Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12
Heey Shiva goe bezig man!
Ik vind het heel speciaal dat die 'struik' van je zo groot en breed is kunnen worden onder 12/12. Zoals ik al is had gezegd doe ik hetzelfde met 2 plantjes waarbij eentje even groot is als jouw kleinste plantje en het andere misschien 5 of 10cm groter is dan jouw kleinste plantje :p maar ja dat hangt van soort tot soort af zeker
Hey 420dude,
Hangt idd wel van het soortje af en de fenotypes die er in die soort zitten. Heb al verschillende soorten onder 12/12 gezet en moet zeggen er zit veel variatie in, maar die KG is echt wel de kleinste die ik al gezien heb. Als je weet dat die KGs maar zo groot worden kan je bvb. zo 10 in de tent zetten in Sog en zal je zo ook een goede opbrengst hebben.
Normaal als je planten topt of knakt gaan de onderste zijscheuten naar boven beginnen groeien maar bij dit soortje is dit niet het geval.
Had dat bij Bubblegummer (Female Seeds) ook. Die blijven eigenlijk meer paalvormig van opbouw.
Ale, dat is mijn ervaring ermee maar heb ook maar van alle soortjes 2 of 3 tegelijkertijd van dezelfde soort in de tent gezet. Ik koop altijd pakjes van 5 zaden en die planten zaai ik dan nog eens tot de zaadjes eindelijk eens op zijn. Als ik geen nieuwe zaden koop tenminste, want dat vind ik ook verslavend haha.
Hey thugz, awel kwil wel k afspreken! Volgende week moeten we toch alle 2 stempelen de maandag en dinsdag dacht ik, mss dan eens? Kunnen mss wat ruilen, zou cool zijn.
420 best ga je eerst de tak wat 'masseren" tussen wijsvinger en duim wrijven, rollen
Zodat ie wat soepeler word z'n dan lichtjes in alle richtingen buigen tot je een lichte knak hoort.
Je gaat zien dat je tak nu mooi gebogen ligt later word deze plek een mooie verdikking.
Best houd je ze ook met een ikzerdraad in deze positie want anders staat ze na 2 dagen alweer mooi overeind
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Jow mannen, thx voor de leuke commentaren. We blijven doorgaan. Heb ff druk de laatste tijd dus kan niet direct foto's nemen van de hoofdtent.
Maar we hebben wel foto's van de kleine tent in petto. Klein verloop hieronder.
04/05 2x Wonder Woman van Nirvana met de punt naar boven rechtstreeks in de aarde. Aarde= voorgespoelde batmix + toplaag aarde compo sana (niet genoeg batmix meer).
10/05 De babies enkele daagjes later weer, had beter kleinere potjes genomen om voor te groeien. Dan konden ze beetje beter onder het licht staan. Ze strekken een beetje naar het licht nu, is goed voor de volgende 2 als die NHHs wat verder zitten.
Lamp staat er 10 cm boven nu. CAM00552.jpgCAM00553.jpgCAM00554.jpgCAM00555.jpg
WW1 WW2 WW1 WW2
Zo, dat was het. Van zodra ik kan, foto's van de hoofdtent.
Comment