Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hier een klein foto updateje van G-Force 1.. (waarom alleen van 1? Omdat de foto's van 2 bewogen zijn en ik nu ff geen zin meer heb om weer de trap op en af te moeten lopen)
Zo die zien er heerlijk uit zeg! En wat een hoop bud al in die paar weken! G force 1 is m'n favo. Misschien wat door een roze bril maar liefde op het eerste gezicht
Langs deze kant ook nog mijn innige deelneming met je verlies. Sterkte !
Moest trouwens wel lachen om de intro van je topic,.. tis dat het op het pakje stond
Helaas is het glas van mn mobiel vanmorgen aan diggelen gevallen dus van foto's maken komt even niets..
Ik had net al een glas splinter in mn duim.. Gorilla glas noemen ze dat dan... Nou geeft Bokito maar eens zo'n telefoon
dam zullen we s zien hoeland dat ie Farm Hero Saga kan spelen voordat ie t glas verwoest hahaha
Wat dan wel weer gelukkig is, is dat je vandaag de dag niet meer een heel nieuw scherm hoeft te kopen
maar simpelweg een nieuw ruitje van 18,95 en wat handigheid en een scheermesje...
Comment