschuiven pas op de bananenschillen

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      cooltube doet het prima tuinbroek.
                      Met de wing had het denk ook wel gegaan maar dan staat de afzuiger bijna continue te draaien en nu op 30% en is het heerlijk stil.

                      Comment


                        #12
                        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                        Grappig soortje, ik ben benieuwd. Succes.
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment


                          #13
                          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                          Ga ik volgen MWay, ben benieuwd

                          Comment


                            #14
                            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                            Welkom en neem plaats in de bananenkwekerij Morgen Zonder Zorgen en royalcheese1grow.

                            Comment


                              #15
                              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                              Deze had ik bijna over het hoofd gezien en dat zou wel heeeeel zonde zijn! Ik ben benieuwd en wens je veel succes!

                              Greetz
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment

                              Bezig...
                              X