Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

    Dank je tuinbroek en ja zoveel kristallen heb ik eerder gezien en vele malen.
    Orginele White Widow,Soma`s stash en dynamite was een zooitje stekken zonder naam maar man o man na het roken ervan heb iemand die naam bedacht en hebben we gelijk maar zo gelaten 1 joint roken en boem glad uit je schoenen.
    Wat het kweekwerk betreft afgezien van het overpot moment en te nat ben ik tot nu toe zeer tevreden
    Heb wel een verbrand bladpuntje en die is van de bemeste aarde.
    Dus 1 procentje minder met het opwaarderen en dan zie ik die denk ook niet meer.
    Dus ja ik heb deze grond hergebruikt en dat beval me prima.
    En blijf ik dus doen.
    Nee helaas niet regulier want ik heb van de week weer wat geleerd nou dan was het zeker feest.
    Maar daar meer over in een gedetailleerd verslag kan wel zeggen dat de meeste me eerst voor gek verklaren.
    Maar zo dacht ik ook toen ik het hoorde maar denk daar nu wel anders over.


    Tevens dit is voor een ieder die dit leest ik zoek alle mogelijk info tbv industriele hennep.
    Linken,boeren die het al telen,alles van de maakindustrie etc etc alles.
    Mijn dank is groot
    Daarom vanavond deel 56 van Hartzlichen willkommen in die Schweiz.

    Comment


      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

      Jeeejtje zeg wat ziet dat er heerlijk uit. Een 10sterren restaurant is er niks bij...

      Comment


        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

        Google maar es hempflax de hele geschiedenis, er word de sativa l voor gebruikt hout en vezelachtige eenjarige plant..

        Comment


          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

          Donders Mway, dat worden beste knapen zeg, en wat hou je ze qua kleur ook mooi....

          Moet mijn meiden ook maar eens wat meer met voeding gaan verwennen als ik dat zo zie...


          Grtz
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment


            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

            Dank je tuinbroek staat genoteerd.

            El Plantos dank je m8.
            Het soortje houdt van lekker veel eten dat maakt het wel een stuk eenvoudiger en het soortje opzicht is niet moeilijk daarom zulke vette planten kan iedereen krijgen gewoon dit soortje zetten in 18 liter potten 2 1/2 tot 3 weken voorgroeien dan 12/12 en uiteraard bio kweek want daar doet dit soortje het het beste op.En grond hergebruiken kijk naar het resultaat en eigen belang ivm het gesleep 1 + 1 =in dit geval een dikke 11
            P.S. je pm is vol kon je geen bericht terug sturen.

            Comment


              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

              Heb weer plek voor je PM, GRTZ
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment


                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                Echte bloei dag 57.

                Hebben de trichomen gecheckt.
                De meest rijpe gaan we dinsdag nog een keer bekijken de andere twee volgend weekend.
                De temp 20,0 `s nachts overdag 25,3 graden LV `s nachts 48% overdag 45%.
                Voor de rest weinig te melden het is trichomen gluren en iets minder voeding greensensation blijft gewoon 1ml per liter met de rijpste de rest krijgt nog wel de 3 ml Algabloom.
                Daarom nu maar de foto`s.
                Veel kijkplezier

                Deze moet zeker nog 2 weken.

                Echte bloei dag 57 001.jpgEchte bloei dag 57 002.jpgEchte bloei dag 57 003.jpgEchte bloei dag 57 004.jpgEchte bloei dag 57 005.jpgEchte bloei dag 57 006.jpgEchte bloei dag 57 008.jpg

                De rijpste
                Echte bloei dag 57 009.jpgEchte bloei dag 57 010.jpgEchte bloei dag 57 011.jpgEchte bloei dag 57 015.jpgEchte bloei dag 57 016.jpgEchte bloei dag 57 017.jpgEchte bloei dag 57 018.jpg

                Deze moet ook Zeker nog 2 weken en hier zit nog zeker een goeie zwelling aan te komen.
                Echte bloei dag 57 020.jpgEchte bloei dag 57 021.jpgEchte bloei dag 57 022.jpgEchte bloei dag 57 024.jpgEchte bloei dag 57 025.jpg

                Dinsdag korte tricho update

                Groetjes

                Comment


                  Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                  Ziet er weer zeer goed uit! Ik blijf benieuwd hoe ze gaan.

                  Comment


                    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                    Looking good word een fijn rokertje
                    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                    Comment


                      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                      Dank je mannen.
                      Vanavond of anders zeker morgenavond komt de fotograaf even langs.
                      Zal ze nog beter uitkomen dan de foto`s die genomen zijn met de telefoon.

                      Comment


                        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                        Hoi mway
                        Van een kun je wel een mooi kaartje maken,van boven heeft het de klasieke hartvorm,en nee mway wat kan je daar nog van zeggen!!!!??? Ze zien er prachtig uit,echt een pareltje die soort.
                        Hoeveel verminder je die voeding op het laatst.?
                        Ze blijven me aan edelweis doen denken.Ja toch?!!!!!

                        Comment


                          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                          De rijpste ga nu nog 3 keer 1,5 ml Bloom krijgen en 0,5ml greensensation daarna 7 a 10 dagen water.
                          Gezien de hoeveelheid voeding beter 10 dan 7 denk ik zelf.
                          Althans als de trichomen het toelaten maar denk het wel.
                          Ja tuinbroek veredeld is ze goed en naar weis ook
                          Als de fotograaf vanavond komt zal ik nog wat foto`s plaatsen.

                          Comment


                            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                            Lekker bezig Klein maar fijn.

                            Heb ff snel proberen te zoeken maar kon het zo snel niet meer terug gevonden krijgen.
                            Maar over de mogelijkheden van Hemp heb ik me al eens eerder verdiept.
                            Er zijn heel veel mogelijkheden met Hemp te veel om op te noemen...

                            Waar ik net wel op stuite was het volgende...

                            Moest er wel om lachen... zoveel politieke incorrectheid...
                            If life keeps putting you down, You better stay high

                            Comment


                              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                              ziet er smakelijk uit :p
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                                Kom je er volgende maand eentje roken
                                Dan is ze al een beetje gecured.
                                De banaan is nu allom in de tent aanwezig leve de koolstoffilter

                                Comment

                                Bezig...
                                X