Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

    En En En?
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment


      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

      mooie toppen !!!!!
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

        Hier de laaste foto`s voor de slacht.
        laatste loodjes 022.jpglaatste loodjes 020.jpglaatste loodjes 018.jpglaatste loodjes 013.jpglaatste loodjes 009.jpglaatste loodjes 011.jpg

        DenSchimmige en en en

        poepzak200 Dank je ben er ook zeer content mee

        Zal de andere ook nog even op de foto zetten beetje druk gehad.

        Comment


          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

          Ze zijn binnen!!!!!!!!!!!!!!!
          Platinum banana OGKush 003.jpg

          Platinum banana OGKush 004.jpgPlatinum banana OGKush 005.jpgPlatinum banana OGKush 006.jpg

          Die Buckeye is een kruising early 90 sensi super skunk x Buckeye Purple.

          Buckeye Purple
          buckeye_purple.jpg

          Groetjes

          Comment


            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

            dat ziet er wel een mooie weedje uit.
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

              thugz die Buckeye Purple kruising Gorilla Grape x grand daddy purple is zeker een mooi wietje 7/8 weken bloeitijd word paars vanaf de derde week bloei.
              Heeft alleen 1 nadeel om een goede opbrengst te krijgen moet je lang voor groeien +/- 60 dagen vandaar denk ik ook de kruising met de sensi.
              Maar denk wel dat ze dat waard is.

              Comment


                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                waar vind je die?

                heb al eens gegoogelt maar vindt het niet direct waar te kopen.
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment


                  Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                  Riot heeft een webshop, vroeger was ie wel bekend als "ripper" maar denk dat ie zen leven gebeterd heeft

                  Comment


                    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                    Ja Mway steeds zeer creatief met je soorten strains. Leuk nieuw soortje weer.. Maar eerst benieuwd wat je bananen opbrengen. Zien er echt TOP uit
                    Suc6 met oogsten.
                    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                    Comment


                      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                      thugz m8

                      Smokie dat weet ik niet had deze al heel lang op mijn wishlist staan.

                      Straicar is ook leuk om te doen soorten zoeken zo lees je veel verslagen uit verschillende landen waar je altijd weer iets van leer.
                      En zo ook pareltjes tegen kom die aan mijn wensen voldoen die ik in een strain zoek.
                      Zit qua kweekmethode in ieder geval goed met het soortje houd van aarde en niet te veel voeding en veel water.
                      De volle dosis met mijn Plagron ga ik in ieder geval niet halen.
                      De Banana`s gaan wel iets leuks doen qua gewicht alsmede uiterlijk de strain heeft echt wel bagappeal en smaak ik ruik banaan met een aardse kush achtergrond hoe deze combo straks uit pakt is nog even afwachten alsmede het effect.

                      Comment


                        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                        Ben echt benieuwd naar die bananebommen man! Mooi verslag tot nu toe.
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

                        Comment


                          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                          Nou rezpiet dat ga je weldra meemaken.
                          Want het spoelen van allen is begonnen de trichomen zijn bij 1 25% amber bij de andere net iets meer denk 35%.
                          De temp is wel aardig gebleven rond de 27,5 graden met de afzuig op 40% met een LV van rond de 45%.
                          Ook heb ik wat vaker alleen water gegeven en zoals je zult zien hebben ze er goed op gereageerd
                          De foto`s.
                          Spoelen 001.jpgSpoelen 003.jpgSpoelen 004.jpgSpoelen 006.jpg
                          Spoelen 007.jpgSpoelen 009.jpgSpoelen 010.jpgSpoelen 012.jpg

                          Zo dat was de update weer.
                          Zal van de week nog een keer wat foto`s maken met het volle buitenlicht.

                          Groetjes
                          Attached Files

                          Comment


                            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                            Ziet er nog steeds top uit m8

                            Comment


                              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                              Inderdaad, dat zijn heel lekkere knotsen keep us posted

                              Comment


                                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                                Ziet er heel mooi uit! Ben benieuwd !


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X