Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10 X RQS Royal Creamatic onder 600 watt

14 weken wat the hell? hahaha
    Ja ik ga denk ik wel voor de ambertrichomes dat is wat meer stoned ipv high toch?
    ik hoop echt dat de groei eruit is xD ik ga denk ik ook beginnen met buigen vandaag, heb je nog enig idee wat voor draad ik moet gebruiken? touw of plastic draad? want touw zou misschien voor rot kunnen zorgen ofniet?? toppen beginnen nu iets voller te worden ziet er over het algemeen goed uit. ik geef Pk13/14 gewoon zoals in de gebruiksaanwijzing staat aangegeven 1 X perweek 15 ml op 10 liter water is dat goed of moet ik meer geven of nog een andere booster ofzo om ze nog compacter te laten worden ? GR Jimbo!!

Comment

ja de amber zijn meer stoned effect.

de voeding die je geeft is goed je plantjes zien er gezond uit zie de foto's nu.

voor de volgende kweek die je zou doen zou ik wel de beentjes van de plantjes scheren je moet anders maar eens mijn verslagjes doornemen dan weet je wat ik bedoel moest je het niet weten.

ik zou een elastiek iets achtig rond de stam doen en dan met een ijzerdraadje of iets dergelijk ergens aan vastmaken.

dit kan je ook zien in het kweekverslag waar ik nu mee bezig ben.

thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Hey thugz ik heb een vraagje ik ziet nu ong 3 weken voor de oogst a 4 weken op de pk13/14 fles staat aangegeven dat ik 3 weken voor de oogst 4-6 dagen pk13/14 moet meegeven en daarna uitspoelen. klopt dat ? of beter niet doen..??? Ik ga ze morgen buigen dan heb ik materiaal, je had inderdaad gelijk de groei is er meerendeels uit ze groeien niet echt meer en de vruchtjes worden steeds voller. GR Jimbo!! ps: ik zet vanavond foto's erop!!

Comment

als je pk13-14 zou geven zou ik zeker wachten tot de 4de week bloei. en heel voorzichtig zijn met toediening. begin met de helft van de aangegeven hoeveelheid.
          je zou niet graag tegenkomen dat de volgende dag heel je plant verschrompeld is van verbranding door voeding.( ben ik al eens tegengekomen).

en dan kan je idd een weekje pk meegeven maar moet ook niet. want als deze er niet goed uitgespoeld is proef je ze goed in je weed ( hoestweed )

benieuwd naar je foto's

laterz thugz

Comment

Dit kan nogeens een leuke opbrengst opleveren, succes!
            sigpic
            Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!

Comment

IMG00710-20140316-1946.jpgIMG00709-20140316-1946.jpgIMG00711-20140316-1946.jpgIMG00689-20140312-1454.jpg
              Halloo Sorry voor de @#$%#@!!! kwaliteit van mn blackberry.
              Gister weer pk13/14 gegeven en alles staat er netjes bij er beginnen steeds meer trichomen op de bladeren te komen.
              De toppen worden steeds voller en dikker en groeien meer naar de andere topjes toe de geur word steeds een beetje sterker,
              Ben echt benieuwd naar de smaak en de stoned van deze plantjes!!!!!!
              Nu de vraag: Kan ik nu 2X400 Watt ophangen ipv de 600Watt die er nu hangt ? Niet elke plant krijgt evenveel licht en de ene plant heeft veel minder topvorming als de andere veel losser vooral.
              Pk13/14 nu 2dagen achter elkaar gegeven plantjes lijken er geen moeite mee te hebben dus nog maar een paar daagjes meegeven ? Ik hoop dat het zo blijft gaan tot nu toe ziet alles er nog goed uit !

GR Jimboo!!!!!
              Attached Files

Comment

dan zit je in totaal wel met 800w als dit kan voor de warmte en dergelijke is dat zeker een mogelijkheid.

plantjes zien er idd wel mooi uit. maar graag eens donkere foto's kunnen we de kleur van je bladeren en dergelijke beter zien.

vooral goed de bladpuntjes in de gaten houden als die wat bruin kleuren heb je overvoeding en zou ik wel stoppen dan met die pk.

grtz

thugz

Comment

Hey thugz ,
                  de warmte is nu tussen de 26 a 28 graden wat kan ik doen om de temperatuur wat lager te krijgen als ik de 800watt ga ophangen ? meer ventilatoren ophangen ?GR jim!!

Comment

weet niet of je het met ventilatoren gaat halen maar je kan wel proberen.

een afzuiger met meer capaciteit.
                    of een manier vinden om koelere lucht binnen te trekken.
                    of een groter inzuig als je die mogelijkheid hebt.

Comment

Hooii plantjes gebogen ziet er allemaal goed uit toppies worden voller en voller de trichomen worden steeds meer hele lichte gelige puntjes op uiteinde van blaadjes Duss, Stoppen met PK geven ? GR Jimbo!! Ps: vanavond meerdere foto's !!

Comment

dan zou ik idd even stoppen mate.

Comment

Gestopt met de pk13/14 buds lijken nog fluffy maar zijn keihard maar..... alleen nog maar witte haren, heel erg veel trichomen op de bladeren en stelen ruikt heel zoetig een aparte geur.
                          Ik ga zoon groen licht bestellen zodat ik wat betere foto's met een foto camera maken ipv telefoon wanneer de hps uitstaat.
                          Deze ronde draai ik nog even op 600watt volgende ronde 3X400 watt 25X Arjans Haze #3 Janeco light mix aarde Bloombastic van atami als bloeivoeding Wortel stimulator ook van atami en waarschijnlijk canna bio groei voeding.
                          Geen tent meer iets uitbreiden dan maar
                          Ik ben een beetje laks geweest afgelopen dagen maar nieuwe foto's komen eraan belooft!!
                          Hier nog een rookverslag pas op de site van royalqueenseeds gezet over de Royal creamatic Schijnt een lekker soortje te zijn ben echt benieuwd!!!!!
                          Ontdek hier Royal Creamatic, met haar suikerzoete terpenen, een gemiddeld gehalte CBD en een ontspannende high die ervoor zorgt dat je productief blijft.

GR Jimbooo

Comment

mooie tent vol man !!!!!!!!!! misschien is t niet helemaal volgens plan maar mooie planten en tent mann!!!
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

2x600 is wellicht beter want de 600watters zijn de efficientste en meest doorontwikkelde lampen, vooral de phillips lampen. Met 2x600w heb je wss meer licht als 3x400w. Maar met 3x400 watt kun je wel wat meer spelen.

Comment

Wel veel knip werk, je had ze beter kunnen toppen, je kan ze nog buigen maar je kan ze ook teveel stressen.Ik zou wel de fluf weg dieven (de kleine topjes onder in) als je dat niet wist.Ik denk ook dat ze nog wel ff moeten.
                                Ik ga es vaker komen kijken ben toch nieuwschierig hoe je dit afrond.
                                Veel succes:eek::o

Als ze in potten hadden gestaan waren ze niet zo groot geworden, de wortels hebben flink de ruimte , dat is het groei probleem. Jammer
                                Last edited by ceBep; 20 March 2014, 23:33. Reden: dubbelposten, let er ff op! bewerk je bericht bij toevoegingen

Comment

Bezig...
                                X