Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ronde Autoflowers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ronde Autoflowers

Korting op 420shop
    Beste Medekwekers,

Zoals jullie weten ben ik momenteel bezig met een kweekje.
    Maar omdat ik toch niet de hele tijd dezelfde wiet wil roken tot dan, ben ik van plan om in mijn andere tentje autoflowers te kweken .

In de hoop dat ik deze vroeger kan oogsten als mijn andere ronde, heb je al een keuze van zaden? Ja inderdaad bij deze:

Amnesia Haze Auto

Gefeminiseerd : Ja
    Auto-Flower : Ja
    Therapeutische waarde: Hoog
    Gebruik : Stress verlichting en anti-depressie.
    Effect : Euforisch, gelukkig and up-lifting.
    Afkomst : Amnesia Haze x Ruderalis
    Genetica : Sativa (50%) - Indica (50%)
    Lokatie : Binnen / Kas / Buiten

Buiten (oogst) : n/a
    THC : Hoog (18%)
    CBD : Gemiddeld/Hoog

Hoewel de naam anders doet vermoeden is Amnesia Haze auto van Vision Seeds een pareltje dat je nooit meer zult vergeten als je haar eenmaal ontmoet hebt. Haar kracht, het bruisende effect, haar schitterende uiterlijk en de grote oogst die deze plant oplevert vergeleken met andere auto-flower-soorten blijven nog lang in het geheugen hangen.

Hoewel deze uitgebalanceerde schoonheid kleiner is dan haar grote zus, heeft zij voor de rest precies dezelfde karakteristieken, dezelfde, zoete smaak van sativa en een grote harsproductie, terwijl de schitterende bloemen van de oorspronkelijke Amnesia ook in onze Amnesia Haze auto behouden blijven.

Alle auto-flower strains van Vision Seeds kunnen prima binnenshuis gekweekt worden. Amnesia Haze auto laat alle andere auto-flower-varianten ver achter zich, of het nu in grond, op kokos of in een hydroponics-omgeving is. Afgezien van het feit dat deze plant ook een solide reputatie heeft met betrekking tot kweken buitenshuis, is een milder, mediterraan klimaat het allerbeste. In warme zomers in gematigde klimaten doet zij het echter ook prima.

Vision Seeds wenst je een zeer prettige kweekervaring. Hoewel het kweken van Amnesia Haze weleens een lastige zaak kan zijn, hopen wij dat je van je Amnesia Haze auto zult genieten - uiteraard ben je te zijner tijd welkom om even langs te wippen en je ervaringen te delen met de rest van de wereld!

Sweet Mango Auto

GENETICS
    Mango x Big Bang Autoflowering
    EFFECTS
    Long lasting and very stoned. Fruity and sour flavor and aroma.
    FLOWERING INDOOR
    Flowering Indoors: 7 weeks flowering time with a yield up to 700 gr/sqm. Can be flowered at 18 or 12 hours photoperiod. 9 weeks total crop time.

FLOWERING OUTDOOR
    Flowering Outdoors: 7 weeks flowering time with a production up to 60-80 grams/plant. Very strong plant, long branching. 70-100 cm tall.

Re: Ronde Autoflowers

We komen is meekijken.
    Gelijk onder hps.
    Voor welk licht regime ga je.
    Succes met je ronde.

Comment

Welkom MWay.
      Ik denk gewoon 18/6 of anders 15/9 we zullen zien
      commentaar of tips altijd welkom
      Mvg

Comment

sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Oke gamm bedankt ga dit zeker toepassen,
          dit is de nuttige commentaar die ik nodig had
          ga proberen voor zo min mogelijk voeding te gebruiken voor de autoflowers.

Mvg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Heb toch nog enkele vragen,
          **De autoflowers zet ik hen direct in hun vaste pot of ook nog met overpotten?
          **Hoeveel L potten zijn het beste voor Autoflowers?

Heb daarnet 2x amnesia tussen de watten gestoken, en 3x sweet mango.. Ben benieuwd

Grtz

Comment

Beste Medekweker,

Om toch de stand van zaken te melden,
            zaden zijn nog niet ontkiemd, maar bij eentje scheurt het open, bij 2 andere zie ik echt een mini wit puntje .
            We geven het nog wat tijd en het komt wel in orde.
            Vind het in ieder geval al mooi, Het begin vanaf het kleine zaad, tot zij het leven verlaat, en ons iets dierbaars achterlaat..
            Vind het een mooi gebaar van de plant waar we voor zorgen,
            wat zeker geapprecieerd wordt door mij, en meerdere kwekers hier denk ik
            Maar genoeg gezeverd voor vandaag jullie horen nog van mij.

Grtz

Comment

Na wat problemen alles afgebroken..
              Maar nu na wat stilZitten besef ik toch dat ik gewoon had moeten doorgaan.. Mis het kweken nu al.
              Daarom ga mijn klein tentje terug opstellen zelfde zaad,
              Nieuwe start, want tentje in de doos zien is niets voor mij!

En we zien wel wat er gebeurt

Daarstraks 3 amnesia auto en 2x sweet mango tussen de watten gestoken, nu afwachten maar.

Comment

Bezig...
              X