Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

    Komt goed tuinbroek binnenkort kun je kiezen.
    Heb nog een paar strains die deze kant opkomen waaronder wat sativa.

    Comment


      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

      Nummer 2 de kleinste van de 3.
      oogst Banana 2 001.jpgoogst Banana 2 002.jpgoogst Banana 2 003.jpg
      oogst Banana 2 004.jpgoogst Banana 2 005.jpg
      oogst Banana 2 010.jpgoogst Banana 2 008.jpg


      De laatste gaat morgen om.
      Groetjes

      Comment


        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

        Dr af met die handel

        -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

        Comment


          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

          Mway mooie toppen her mien jong doar kist ja wel stooooned
          van worden.
          Laat het je smaken!!!!!!!!

          Comment


            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

            Dank je tuinbroek.

            De laatste Strawberry Banana.
            Laatste strawberry Banana 001.jpgLaatste strawberry Banana 002.jpgLaatste strawberry Banana 004.jpgLaatste strawberry Banana 005.jpgLaatste strawberry Banana 006.jpg

            Zo dat was de derde run.
            Was een hele leerzame.
            Over mijn kweekwaliteiten ben ik nog niet tevreden.
            Nu moet de volgende ronde deze kwaliteit uit de bus komen en met iets meer gewicht.
            Denk wel dat me dat gaat lukken gezien ik ze niet meer gaat scroggen
            Toppen en we gaan misschien ook wel een beetje supercroppen.
            De volgende strain Forest Fire dit zijn regulierenzaden want we gaan wat stekken trekken en we gaan wat moeders zoeken voor de laatste run gekke stekken
            Nu heb ik dit al een paar keer laten vallen en zal even uitleggen wat ik hiermee bedoel.
            Wilde dit eigenlijk voor het einde van het jaar bewaren maar misschien vind iemand het wel leuk om al eens te proberen.
            Gekke stekken hiermee wil ik zeggen dat ik stekken ga knippen in de derde week van de bloei en deze reveggen eerst wortelen dan groeien en dan weer bloeien
            Waarom wil ik dit gaan doen?
            Wel hier om een gerevegde stek.
            Gekke stekke.jpg

            Dit is dus de bedoeling.
            Neem hiervoor wel een stabiele strain met geen kuren.
            Forest Fire is de eerste die aan de beurt is en we hopen natuurlijk op dat kleine godsgruwelijk witte freakje

            Waarom doet MWay dit?
            Mway doet dit om uiteindenlijk met 5 naar lekkere mama`s komen te zitten.
            Elk van een andere strain die hij op deze manier zeg maar gaat recycle net als mijn grond.
            Zodra de dames uitgebloeid zijn kunnen de 5 nieuwe erin.
            Dit word ook wel monster supercroppen genoemd.

            Vragen en reacties komt er maar in.
            Last edited by MWay; 5 June 2014, 17:33.

            Comment


              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

              Dat suppercroppen daar weet ik iets van af,maar ik begrijp nog niet het voordeel van het reveggen,of wil je met zo,n systeem van het zaad af.?
              En die pot waar die stekken in staan is dat een hydrosysteem?Een gerevegde stek daar kun je dan meer afhalen,of om meer stekken te hebben,? Kun je me dan uitleggen wat het voordeel is.
              Suppercroppen geeft meer opbregst,maar wat die stekken daarmee te maken hebben dat is me zo ver duidelijk dat je er dan meer hebt.

              Comment


                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                Een gerevegde stek genomen in de derde week bloei of later zal 3/4 keer meer zijtakken produceren.
                Tevens zal ze sneller groeien.
                Om dit te stimuleren trek je de pas gewortelde stek iets om.
                Niet toppen.
                De topjes die haal je er af maar van de top bovenin blijf je af vanuit daar zal de plant uitlopen.
                Eerst krijg je enkel blad daarna gaan de meer vingerige komen
                Ga deze gewoon op aarde doen.
                Monster supercroopen tuinbroek we gaan het zien vanaf september.

                Comment


                  Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                  Dus tijdwinst en meer opbrengst.Zal es gaan zoeken heb wel alwat gegoogeld.
                  Meer is niet verkeerd.ZAl ook es op de amerkaanse sites zoeken.
                  Nou intresant.
                  Ga je ermee volgen.

                  Comment


                    Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                    mwaay.jpg
                    mwaay2.jpg

                    Soort:
                    The Strawberry Banana
                    Grower: Mway
                    Breeder: Reserva Privada

                    Bloeitijd: 9 weken

                    Wiet/hasj: Wiet (Indica)
                    Geur:Smaak: Zacht, en heeft zeker wel iets banaan in de uitblaas/nasmaak.

                    Effect: (Normale joint) Rust, Relax, Chill, serieus wat is het gvd rustig in die bovenkamer.. ben ik niet meer gewend. zeker ff van genoten ^^

                    Algemeen: Kut wiet om te verkruimelen plakt als de ziekte alles zit onder de thrichomes besmeurd.

