Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

    k1 die te veel water heeft gehad heeft wel een knau op gelopen ja.
    Wod tijd voor Blumats!
    De ander gaan wel door,zoals eerder vermeld zal er verschil in oogsttijd zitten.
    Het is niet anders.

    Comment


      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

      Zo de weekend update voor de tweede keer.

      We zitten op dag 24 echte bloei.
      Er zijn wat dingen veranderd maar dat zie je vanzelf.
      De temp is zowel overdag als `s nacht dik in orde alsmede de LV AAN rond de 26 graden LV 45% UIT laagste 20,2 graden LV 53%.
      Water geven zit ik op zo`n 350/400 ml per plant gezien het klimaat dik in orde is is de verdamping ook niet zo hoog.
      Vanavond krijgen ze de eerste keer greensensation 0,5 ml per liter water.
      Zo en dan nu de foto`s.
      Het nog niet te plaatsen geurtje maar wel zoet.
      echte bloei dag 24 007.jpgechte bloei dag 24 008.jpgechte bloei dag 24 009.jpgechte bloei dag 24 010.jpgechte bloei dag 24 011.jpg

      De aardbei plus
      echte bloei dag 24 013.jpgechte bloei dag 24 014.jpgechte bloei dag 24 015.jpg

      De Banana
      echte bloei dag 24 016.jpgechte bloei dag 24 017.jpgechte bloei dag 24 018.jpgechte bloei dag 24 019.jpg

      Zo kort maar wil niet nog een keer aan de gang.
      Dus moet je maar vragen als er iets niet duidelijk is.
      Groeten

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Comment


        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

        Ziet er goed uit MWay,
        Mooie struikjes ookal had je ze dikker gewilt,
        Ben echt benieuwd naar het rookverslag!
        Deze komt er mss bij mij ooit ook nog in als de smaak goed zit.

        Grts

        Comment


          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

          Heb je de scrog weggehaald? Ze staan nu in andere opstelling of ben ik nog onder invloed!!!????

          Comment


            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

            De twee die ik al goed ruikt vertellen mij dat er iets heerlijks aan zit te komen en gezien ze de thcproductie nu dagelijks laat vermeerdere zal de stonedheid ook wel goed komen.
            Ik zeg doen Royalcheesgrow

            Goed gezien tuinbroek het net los geknipt en op houten paaltjes gezet en daar aan vastgemaakt nu staan ze beter verdeeld onder de lamp was mogelijk dus waarom niet.

            Comment


              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

              Ik schuif mijn stoeltje hier ook eens aan.... Wij gaan binnenkort op een dubbel kweek, 4 binnen in de tent en 2 buiten zien wat dat wordt

              Comment


                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                Welkom patan en dat zijn leuke berichten heb je al een soortje op het oog?

                Comment


                  Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                  Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                  Welkom patan en dat zijn leuke berichten heb je al een soortje op het oog?
                  Ik heb van Bongool hier op het forum een 3 tal seeds gekregen in ruil tegen de HPS, deze zullen de buiten kweek worden zal iets laten weten in mijn topic

                  Comment


                    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                    Hoppa ziet er lekker uit mway leuk die draad er in haha Hou je ze wel lekker uit elkaar

                    Comment


                      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                      Toppen beginnen mooi te bouwen mway, lekker. Ook lekker dat ze al zoet ruiken, dat moet toch prachtig zijn als je je kweekruimte binnenkomt

                      die ene ziet er wel wat zielig uit, met die gele blaadjes. Das zeker een verwend plantje.

                      Comment


                        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                        Ga het volgen patan.succes alvast.
                        Gizmo dank je kerel zijn de lekkerste ivm geur die ik tot nu toe heb gehad.
                        Was tot nu toe de Vanilla kush van Barney`s Farm.
                        Cookaap beginnen nu zeker te komen en de eerste heeft idd een flinke knau gehad maar is qua bloemvorming langzaam de boel aan het rechtzetten maar zal de minste worden en iets later als de andere 2.
                        En idd als ik de tent opendoet en de waaiers draaien al dan maak ik mezelf klein en op top hoogte ruik je een fruitig aroma licht gezoet met banaan en aardbei.En nu nog een paar weken geduld

                        Comment


                          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                          DNA rocks my tentvery frostie bitch alert
                          Ik zeg kopen die Strawberry Banana.
                          Hier nog te krijgen http://www.pickandmixseeds.co.uk/pro...awberry-banana
                          Bij DNA out of stock en nee ik verdien hier niets aan.

                          Comment


                            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                            20140401_212813.jpg20140401_212813.jpg

                            Comment


                              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                              Dat ziet er leuk uit, beginnen wel wat tekorten te hebben
                              Zet dat micro-organisme leven eens aan de gang

                              te lezen die reactie bij het zaad heeft scroggen inderdaad weinig nut bij deze strain.
                              *Leuk soort, maar niet geschikt voor serieuze doel einden. goed gorilla soortje*
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment


                                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                                De voeding word momenteel gegeven alsmede sugar royal en greensensation.
                                Moest even kijken hoe het ging met de opgewaardeerde grond.
                                En idd scroggen is niks met deze strain.
                                Toppen en dan kom het helemaal goed alsmede knakken zou bij deze gaan.
                                De stam lig 10cm plat op het net plus dat ze te nat hebben gestaan zonder voeding maar geen hermatrekjes.
                                Ook voor lage ruimtes is het een goede strain.
                                Voor guerillakweek zit je wel met de geur want die is naar goed aanwezig denk als ik er 1/2 hier in de tuin zet dan stink de hele buurt.
                                Dus dat gaat niet gebeuren.
                                Dit is mijn vierde soort van DNA en ben dik tevreden sterke strains en geen herma`s had die bij Barney`s wel met de vanilla kush wel jammer dat was een heerlijk wietje smaakvol en lekker lag stoned de lekkerste die ik tot nu toe heb gehad.
                                Maar deze gaat er dik overheen

                                Comment

                                Bezig...
                                X