Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Late Report

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: The Late Report

Foto`s in de donkere periode neem je een paar minuten voor de lamp aan of gelijk als de lamp uitgaat en niet tussen door.

Voeding lig er aan wat voor grond je hebt gebruikt met het over potten bij de meeste grond zit er toch wel voor 2 weken in.

Comment

Ok, ik verschiet er niet van dat ik zulke beginnersfouten maak hoor....

Iig bedankt voor de snelle reactie en de duidelijke opmerking, het geeft me wel een goed beeld van hoe ik het de volgende keer ga aanpakken....

Tnx

P.S. de grond is een growmix
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Tot mijn grote spijt is m'n plantje uitgedraaid op een herma, hoewel ik dit wel verwacht had aangezien het zaad uit een zak weed van de shop kwam. Nietemin was het toch een interresante bezigheid en heb ik inmiddels toch een betere kijk op hoe een weedplant groeit. Iig bedankt aan Mway om even mee te volgen en de nodige raad mee te geven. M'n volgende run word een white widdow van White Label seeds, die reeds te ontkiemen staat en waarbij ik deze keer iets minder hevig ga voeden. Wel ga ik me nog de sugar royal en green sensation aanschaffen als bijkomende voeding maar dan meer gematigd toevoegen. Waarschijnlijk ga ik hier geen verslag van maken door de slechte kwaliteit van mijn fotolens die enkel nog wazige foto's maakt. Het zal dus nog even gewoon meelezen zijn in jullie verslagen, maar ik weet tenminste al beter wat ik aan het lezen ben.

Dus voorlopig tot ziens allemaal.....

De Witte.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Bezig...
        X