Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
heel mooi heel mooi, ziet er top uit
had bijna ook de bubble kush gepakt,
maar heb toch gekozen voor de Pineapple Kush deze keer,
en dan zie ik gewoon een op en top kweek staan met de Bubble kush
Hee smowkey ja er komt weer genoeg rookwaar vanaf genoeg om het uit te zitten tot de volgende ronde
shivaman thanxx ja nog een paar weekjes te gaan alles komt goed.
hee stafford het is zeker een mooi soortje de bubble kush ben zeer benieuwd hoe het gaan smaken!
heb zelf ook al zitten kijken naar de pineapple kush lijkt me ook zeer lekker!
thanxx thugs ze zwellen idd nog mooi op en ze zijn ook kei hard
hee tuinbroek ja zijn twee afdakjes 1 voor de fancontroller en 1 voor de temp meter.
lijkt wel of het precies boven de top hangt maar dat lijkt maar zo op de foto
Hee jackthebass dankje er hangt idd aardig wat lekkers aan en de toppen zijn lekker hard!
Hee stafford dankje ik moet zeggen ben persoonlijk nog nooit teleur gesteld met seeds van rqs.
en ik heb al heel wat soortjes van hun gehad maar dat is toch een persoonlijke voorkeur de volgende ronde gaat amnesia van super strains worden super strains is trouwens van hypro seeds
hee mike de toppen zwellen nog lekker ja dat is ook de bedoeling he zit ik weer goed met de rookwaar
dag 51 op 12/12 5 planten zullen nu twee weken enkel water krijgen de andere 4 dames zijn nog niet zo ver er ga ik nog een weekje door met voeding geven
Comment