Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

    Korting op 420shop
    Beste Jointdraaiers, Ik ben nu 6,5 weken geleden begonnen met de Creamatics van RQS.

    De setup:

    Growtent afmeting ??? zoek ik later nog even op xD

    Zelfgebouwde bak van planken / balken en bekleed met afdekzeil ipv vijverfolie, genoeg voor 400 liter aarde.

    600 watt phillips bulp

    Een buisventilator voor lucht inlaat Besteld bij Conrad.nl

    Een koolstoffilter van Canlite met mdf box.

    luchtbevochteraar van honeywell

    Een normale ventilator merk : ???

    De aarde die ik gebruik is: JANECO LIGHT MIX

    De voeding: Hypro voor uitbundige groei & bloei / Canna Pk13/14

    De zaden : Royal queen seeds Royal Creamatic 10 stuks



    Morgen upload ik foto's zodat jullie kunnen zien hoe het eruit ziet en wat ik fout doet of juist goed!
    GRTZ JIM!!!!!

    #2
    Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

    Al zesenhalve week bezig, nou ik ben benieuwd.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

      Dit is week 2,5 IMAG0197.jpg

      Volgende foto,s komen eraan

      Comment


        #4
        Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

        dat zal dan nogal een oerwoud zijn dan nu als dat 2.5w is en enkel groei of zit je al in bloei?
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #5
          Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

          Toen enkelt nog groei bij 3,5 weken begonnen ze dr okselhaartjes te laten zien.
          Het is inderdaad echt een oerwoud geworden, wat ik wel weet is dat ik nooit meer zo dicht op elkaar zal kweken wat een gedoe om ze water te geven zeg...

          Comment


            #6
            Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

            maar je zit toch ook met 1 grote aardebak of zie ik dat verkeerd?
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

              ja een bak van 400 liter, ziet er opzich netjes uit! ben benieuwd deze ga ik volgen!
              bij een sog (dus niet sCRog) kweek zetten ze de plantjes gelijk op 12/12 en 30cm uit elkaar dat lijkt hier een beetje op, als je meer als 2 weken groeit met 600w word het wel een beetje overbevolkt inderdaad

              Gr JohnnyHaze

              Comment


                #8
                Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

                ja las het nadien ook my bad

                een beetje overbevolkt? beetje veel volgens mij

                thugz
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment


                  #9
                  Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

                  Het is inderdaad echt overbevolkt!! kan dit heel erg kwaad in de bloeifase?? in de groei fase eigenlijk geen problemen gehad staat er allemaal mooi bij ik moet nog even op kabeltje wachten voor me telefoon. srog is te laat toch ? dat moet toch in de groei fase ? Want ze beginnen nu bijna tegen de lamp aan te groeien er zit nu nog ong 25 cm tussen heb een pc ventilator op de lamp gemonteert voor een beetje verkoeling, afmeting van de growtent is : 120cmX120cmX200cm. Het staat propvol.
                  Ik zorg snel voor meerdere foto,s!!! Morgen ochtend!
                  GR Jimboslice

                  Comment


                    #10
                    Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

                    Hierbij De foto's!!!!IMG00581-20140213-1127.jpgIMG00607-20140220-1754.jpgIMG00608-20140220-1754.jpgIMG00622-20140223-1227.jpgIMG00624-20140225-2153.jpgIMG00658-20140306-0926.jpgIMG00660-20140306-0926.jpgIMG00672-20140308-1219.jpgIMG-20140310-WA004.jpgIMG-20140311-WA001.jpgIMG-20140314-WA000.jpgIMG-20140314-WA002.jpgIMG-20140314-WA003.jpgIMG-20140314-WA001.jpg Oowjaa de temp is tussen 27 a 28 Graden licht aan 20 Graden uit 14 uur licht !! Wat kan ik doen zodat ze niet meer hoger gaan groeien ??? wat doe ik verkeerd/goed !?!? Gr Jimboslice!

                    Comment


                      #11
                      Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt



                      zo dat is helemaal overwoekert.
                      ik zou mss toch wat meer knakken en buigen zodat je alles op 1 niveua krijgt.
                      ook zou ik er proberen voor zorgen dat de toppen elkaar niet raken al lijkt dit moeilijk volgens mij.
                      voor de rest ziet het er oke uit.

                      mss eens wat foto's zonder dat hps licht zien we meer de kleur van de plantjes.



                      grtz
                      thugz
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment


                        #12
                        Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

                        Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post


                        zo dat is helemaal overwoekert.
                        ik zou mss toch wat meer knakken en buigen zodat je alles op 1 niveua krijgt.
                        ook zou ik er proberen voor zorgen dat de toppen elkaar niet raken al lijkt dit moeilijk volgens mij.
                        voor de rest ziet het er oke uit.

                        mss eens wat foto's zonder dat hps licht zien we meer de kleur van de plantjes.



                        grtz
                        thugz
                        Heey Thugz Ja hoebedoel je knakken buigen ? xD maak ik ze dan niet dood?
                        de toppen raken elkaar inprencipe niet, aleen weet ik niet of daar nog verandering in komt.
                        Ik zal vanavond waneer de lichten uit zijn een paar mooie foto's maken
                        maar voor de rest ziet het er slecht uit goed uit of heb ik veel kans op rot ?

                        IMG-20140310-WA002.jpgIMG-20140225-WA003.jpgDit is wel al een tijdje geleden maar misschien zie je nu iets betere kleur.

                        ik vind ook tussendoor hele rare bladeren ik maak daar ook vanavond foto's van
                        Last edited by Jimboslice; 14 March 2014, 09:48.

                        Comment


                          #13
                          Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

                          neen hoor tuurlijk maak je ze niet dood je moet maar eens wat opzoekwerk doen op youtube ofzo hoe je het precies doet.

                          maar is eigenlijk de stam tussen de vingers nemen wat heen en weer bewegen dat het wat slapper wordt en nadien een buigen en ergens aan vastbinden.

                          of extremer knakken = de stam zo ver buigen dat het juist knak zegt als er sap uitkomt ben je eig al wat te ver met het knakken.
                          mss toch wel beter van eerst wat beeld materiaal te bekijken zo zie je het meteen hoe het moet.

                          voor de rest ziet het er wel goed uit en doe zo verder zou ik zeggen

                          alleen zou ik ook niet te lang wachten met buigen/knakken.

                          wat is vochtigheid in de ruimte als die zo rond de 40 zit heb je weinig kans op rot.


                          thugz
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            #14
                            Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

                            yo thugz als we gaan buigen ben ik toch bang dat de toppen wel tegen elkaar komen xD
                            De vochtigheid licht meestal op de 45% lager krijgen we hem niet
                            Denk je dat ze nog doorgroeien ? ze zitten nu bijna op 7 weken vanaf zaadje op de verpakking stond 8-9 weken vanaf zaadje oogsten maar daar geloof ik niks van want heb meerde verslagen gelezen over dit soortje en de meeste zaten toch echt rond de 10 weken sommige zelfs 11

                            Comment


                              #15
                              Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

                              bij af is dat idd zo zo heb je bevoorbeeld de northerlight die staat ook op verpakking op 8 a 9w geloof ik maar in de realiteit heeft die 14w nodig van zaad tot oogst.

                              dus kan idd goed zijn dat ook bij u die weken zullen gehaald worden afhangkelijk van wat je smaak is milky of amber trichomes.

                              volgens mij zal de groei er nu wel grotendeels uit zijn. je vochtigheid zit nog goed.

                              dan zal je zo moeten buigen dat ze elkaar niet raken

                              thugz
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment

                              Bezig...
                              X