Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek - White Widow Big Bud - 400 Watt - DR2 90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek - White Widow Big Bud - 400 Watt - DR2 90

Zolang het bij enkele balletjes blijft in de oksels zou ik ze ook niet wegdoen.

Uit die balletjes komen ook nog bloeihaartjes als't vrouwtjes zijn.
    Als het echte mannen zijn gaan ze eerder meerdere ballen aaneen aanmaken dacht ik ook ...

Zou wel echt straf zijn moest je zo'n pech hebben !

Gewoon goed in het oog houden die handel

Comment

Eerste kweek - White Widow Big Bud - 400 Watt - DR2 90

Jammer makker, maar ik ben ook geconfronteerd met minstens 1 herma bij Female seeds, in de info die ik over het algemeen vond over female , wordt er best wat goeds over verteld.

In mijn geval had ik in de Gs ook goede dingen erover gehoord. Miss dat de kwaliteit vroeger beter was?
      Zowiso had ik over de Bubblegummer die ik heb staan, ook 1 en ander gelezen op amerikaanse en britse fora. En daar vond ik eerder positieve feedback dan negatieve. Jammer alvast want ik had van hen nog wel enkele soortjes willen zetten, maar tot nader order komen ze er bij mij niet meer in.

Ik hoop dat je alsnog wat weet te redden en niet overnieuw moet beginnen.

Gz

Ps : het waren bij mij ook telkens van die enkele balletjes. Maar laat je ze zitten dan komen daar geheid de banaantjes uit. Tis zo dat ik erachter kwam. Ik vond de eerste bananen hangend uit zo'n balletje, en dit helemaal onderin de plant, verstopt onder een klein fanleaf.

Comment

High hi iedereen!
        Beter laat dan nooit, nog een update!
        Helaas zeer druk bezig geweest en weinig tijd gehad voor de dames.
        Ik heb ze wel dagelijks hun water kunnen geven maar dat was het zo'n beetje.

Eerst even het slechte nieuws...
        Echt heel jammer maar ja, het zij zo: van de 7 plantjes blijven er nog 3 over... :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Ik heb er 4 ontdekt met zo'n bananen trosje sinds vorige week. Een 2tal weken na omschakeling bloei.
        Voorheen ook al 'ballen' gespot. Maar uit sommigen kwamen er witte haartjes uit, en zodus wat verward als beginner ofdat het nu om mannetjes of vrouwtjes gingen.
        Helaas later bleken alle 4 herma's te zijn.

Maar goed, we blijven gaan met de 3 die overblijven. Kunnen we zo ook eens het bloeiproces ervaren en hopelijk toch iets lekkers eraan overhouden.
        We zitten nu 22 dagen verder sinds de omschakeling van de tijden.
        Ze zijn al veel gegroeid sinds dan. Een beetje teveel denk ik.

Het ongedierte! Met name de mug
        Die heb ik gelukkig al een ganse periode niet meer gezien. Ik had aaltjes ontvangen van de GS en heb er zo'n 2.5 million verspreidt over 7 potten. Voor nu lijkt het gevaar geweken!

Ik heb wel regelmatig bladeren die afvallen vanonderen.
        Ik denk dat ik telaat was met voeding beginnen te geven. Maar nu zit ik het schema van biocanna: 40ml/10l bioflores & bio boost

Ik ben wel niet echt zeker welke voeding te geven. Ik volg het schema dat zegt bioflores vanaf de bloei, maar op andere plaatsen lees je dan dat men nog groeivoeding moet geven de eerste weken van de bloeiperiode? Spreekt mekaar wat tegen.
        Ze krijgen nu zo'n liter water per dag en nog altijd geen geurtje

Temperatuur lijkt onder controle. Wordt niet te warm noch te koud

@ Bongool: ik vermoed dat de zaadjes mischien te oud waren?

