Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

    Klinkt goed! Dalijk dus gewoon nog effe door

    Foto's? Ben wel benieuwd naar de vorm van je plantje
    Rough! Rough! Arrrr..

    Comment


      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

      Alles effe overlezen en moet zeggen : je hebt het allemaal lekker voor elkaar met je fruitpalet
      En wat een kristallen jongeuh! Echt ni normaal! Dat de opbrengst je mag smaken man

      Comment


        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

        Hey mway
        Ben net ff op de site geweest bij dna de strawberry/banana is out of stock, ze zijn ook behoorlijk prijzig, maar ze hebben toffe soortjes, ga denk ik dan maar voor tangie kosher dat naar mandarijnen smaakt.

        Comment


          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

          tuinbroek
          Ja ze zijn bijna overal uitverkocht.
          Ook niet zo gek.
          Zelf kan ik ze in Amsterdam ophalen bij DNA.
          Pick en mix schijnt ze nog te hebben.
          Waarvoor ga je niet voor de Sour Tangie of de Tangie de eerste groeit 4 weken door in de bloei en de tweede 5 weken dus minder lang voorgroeien dus tijd winst en die Tangie schijnt echt kickenwiet te zijn.

          Comment


            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

            Ja die bedoel ik ook Tangie kosher met manderijnen smaak
            Nou ze hebben daar mooie soortjes, vergeleken bij de meeste zaadbanken hebben ze daar ook exclusieve soortjes en die kleuren.Ik zie geen zaadbank hier met die soortjes.
            Je zou toch zeggen als het daar zon hit is, maar ik vind ze niet!!!!!Maar ze zijn ook een stuk duurder!!!!!! M8 voor een keer.
            Last edited by tuinbroek; 26 April 2014, 17:39.

            Comment


              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

              Ze hadden ook enkel "tangie" die was eerst uitgekomen , heb die nog bemachtigd in de Dna shop in Adam vorige zomer

              Comment


                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                En ook al gezet?

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Hallo growers hiier weer een update.

                We zitten inmiddels op echte bloei dag 49 oftewel week 8 gaat in.
                De dames varieren inmiddels van 60% milky tot 85% milky en een tweede laag thc bij die laatste.
                Het klimaat is nog steeds zeer aangenaam heb hiervoor wel de afzuiger op 40% gezet en de inlaat iets hoger.
                Het voeden gaat gestaag door al drink er 1 iets langzamer maar die is ook het snelst.
                Maar nu maar de foto`s die zeggen genoeg.
                Veel kijkplezier
                .echte bloei dag 49 033.jpg
                echte bloei dag 49 022.jpgechte bloei dag 49 020.jpgechte bloei dag 49 023.jpgechte bloei dag 49 024.jpg
                echte bloei dag 49 013.jpgechte bloei dag 49 012.jpgechte bloei dag 49 016.jpgechte bloei dag 49 014.jpg
                echte bloei dag 49 031.jpgechte bloei dag 49 029.jpgechte bloei dag 49 032.jpgechte bloei dag 49 033.jpg

                Comment


                  Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                  ziet er een lekker bananen wietje uit

                  Comment


                    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                    Zal zeker geen slecht griefke zijn. Ben benieuwd hoe de smaak je zal bevallen.

                    Thugz

                    Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                      lkkr frosti :p
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                        Gaat lekker vooruit, echt wel witte bananen man!!!
                        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                        Jack Herer in scrog
                        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                        Comment


                          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                          Dit word een lekkere roker m8! Veel sneeuw te zien

                          Comment


                            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                            Ziet er goed uit MWay
                            Hoe lang moeten ze op papier in de bloei ?

                            Grtz

                            Comment


                              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                              Dank je mannen zoals ze nu er uit ziet en zoals ze ruikt zal het ivm de smaak wel goed komen.
                              Het effect zal het moment van de oogst bepalen.
                              Daarom gaat de eerste op 100% milky gespoeld worden de tweede op 5/10% amber en de laatste op 15/25% Amber.
                              En dan eens kijken wat het voortaan bij deze strain voor mij moet worden.

                              @royalcheesegrow Ze moeten normaal 9 weken en dat gaat er 1 wel redden denk ik
                              De andere 2 zullen 2 weken later klaar zijn afgaande op het rijpingsproces van degene die al 85% milky is ook kleuren de haren vrij snel nu.
                              Door dat ik net voor het overpotten ze net iets te nat had gezet en ze nog niet kon overpotten hebben die andere 2 de achterstand op gelopen die hebben gewoon stil gestaan en die andere heeft er zo goed als geen last van gehad.

                              Comment


                                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                                Heb je de kapvergunning al aangevraagd.Ik ben maar voor de Tangie kosher gegaan.Kijken hoe die fruitsmaakjes bevallen, maar is er niet zoiets te vinden en dan sativa dominant? Ik kan niet zo goed tegen bankhang wiet, hoe is het effect van strawberry , voor zover je er iets van kan zeggen.Het is wel een pareltje, daar moet je zaad van hebben in bulk

                                Comment

                                Bezig...
                                X