Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

test 1 eigen kweek autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

test 1 eigen kweek autoflower

Ik zou nog niet stoppen met voeding, staar je niet blind wat op de verpakking staat, deze moeten nog langer dan 2 weken zo op het zicht zal dat al snel het dubbele worden!

Staat er verder prachtig bij, mooi groen!! Doe maar gewoon verder zo, laat de oogstkoorts maar achterwege en knal tot op het einde

EDIT:

Ik heb eens terug gekeken in je topic en ergens tussen dag 35 en 47 is ze in bloei gegaan... Ik ga tellen vanaf dag 40 ongeveer dus je kunt stellen 28 dagen , dit is 4 weken dus je gaat nog enkele weken verder moeten!
    Last edited by Smowkie; 25 April 2014, 21:04.

Comment

Re: test 1 eigen kweek autoflower

Inderdaad, nog steeds blijven voeden.
      Je bent nog ver af van je oogstmoment.

Het zou me verbazen dat ze reeds milky zijn, maar goed. Daar is het echt wel nog wat te vroeg voor.
      Veel mensen zien in het begin niet goed het verschil tussen clear en milky.

Verder geen bladeren verwijderen omdat ze geel zijn.
      Pas wanneer de plant ze zelf los laat of wanneer je ze met de minste kracht kan aftrekken mag je ze verwijderen.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Toch extra vraag stellen zit nu beetje in paniek, zit nu aan dag 73 volg dagelijks met de microscoop de evolutie. Staan nu allemaal op Milky en zie duidelijk het verschil ongeveer 40% van mijn toppen op 2 dagen tijd amaai nu op Amber. Aan deze snelheid nog 2 dagen denk ik als leek. Laatste voeding was op 24/04 en gisteren ben ik gestopt met water te geven.

Ben ik goed bezig nu? Ben er bijna met mijn eerste kweek Droogkast staat al klaar.

In ieder geval ik heb geen spijt van dat ik gestart ben met 1 plantje, heb hier schandalig veel bijgeleerd van al mijn fouten en thx aan de mensen die mij helpen.
        Voel mij al iets zekerder als beginneling met de volgende kweek, weet al wat ik zeker niet mag doen en waar ik op moet letten.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Alles wat clear is zou in feite milcky moeten zijn... Nog even geduld het komt goed, geen paniek

Comment

Ja je had beter nog een dikke week voeden en dan mischien spoelen,die plant moet nog aandikken het zal je veel grammen kosten +ddat je wiet niet zo lekker is.
            Je moet het zelf weten hoor,mijn weed is goed afgerijpt
            en is dan veel beter voor de wiet en de smaak.
            Maar je beslist zelf maar wij willen je zo goed mogelijk helpen.Dus nog wacjten
            Mijn wiet heeft bijna 10 week staan bloeien

Comment

Kan werkelijk niet geloven dat je nu al amber ziet... Die foto's van 6 dagen geleden zijn echt wel nog verre van afgerijpt hoor.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Ben tevreden van mijn microscoopje 15 euro werkt goed maar ga mij toch een ander aanschaffen waar ik foto's ermee kan maken. Nu lukt het mij niet met de tablet.

Je ziet dagelijks de kleuren veranderen en de tijd gaat nu veel te traag. Je wil oogsten morgen, maar zijn al zover geraakt dus zal nog even op de tanden bijten zijn. zie zeker links en rechts amper op de toppen. Morgen toch trachten om er foto van te maken, proberen om de microscoop vast te plakken op de tablet met plakband.20140501_144420.jpg 20140501_144435.jpg

Comment

Ziezo zijn terug weekje verder met het plantje.