Ter info, het waren planten nr 2, 5, 6 & 7 die weg zijn gedaan (zie vorige post voor pics)

Grt Djo
        Last edited by djo; 16 March 2014, 21:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Zou op hun site ook even een review eronder zetten.
          Weer een soortje van Female seeds met herma's.
          Hmmzzz..en ik was voorheen toch redelijk positief over FS.
          Geprobeerd om een vriendelijke review te maken met de vermelding van 4 herma's maar site lijkt te blokkeren als je wil posten..
          Achja, ik stuur hen een mailtje, wie weet krijg ik andere zaadjes opgestuurd.

Hier nog enkele foto's van de herma's
          20140317_095145.jpg 20140317_095238.jpg 20140317_095259.jpg 20140317_095334.jpg
          Last edited by djo; 17 March 2014, 10:20.

Comment

En waarschijnlijk nog een 5de met mannelijke trekjes...

Comment

En ben je zeker dat de fout niet bij jezelf ligt ?

Lijkt me redelijk straf dat ze allemaal herma zijn...
              Oftewel heb je wel echt dikke pech

Hout vasthouden ...maar zelf geen klagen van Female Seeds

Comment

Zou toch echt niet weten wat ik verkeerd doe. . . Maar ik blijf een beginneling dus kan wel
                Maar op WF wel een comment gekregen van iemand die me waarachuwde voor hermas met deze specifieke zaden.
                Maar femaleseeds heeft een goede reputatie, laat ons aub niet alle zaden van femaleseeds beoordelen door een 1st time grower als mezelf

Comment

Hey djo jij hebt ook echt geen geluk in je eerste kweekje
                  Maar hoe bedoel je met mss zijn de zaden al wat aan de oude kant had jij deze dan al thuis liggen of zo nog voor je je tentje hebt aangekocht?

Comment

Hey Tufn,
                    Heb ze recent gekocht maar ik had het idee dat ze er niet zo vers uizien. Had wat fotos gezien van jonge en oude zaden op internet en daarmee vergeleken leken ze wat oud ..
                    Grt Djo

Ps: bezig met de zoektocht naar ander zaad voor een nieuwe start. Heb momenteel candy kush, Ice en Northern light als 3 favorieten staan, van RQS

Comment

Als je't forum beetje raadpleegt over juiste zaadkeuze/zaadbank ...

Denk ik niet dat je bij RQS gaat uitkomen ook niet

Comment

Djo ik heb kera zaden voor de eerste keer en dan de white widow fem Makkelijk plantje voor te beginnen en knal in die dr90 4 x 30 liter Kera zaden kosten 50 euro voor 10 stuks,ik zelf heb ze alle laten uitkomen en 7 hebben het gehaald Volgende keer fem zaad pakken voor zekerheid

Comment

Thx voor de tips hier. Zal dat topic eens zoeken en de kera seeds eens bekijken.
                          Het mag gerust wat kosten, ik zoek simpelweg degelijke zaadjes

Edit: ik verschiet wel dat je RQS afraadt. Ik zie hier toch regelmatig RQS verslagen passeren.

Bij keraseeds vind ik op eerste zicht geen feminsed seeds terug.
                          Last edited by djo; 19 March 2014, 13:21.

Comment

Comment

Thx plukkntufn, over zaad valt idd moeilijk te discussieren.
                              Ik zoek wat tijd om verslagjes te doorbladeren op zoek naar recente reviews
                              Og kush of candy kush spreken me aan, lemon haze ook (man is die lekker) maar ik denk dat die te lang zal duren

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djo View Post
                                Thx plukkntufn, over zaad valt idd moeilijk te discussieren.
                                Ik zoek wat tijd om verslagjes te doorbladeren op zoek naar recente reviews
                                Og kush of candy kush spreken me aan, lemon haze ook (man is die lekker) maar ik denk dat die te lang zal duren

Sent from my iPad using Tapatalk
                                zelf heb ik Super Lemon Hase van Greenhouse gehad.. niks mis mee .. heb er ook een verslagje van hier .. ze duren wel wat langer idd.. grote potten zijn aan te raden..
                                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                                (running)

Comment

Bezig...
                                X