Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

    Hoi mway
    Die plant steekt haar energie in het maken van nieuwe scheuten, dat kost energie, maar dat komt wel goed, ziet erg goed uit mway.:eek:
    Gr.tuinbroek

    Comment


      #77
      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

      Thanks mannen voor het in de gaten houden.
      Het lijkt net of de dames stil staan maar tussen de internodes krijg ik alleen de kleinste tyrip vast anders kom ik er niet tussen.
      Was toen ze net boven het net waren wel anders maar nu wordt de afstand steeds kleiner.
      Had de lamp al wat hoger gehangen maar heeft niet geholpen.
      Ook begonnen de handen de afgelopen 2 dagen wat te plakken dus denk dat de groei niet lang meer duur.
      Denk dat ik het een zondag wel weet of ze uitgegroeid is.
      Dus de Strawberry Banana toppen op de vierde internode en dan op het net en 3/4 volgroeien en dan 12/12 is mijn bevinding tot nu toe.
      Tenzij ze er nog een slinger aan gaat geven maar denk het niet.
      Het scroggen beval me tot nu toe wel goed dus zal snel een vol net laten zien
      Mooie hobby he mannen.
      En dan nu even de fotostand van zaken.
      We zitten nu op dag 9 12/12.
      Zo staan ze er nu bij.
      dag 9 voorbloei 002.jpgdag 9 voorbloei 003.jpgdag 9 voorbloei 004.jpg

      Word vervolgd.

      Comment


        #78
        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

        Gaan met die banaan....
        Jammer dat het netje niet vol gaat komen maar het zijn wel prachtige dames.
        Laten we hopen op nog wat rekken en strekken.

        Greets

        Comment


          #79
          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

          Hoi mway
          Vreemd dat ze niet doorgroeien, of is dit mischien een klein soortje? Ik hoop dat je netje nog vol komt.
          Tuinbroek:eek:

          Comment


            #80
            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

            Komt zeker door dat ze al op 12/12 heb staan! Ik hoop dat ze toch nog ff heel snel gaan groeien voor je. Ik zal voor je duimen.
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment


              #81
              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

              Dank je mannen.
              De Banana Kush die erin zit schijnt idd een klein bossig struikje te zijn.
              De linkse en de middelste zijn de kleinste de rechtse is wel van een aardig formaat.
              Misschien een pheno verschil al heb ik dat bij DNA nog niet gezien zowel bij de 60Day Lemon als bij de Skywalker Kush niet.
              We gaan het zien.
              Nu wat foto`s.
              Dag 10 12/12
              dag 9 voorbloei 019.jpgdag 9 voorbloei 006.jpgdag 9 voorbloei 003.jpgdag 9 voorbloei 004.jpgdag 9 voorbloei 011.jpg
              Last edited by MWay; 4 March 2014, 23:16.

              Comment


                #82
                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                Plof ik zit er ook bij moet zeggen je plantjes zijn flink gegroeid op een weekje tijd Ben benieuwd hoe dit ten einde komt succes mway

                Comment


                  #83
                  Dag 11 en 12 voorbloei 014.jpgDag 11 en 12 voorbloei 015.jpgDag 11 en 12 voorbloei 016.jpgDag 11 en 12 voorbloei 017.jpgDag 11 en 12 voorbloei 018.jpg

                  Vanaf nu zullen de updates woensdag kort en zaterdags een uitgebreide update.

                  Comment


                    #84
                    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                    Hey Mway
                    Jammer dat je er moet achterkomen dat dit soortje niet echt gedijt in scrog.

                    Aan de andere kant zien ze er wel prachtig uit! De bloei is althans met een groene voorsprong ingezet

                    Op naar een mooie oogst kerel!

                    Gz

                    Comment


                      #85
                      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                      inderdaad kut dat het geen scrogsoortje is!
                      Voor de rest ziet het er goed uit m8 ,
                      Is goed die kale beentjes
                      Grtz

                      Comment


                        #86
                        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                        Zeker jammer,

                        Dat soort info is vaak wel fijn om bij het zaden bestellen te weten.
                        Hoe effectief de plantjes gaan zijn met verscheidene kweek methodes.

                        Maar verder staat er lekker donker groen bij. nu kijken
                        Tijd om er een paar toppen boven op te gaan toveren
                        If life keeps putting you down, You better stay high

                        Comment


                          #87
                          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                          Dank je mannen.
                          Kon gisteren nog wel wat opbinden maar denk dat dit ook het laatste is geweest ook.
                          Denk dat het zo`n beetje 40 toppen per plant gaat worden.
                          Toen ik gisteravond voor het slapen gaan nog eens ging kijken viel me op eens iets op.
                          Er hing wat blad in de baan van de waaier en deze vertonen doorzichtige bolletjes.
                          Omdat het al zo laat was ben ik gaan slapen.
                          Ga vanavond is met de microscoop kijken wat we nu aan de broek hebben hangen en nee het is geen bladluis dat ziet er heel anders uit.
                          Maar als mijn vermoeden klopt zeg ik je moet ze maar gauw zelf bestellen
                          Heb de waaier maar wel vast aangepast.
                          Komt er maar in wie o wie

                          Comment


                            #88
                            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                            Hey Myway,
                            is idd een tegenslagje, maar ja daardoor kunnen we ons niet laten kennen he !!!!
                            Je netje is dan niet helemaal vol, maar dat kon jij niet weten als je je zaad ging halen ,dat het niet echt voor scroggen bedoeld was.
                            Ik vind dat info die je idd zou moeten kunnen weten als je je zaad gaat halen in de shop.
                            Maar ik zou het ook vergeten om te vragen hoor, er zijn zoveel dingen waar je reeds aan moet denken......
                            Voor de rest ,veel succes en di worden alsnog mooie topjes, ze zien er gezond uit!!!! ben wel benieuwd wat die bolletjes zijn die je zag .......
                            Keep em green!!!
                            grtz
                            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                            Comment


                              #89
                              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                              Is Escargot langs geweest? (slakken)
                              Alhoewel me dat ook weer sterk lijkt in ''dat fort''

                              Varenrouwmug?
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment


                                #90
                                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                                Nee Reiko we growen gewoon lekker door.
                                Daarvoor ruikt ze al veel te lekker.
                                De lekkerste tot nu toe in deze fase van de 5 soorten die ik nu gezet heb en zo vroeg al.

                                Nee Schimmige zijn geen slakken of andere beestjes.
                                Maar vanavond weten we meer hier over maar heb al wel een vermoeden maar laat ik nog even in het midden.
                                Zal het ook proberen om het op de foto te zetten zonder hps.

                                Comment

                                Bezig...
                                X