Om een Foto te trekken met de microscoop is niet gelukt, zat te vloeken. Dus nu volop aan kijken voor goedkope usb microscoop ( tips zijn welkom wat goed en betaalbaar is)

Ben gestopt met de voeding 2 dagen terug, dagelijks nu nog wel 400 ml water. En blijf te raad volgen van de mensen die mij helpen.

dag 69 26_04.jpg dag 70 28_04.jpg dag 71 30_04.jpg dag 72 01_05.jpg dag 7301_05.jpg dag 74 no pic X dag 7502_05_bis1.jpg

Eens goed al de toppen bestudeerd en als ik al de toppen bekijk zit ik nu ongeveer aan schat ik 30% amber.
                  Wat is jullie raad wat ik nu moet doen?

Thx voor de hulp en nu naar de keuken, vandaag lekker eten asperges op zijn Vlaams klaar maken

Comment

Nog langer wachten

Comment

Even geduld nog

Comment

Leuk om te zien dit! ik heb veel van jou topic geleerd! ben ook beginner namelijk. hoop dat ik ook zulke mooie planten krijg als jij!
                        1 a day keeps the doctor away

Comment

Hallo Odyssee,

Wij zitten in Kuurne...niet zo ver van jou dus.

We lezen jouw verslagen elke dag want wij zijn echt nieuw en beginners.

We moeten het zaadje nog laten ontkiemen...

Dus alle raad en hulp is zeker welkom!

Dinsdag gaan we of naar Sas van Gent of Terneuzen maar we hebben geen adressen. Wat is het beste? En een adres voor Sas?

Bedankt

Lut en Bram

Comment

Blijf geduld hebben volg het plantje met argusogen dagelijks. Blij dat ik hier veel goede raad heb gekregen, zonder jullie had ik het plantje al geoogst.

Denk ook dat ik iets gevonden hebt in Gent 38 euro voor usb microscoop, dinsdag eens gaan loeren in die winkel moet dan toch in U.Z zijn voor behandeling.

En Lut raad je Urban Garden schop aan in Terneuzen http://www.urbangardenshop.nl/ . Toffe winkel en de man achter de toonbank neem zijn tijd om alles goed uit te leggen. Erna kan je dan nog eens gaan uitwaaien aan het water op een terrasje met goed tas koffie en bord poffertjes.

Comment

Zijn terug weekje verder met het plantje en alle dagen vloeken dat het niet sneller gaat om alles amber te krijgen. Maar zie er iedere dag meer en meer.
                              Ben nu gestopt met voeding te geven op dag 77 wel dagelijks 400 ml water

dag 77 04_05_bis1.jpg dag 78 5_5_bis1.jpg dag 795_5.jpg dag 8006_05.jpg dag 8107_05.jpg dag 82 08_05.jpg dag 83 vandaag dus 9_5_bis2.jpg 9_5_bis1.jpg

Droogkast staat ook klaar en op dag 77 klein takje afgesneden onderaan met klein topje eraan die allemaal mooi Milkey stonden. Wil het verschil proeven tussen Milkey en amber. 20140505_124331_resized.jpg

Hoop dat einde volgende week het plantje zal kunnen oogsten maar dat zal ik wel vandaag horen als dit haalbaar is van de ervaren mensen.

En geniet van het weekend iedereen en spijtig genoeg laat de zon ons in steek deze week. Daarom deze opsteker

N.B Hoop dat de buitenkwekers e niet te veel last van hebben met die droevige temperaturen

Comment

Nou ff nog he odeessy als je hem al geoogst had, dat is net hetzelfde als een bakker zn brood niet goe afbakt.
                                Zien dr goed uit!!!!!!! Heb je alweer wat o ntkiemt?
                                En je hebt er toch een leuke hobby bij?Dus zoals cruiff altijd zegt elk nadeel heeft ook een voordeel.Dus een win win situatie.Nog ff doordoen en ze zal u belonen.
                                En je bent ook al een stuk rustiger,gij wilde u plantje wel rijp kijken,maar ze laat zich niet haasten,dus heb je meer geduld ontwikkeld.Kijk wat je allemaal al geleerd hebt.
                                Chapeau

Comment

Bezig...
                                X