Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek - White Widow Big Bud - 400 Watt - DR2 90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek - White Widow Big Bud - 400 Watt - DR2 90

Thx man, goeie oogst daarmee blijkbaar

Comment

Als je zekerheid wil,houd dan je plantjes goed in de gaten.
      Bij mijn weten haal je de mannetjes eruit net voor de bloei,je herkent ze aan de balletjes die ze hebben.
      Een hermafrodiet maakt banaantjes aan,geen ballen,als ikzelf al banaantjes vond was dat tot nu toe elke keer in de toppen.
      Als beginner wou ik teveel "doen"en veroorzaakte meer stress dan wat anders,gevolg was af en toe een herma,nu doe ik enkel wat nodig is en laat ze verder gerust.
      In m'n laatste bescheiden rondje zaten geen herma's,k had 4 Bubblegummer en 4 white widow big bud,(van female seeds).
      The original cannabis strain database! Searching for cannabis seeds, cultivars, hybrids or lineages? Find all known marijuana varieties, infos & sources here!
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Dank je Sole mio
        Ik kan toch ook alleen maar geloven dat de fout bij mij ligt.
        Ik vermoed de temperatuur schommelingen, die heeft een 7tal graden verschil. En het zou niet meer mogen zijn dan 5 graden verschil als ik het goed op heb.

Maar ja, kleiner krijg ik die moeilijk. Ik heb nu een thermostaat+fancontroller gekocht voor op de afzuiging en hoop hiermee op wat verbetering.

Alsook wat aankopen gedaan bij de GS voor de volgende ronde! Meer uitleg daarover komt nog. Zal straks nog eens pics tonen van de huidige twee dames die er nog staan!

Grt Djo

Nog een vraagje:
        Kan ik de zwenkventilator in de tent uitschakelen tesamen met de lamp zodat de temp niet zo veel afkoelt? Of wordt dit te gevaarlijk voor toprot?
        Of als alternatief de ventilator om de 30 minuten aan & uit tijdens de nacht periode?
        EDIT: afzuiging gaat nu naar 50% eens de temp onder 25 gaat.
        Last edited by djo; 30 March 2014, 14:36.

Comment

Gewoon uitlaten moet geen probleem zijn heb hem ook op de schakelkast zitten.
          Op naar meer kweekgeluk.

Comment

Mijn ventilators gaan ook uit 's nachts.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Zo,
              Een geslaagd verslag kunnen we dit niet noemen, maar toch was het voor mij een zeer leerrijke ervaring met veel vallen en opstaan!
              Aan iedereen ook bedankt voor hun feedback en geduld!

Maar goed, wat is er nu van overgebleven? Wel...

Op het einde van de rit bleven er nog 2 planten over, desondanks de tegenslagen heb ik ze toch blijven afbloeien, simpelweg om de ervaring op te doen.
              20140502_172750.jpg 20140502_172736.jpg

Wanneer ze in het midden van de bloei zaten kregen ze dagelijks 1 liter / plant met Biocanna voeding ( Flores ) en af en toe wat BioBoost.
              Toen ik merkte dat ze niet meer zoveel drinken ben ik gestopt met de voeding, en nog een weekje water gegeven.
              De exacte tijd voor de bloei heb ik niet genoteerd, maar het was zeker meer dan de voorgestelde 46 dagen, ik gok op een 60tal dagen bloei.

20140502_172603.jpg 20140502_173308.jpg

Zo, en na een weekje hangen heb ik ze verhuist naar mn voorgroei hokje. (en in dat hokje zaten 5x Pinneaple Chunk & 4x Blue Cheese die op hun beurt verhuisden naar de grotere tent.)

20140513_125418.jpg

(8 dagen na de snip snip, LV schommelt rond de 50, als die wat zakt spuit ik wat water op de toppen en dan gaat de LV mooi naar 60%)

Enkele toppen hiertussen hebben een zeer zoete geur, andere stinken dan weer.
              Maar ik denk/hoop dat dat normaal is, en hopelijk zal de geur verbeteren met tijd
              Sommige toppen hebben hier en daar een zaadje zitten, niet superveel maar toch...
              Nog 1-2 weken wachten en dan zien we wel ofdat het te smoren valt en een effect geeft ....

Ondertussen doen we happy verder met de tweede ronde !
              Nogmaals echt van harte bedankt aan iedereen voor alle support en feedback! Deze jongen heeft er zeker veel van opgestoken!

Grt Djo !
              Last edited by djo; 21 May 2014, 13:24.

Comment

waarom uw toppen besproeien met water?
                zo gaan ze nie drogen he....
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

niet meer doen he

Comment

Zo djo je hebt er toch een mooie kweek gedraaid en ook mooi je potten vol.
                    Knap gedaan hoor.
                    Gr tuinbroek
                    Ps.een leerzaam verslag en met veel tegenslag maar dat heb je allemaal
                    goed gemaakt,ook leerzaam voor jou zelf.
                    Last edited by tuinbroek; 13 May 2014, 20:42.

Comment

Laat het smaken djo en veel succes met de volgende ronde

Comment

Zo, alles geknipt en gedaan en in luchtdichte potten gezet op een donkere plaats
                        Het eindgewicht verbaast me nog steeds... Ze hebben een kleine 3 weken alhangend gedroogd en als je ze samenduwt verpulveren ze zoals in je crusher.

Ik kom neer op een eindgewicht van 207 gram ....

Nuja, klinkt mooi maar helaas zit er ook redelijk wat zaad bij. Maar goed, al was het maar de helft, dat is nog altijd 50gr/plant! 'k Ben er best wel tevreden van maar 200 gram had ik nooit durven denken ...

De smaak is best wel lekker, qua effect, het is niet sterk maar je voelt wel wat.
                        Een lekkere happy high. Vooral mensen die niet vaak blowen worden er opgewekt en vrolijk high van!

Dit maakt me gewoon ontzettend benieuwd naar mn tweede ronde

Grt Djo

20140520_105322.jpg 20140520_105350.jpg 20140520_111324.jpg 20140520_111408.jpg

EDIT: Vraagje wel: Als ik die potten nu opendoe dan stinkt dat weer. Ze roken nochtans lekker toen ik ze knipte. Is dit normaal bij curen? (geur heeft iets weg van gesmolten icecream )
                        Last edited by djo; 20 May 2014, 11:17.

Comment

Leuk verslag om te lezen, ook voor nieuwe groeiers onder ons! Ben benieuwd naar je volgende kweek maar eerst genieten van de oogst lijkt mij .

Comment

Mooie oogst, wel jammer van de zaden. Da's ook de reden dat de wiet niet zo sterk is.
                            Big Bud is ook niet zo bijzonder qua smaak, maar als ze wat langer curen wordt het nog wel iets beter.
                            Die zaden kun je aan de vogels voeren, komen ook weer herma's van dus daar maak je niemand blij mee.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanks allen !

Ja die zaadjes gaan recht de vuilbak in...
                              'k Laat ze nu liggen voor een maandje en dan zien we wel! Desnoods maken we er hasj en wietboter mee

Comment

mooie opbrengst djo
                                blij dat je je run hebt afgemaakt anders was er nu niets net als in het begin van uw run
                                die 200 gram is mooi
                                dat heb ik niet van de mijne ik kom op een 140 gram uit de eerste 60 en de tweede 80
                                ik had geen last van herma of ballen aan mijn planten maar toch heb ik de indruk dat sommige toppen wilden zaad aanmaken strange
                                nu geniet er van kerel
                                en op naar een betere 2de run
                                grtz de plukken

Comment

Bezig...
                                X