                    Rook wijze: Een jointje die ik makkelijk een aantal keer aan de kanten heb kunnen leggen.
                    Niet omdat ik er niks aan vind, maar had gewoon ff genoeg haha

                    Eindoordeel: Zeer goede joint om te roken, al zou ik hem niet te vol stouwen want heb het vermoeden dat je dan snel plat ligt.

                    Vermoed ook dat dit een uitstekende kandidaat is om je vrienden snel uit te schakelen
                    If life keeps putting you down, You better stay high

                    Comment


                      Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                      Nice!

                      Comment


                        Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                        Gisteren dit heerlijke soortje kunnen tasten.
                        Je kan er rustig mee op de bank gaan zitten het wietje zorgt voor veel rust in het koppie.
                        De smaak is heerlijk zoet en er zit wel degelijk iets van banaan in maar daarvoor zul je goed moeten gaan zitten.
                        De toppen zijn prachtig gekweekt door mway plakt als de nete en zit vol thc.

                        Beoordeling:

                        Looks: 8.5
                        Smaak: 9
                        Effect : 10
                        Thc: 9.5

                        Geniet ervan m8 het is welverdiend
                        Kort gezegd een topwietje

                        Greets

                        Comment


                          Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                          ik heb dit ongeveer gedaan Mway!
                          Ik heb 11clones gemaakt van een bloeiende plante en deze dan gerevegde.
                          het resultaat moet ik nog afwachten, maar ik kan wel zeggen dat je slaag kansen lager liggen :s normaal halen 90%van mijn stekjes het, nu hebben er 5al wortels, 2 laat ik nog even doen en de rest is al dood :s
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                          Comment


                            Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                            Hoeveel gram heb je geoogst?


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                            Comment


                              Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                              de oogst moet nog wachten! ik heb er al 2 buiten gezet en nog 3anderen zullen snel volgen!
                              kijk is op mijn kweekverslag! daar kan je meer lezen!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                              Comment


                                Re: Banana Spliff or Banana Split the search for Bananaweed!

                                Allereerst wil ik DenSchimmige bedanken voor de mooie foto`s.
                                En de beide heren voor hun rookverslag.
                                Mijn eigen impressie komt wel overeen met de beoordelingen hierboven.
                                Die bananengeur zit er zeker in en zal na het curen wel beter uitkomen.
                                De geur is licht zoet niet te precies goed en deze zorgt bij het inhaleren gelijk een verblijde nieuwsgierigheid.
                                De high komt eerst deze is licht betoverend en bij iedere hijs word het uplifting gevoel steeds groter.
                                Denk voor mensen net wat Schim zegt die een beetje snel druk in hun hoofd worden van wiet of van hun eigen zijn dit een mooie strain is om toch lekker te kunnen paffen en een goed medicijn.
                                Later parkeer ze beheersbaar in je benen Met nog steeds die heerlijke high in het hoofd en vind je het al gauw best dus niet vanuit jezelf al lui zijn anders alleen roken als je niets meer hoeft te doen
                                Vind de smaak voortreffelijk licht banaan tikje mintie waardoor ze me af en toe laat denken dat ik een kop thee met nana zit te drinken door haar lichte sublieme zoetheid.

                                De thc is nergens overgeslagen deze is precies zo als de breeder zegt top.
                                Uiterlijk gewoon een plaatje.
                                In alle opzichten een echte prijwinner en een zeer goede match van twee strains.
                                Dus ook net als het wietje een dikke 9,5 voor de breeder zelf.
                                En dan is in mijn ogen de lekkerste nog niet getest dus dat halve puntje zou nog herzien kunnen worden
                                Kortom van grow tot roken een leuke strain die je doet verwonderen en zelfs geschikt is voor een beginner gezien haar vergevingsgezindheid.

                                Remtzer dank je

                                GDog weet dat je meer uitvallers heb maar als je eenmaal in die cyclus bent kun je er toch meer snijden takken genoeg.
                                En je zit als die twee goed gaan op de 64% geslaagd dus zou je zeven monstertjes kunnen creeren.
                                Hoop dat je tent groot genoeg is.
                                Hou me eens op de hoogte misschien een topic een leuk idee.
                                Vinden denk wel meer mensen intressant.

                                Als de rest van de tak afgaat zal ik het gewicht hier noteren.
                                Zal nog 2 updates doen het gewicht en na 3/4 weken curen nog een kort rookverslag en wat foto`s.
                                Groetjes

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Oorspronkelijk geplaatst door BRTVSTRS View Post
                                Hoeveel gram heb je geoogst?


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                                Dat gaan we nog afwachten zal niet tegen vallen gezien de kwaliteit

                                Comment

                                Bezig...
                                X