Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

test 1 eigen kweek autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: test 1 eigen kweek autoflower

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
    ik denk dat je het best naar qnq kan luisteren want die heeft het meest verstand van autoflowers.
    QnQ kweekt hoofdzakelijk met niet-autoflowers.
    Nogal ironisch dus, je "goed bedoelde raad" i.c.m. je vorig bericht.

Wil niet opscheppen, maar ik kweek al jaren met niets anders dan autoflowers.
    Op dit forum zullen Nik en mezelf je de beste raad kunnen geven omtrent het binnen kweken van auto's.

De voedingsbehoeftes tussen auto's en niet-auto's zijn nogal verschillend.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Hehehehe iedereen,

prachtige dag vandaag de zomer is aan naderen

Hoogte lamp 40 cm
      ph meter blijft maar op max staan 8
      vocht 5/10 nu 400 ml per dag algo bloom en power roots,
      hoogte plant nu 30

Alles ziet er goed uit blaadjes taan mooi
      dag 4803_04.jpg dag 4905_04_bis1.jpg dag 5020140406_131313_resized.jpg dag 5107_04_bis1.jpg dag 5208_04.jpg dag 5309_04_bis1.jpgzijn vandaag dag 54 10_04_bis1.jpg

En nu de vragen
      Wanneer denken jullie dat ik zal kunnen oogsten?
      Blijf ik nog voeding geven of stap ik over naar gewoon water?
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Nee ik zou nog ff wachten
        Want de bloei is nog maar net bezig.Ze staan er wel erg mooi bij, je eerste keer en gelijk een mooi resultaat, dat motiveert wel om er straks wat meer te nemen.

Comment

Op z'n minst nog 4 weken vooraleer je kan beginnen denken aan oogsten.

Rustig verder doen zoals je nu bezig bent.
          Oppassen met voeding. Ze staat erg donker van kleur en hier en daar beginnen bladpunten al schuin te trekken.

Ik zou maar 2 tot 3 x per week 3 ml Alga Bloom per liter water meegeven.
          Power roots geven is niet meer nodig. Daar heeft ze nu geen belang meer aan.

Meer voeding geven zorgt niet automatisch voor mooiere planten. Integendeel...!!!
          Last edited by Gamm; 10 April 2014, 13:29.
          sigpic

Comment

test 1 eigen kweek autoflower

Ziet er goed uit zeg!!! Ga zo door!

Greetz

Comment

Ziet er allemaal erg netjes uit man ! houden zo en wat Gamm zegt ietsjes minder met de voeding, door een teveel aan voeding kan het zijn dat er blokkades optreden waardoor er dus minder voeding opgenomen word dan zou moeten.

succes!

Comment

Gaan wij doen om de 2 dagen voeding nu, THX voor de info en tot volgende week

Comment

Hoogte lamp 40 cm
                  ph meter blijft maar op max staan 8
                  vocht 5/10 nu 400 ml per en om de 2 dagen algo bloom
                  hoogte plant nu 30

dag 5612_04.jpg dag 5713_04.jpg dag 5814_04.jpg dag 5915_04.jpg dag 6016_04.jpg dag 61 17_04_bis1.jpg 17_04_bis2.jpg17_04_bis1.jpg

Mijn eerste pluk is aan naderen yes.
                  Volgende week heb ik mijn microscoop is bestelt bij de 420schop met paar zaadjes.

Wat denken jullie vanaf vandaag starten met water en geen voeding meer geven, begin gele blaadjes te krijgen onderaan?
                  En voor wanneer is de oogst denken jullie?

En iedereen prettig weekend

Comment

Zes dagen geleden zei ik nog dat ze op z'n minst nog 4 weken moet.
                    Denken aan spoelen en oogsten is nog niet aan de orde.

Oogst zal voor midden mei zijn.

Die gele blaadjes zijn perfect normaal in dit stadium.
                    Je moet al super gezonde planten hebben om dit niet voor te hebben.

Dus, eindconclusie...
                    Gewoon blijven verder doen zoals je momenteel bezig bent.
                    sigpic

Comment

Okido klopt Gamm 3 weken nog te gaan, heb een excuus mijn geheugen blijf verder doen zoals verleden week.

En in mei leggen al de vogels een ei en ook mijn 1 plantje .
                      Marteling nu moet nog zolang wachten, is inderdaad een echte verslaving hobbykweken vooral je eerste kweek.

Vandaag paar zaadjes besteld en microscoop, volgende week heb ik die ook autoflowers wil mijn derde ronde goed doen met 4 plantjes, kweek 2 is om zeep sabotage door de poes. En erna proberen met stekjes enz... met wat ik hier allemaal leest zal ik in de toekomst zeer leuke hobby hebben.

Groetjes iedereen en geniet van het weekend

Comment

Nou dat word wel mooi hoor ze staan er mooi bij maar nog niet oogsten hoor! !!!!!!

Comment

Op z'n minst 4 weken.
                          Kan gerust iets langer zijn hoor...

Met een microscoopje zul je de evolutie beter kunnen opvolgen.
                          sigpic

Comment

Lastig om die microscoop stil te houden om de trichomes te zien, beef teveel. Maar zie ze wel, zien er nu zo uit (foto gevonden op internet) post-14-0-33400500-1337626336_thumb.jpg en plantje ruikt heerlijk als mijn neus erboven is terwijl ik aan kijken ben met de microscoop.

Alle dagen 400 ml water met om de 2 dagen voeding erbij, ben slim luister naar de mensen met verstand ervan.

Volgens deze foto daar zie je de 3 verschillen post-14-0-26237500-1337626894_thumb.jpg zit ik nu op Clear en nog 2 stappen te gaan voor de oogst.

Wat ik nog niet goed snapt is laatste 2 weken voor je oogst.
                            Wanneer stop je met de voeding als de zijn trichomes Clear, Milkey of Amber zijn?
                            Wanneer stop je met water geven als de trichomes Clear, Milkey of Amber zijn?

Intussen nog altijd een gelukkig mens plant overleeft nog altijd

Comment

Hangt af wat je wil. Wil je amber begin je met spoelen als alles milky is. Wil je meer milky dan 50/50 clear milky en dan beginnen spoele.
                              Bij spoelen neem ik meestal ook 14 dagen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

18_04.jpg dag 63 19_04.jpg dag 64 20_04 (2).jpg dag 65 21_04 (2).jpg dag 66 22_04.jpg dag 67 22_04.jpg dag 68 vandaag dus 20140406_131313_resized.jpg 20140406_131244_resized.jpg Mijn trichomes zijn al milkey aan worden.
                                Deze week 4 gele blaadjes afgeknipt met steriel schaartje.

Best nu stoppen met voeding te geven denk ik?
                                Om van miky te gaan naar Amber is dat ook ongeveer 14 dagen?

En al THX iedereen voor de hulp voor deze week.
                                Heb intussen al 2 andere bloempotten in gang gestoken 1 stekje nu 7 dagen oud en ander plantje 21 dagen oud. Daarvan ga ik geen kweekverslagen maken maar wel verslag maken over toppen fimmen en dieven zodat al de toppen max aan licht krijgen en opbrengen.

Groetjes iedereen en maakt er en leuk weekend van
                                Attached Files
                                Last edited by odyssee; 25 April 2014, 13:37.

Comment

Bezig...
                                X