Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Yo Mediwiet, je plantjes staan er heel mooi bij
Persoonlijk denk ik dat de plantjes nog wat groei kunnen gebruiken voordat ze je ze in 12/12 zet.
Het soortjes dat je hebt gekozen is indica dominant, die groeien niet heel veel meer als je ze in bloei zet.
Volgens mij wordt er aangeraden om indica's in 12/12 te zetten als de bladeren van de andere plant (degene die er langs staat) elkaar net raken. Dan heb je de beste opbrengst.
Hallo kill3r008 dankje vandaag zijn de plantjes toch op 12/12 gegaan ik zit deze ronde een beetje krab kwa tijd dus heb geen keuze.
aangezien ik er over 10 weken even 2 weekjes tussenuit ga wil ik dus alles klaar hebben en dus ook geen kans om nog langer voor te groeien ik ben ook maar een simpele hobby kweker ik neem genoegen met alles de vorige ronde was 518 gram dus daar kom ik voorlopig ook nog wel mee toe dit soortje is ook vrij nieuw vanaf feb was ze pas te koop er is dus ook nog weinig info over te vinden.
dus ik speel het op safe en laat de dames lekker bloeien ben ik op tijd klaar en ik ben blij met alles wat ik oogst
Niks te vroeg naar mijn gevoel in ieder geval.
Dat gaan nog aardige planten worden en je hebt er 9 dus dat raakt wel gevuld.
En nieuwe soorten is zeker altijd afwachten maar wel leuk om te doen vooral die verrassing.
Zien dr reg mooi bij hoor medi, ze konden wel van mij zijn haha nee ziet er goed uit hoor er is zo niks meer aan met zulke mooie planten, af en toe wat ziekte houd de boel scherp!!!!!! HAHAHA
DOe zo voort en heerlijke betoverende bloemen zullen de uwe zijn, lijk wel een waarzegger:eek::o
He veel succes blijf af en toe meekijken.
Tuinbroek
Comment