Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12

27/04

CAM00441.jpgCAM00442.jpgCAM00443.jpg
    Last edited by Shiva Ketama; 27 April 2014, 18:11.

Comment

ziet er goed uit als je bedenkt dat ze direct op 12/12 gezet zijn.
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Thx mike01, we doen ons best.

Comment

ziet er zeker goed uit een ferme struik geworden is de groei er al een beetje uit of nog niet?
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Hey thugz,

Merk nu dat het langer duurt tegen dat sommige knakken herstelt zijn. Had dan ook ineens gans de bovenkant geknakt zodat men veldje weer gelijk was. Heb ook wat fanleaves zitten plukken dus kan er ook wat mee te maken hebben maar door dat knakken merk je dat niet.

Alle takken doen weer voort en de meeste zitten tegen het net uitgezonderd een paar. Ze groeien dus nog altijd een stuk door ook al begint ze mooi te bloeien, denk dat da net er wel zijn goed aan doet om de boel wat tegen te houden ook.

Comment

Hoi shiva
              Volgens mij moet je geen bladen weg halen maar ze uit de weg buigen.Ik heb het ook wel es gedaan maar laatst hoorde ik dat ik dat beter kon laten.
              De huidmondjes die ze nodig hebben worden door blad weg te halen minder en dus neemt ze minder op en verdampt ze minder.

Comment

Hey tuinbroek, welkom terug ook.
                Heb me in het onderwerp defoliation zitten verdiepen en moet zeggen, ik geloof erin. Heb het hier al her en der in een topic een stuk zitten vertellen over het item.

Dus bij deze alle respect voor de anderen, maar ik probreer het alvast in beperkt mate. Niet geschoten, is altijd mis.

Een interessant onderwerp om eens door te nemen: https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=174163

Comment

29/04

Alles gaat zijn gangetje, 2,5ml/l bloei meegegeven, de kleinste KG enkel water rondom.

Comment

Shiva het staat er hier weer lekker bij! Over het plukken even. Ik heb in et verleden ook de onderkant "kaal" geplukt. Gevolg hiervan was dat alle tekorten en dergelijke gelijk in de top van je plant zitten. Waar je het liefst gezonde bladeren wilt hebben! Maar succes met dit experiment!
                    Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                    Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Hey Zoetstof, bedankt om je ervaring te delen en de leuke comment.

Eepz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
                        De huidmondjes die ze nodig hebben worden door blad weg te halen minder en dus neemt ze minder op en verdampt ze minder.
                        Mijn biologie uit het lagere schooltje gaat hier niet mee akkoord en zegt dat je beter in de richting van bladgroen en fotosynthese gaat zoeken

Shiva zolang je niet teveel bladeren (1%)tegelijk weghaalt merkt de plant hier weinig van...
                        Knakken doet je dames alleen maar goed!
                        Keep on The greenwork
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Comment

Alle toppen van de NHH zijn door het net gegroeid nu, ze doet nog altijd verder en bloeit al mooi.
                            CAM00445.jpgCAM00446.jpgCAM00447.jpgCAM00448.jpgCAM00449.jpgCAM00450.jpgCAM00451.jpgCAM00452.jpg

Tentje heeft er een klein zusje bijgekregen. Zodra ik al mijn spulletjes binnen heb kan ik rustig binnen een paar weken beginnen voorgroeien. Wou een grotere tent maar de vriendin niet dus ben ik voor een voorgroeikamertje gegaan en ga ik mijn huidige tent het blumat-systeem wat optimaliseren, zodat ik er 11 literpotten in kan hebben.
                            Een scrognetje is ook op komst.
                            De bedoeling is om er dan 2x een 8-weker en 2x een 10-weker in te verwerken, zodat ik nooit zonder wiet hoef te zitten... Althans is dat de bedoeling, want haat het om geld te moeten uitgeven aan baggerwiet tegenwoordig.

Comment

Hee Shiva! Goed bezig, ziet er netjes uit. Leuk van je nieuwe kleine voorgroei tent. Same here, voorgroeien onder tl en bloeien in 120x120 haha.

Groetjes en nogmaals: het ziet er gelikt uit
                              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Hey mike01, kom je mij een beetje jaloers maken? Thx mate, ben blij om dat te horen.

Comment

Bezig...
                                X