Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12

@Zoetstof en Nik: ok merci mannen, maar kan de stam op deze manier niet makkelijk breken, scheuren of in 2 splijten ofzo? Is het niet beter voor de plant om gewoon de hoofdstam om te buigen tot op het punt deze net niet knakt? en dat je deze dan gewoon met een touwtje ofzo gebogen houdt

Comment

420dude, je kan er mee doen wat je wilt. Voor mij is het knakken en binden, wil jij alleen binden, geen probleem.
      Heb je al meerdere keren geoogst en je verveelt je, begin je andere technieken te leren en toe te passen(in mijn geval toch).

Grtz.

Comment

Ziet er goed uit kerel. Even een paar dingetjes. Aan de hand waarvan gok jij de tijd die ze nog moeten, trichomen? Overigens als een plant nog 2 a 3 week moet zou ik beginnen met spoelen en geen bloeivoeding meer mee geven!

Voor de rest keep on going!

Zoetstof
        Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
        Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Hey Zoetstof, de tijd dat ze nog moeten gok ik d.m.v. de gegevens die ik heb. Wanneer uiteindelijke bloei begonnen is, dus moment wanneer je kan beginnen aftellen. Ook weet ik dat de gemiddelde soortjes een 100 dagen moeten vanaf zaaien. De opgegeven tijden van de breeder hou ik ook rekening mee. Bij die KG is dat 7-9 weken bloei. Dus vanaf de eerste pruikjes begin ik af te tellen.
          Tussen de verschillende plantjes zie je verschillende feno's, ik zag dat die kleine eerst begon te bloeien en de rest later volgde. Dus die kleine is een korte vroegbloeier en zie ik duidelijk aan de plant dat die heel snel afbloeit en daarmee denk ik dat die klusje wel zal klaren in 7 weken. Maar het blijft nog altijd kijken naar de plant en trichromes uiteindelijk wanneer je wilt oogsten.
          2 a 3 weken is ruim voldoende om te spoelen. Ik denk dat ze binnen 2 weken klaar zal zijn, dus heb ik wat extra P & K meegegeven in week 5 en erna beginnen spoelen dan komt het helemaal goed.

Comment

16/05

De kleine KG is losgekoppeld van de blumat, ze drinkt toch haast niets dus is goed te doen voor mij met de hand wat water geven. Trichroompjes gecheckt en begint toch al wat amber in te komen. Grond eens doorspoeld tot er vanonder beetje water uitkwam. Gelijk de ph en ec gemeten.
            Ph en ec leidingwater mat ik 7.3 en 0.7
            Ph en ec doorspoel 7.2 en 2.3
            Zuurtegraad is doenbaar maar ec is nog veel te hoog precies.

CAM00584.jpgCAM00585.jpgCAM00586.jpgCAM00587.jpgCAM00588.jpgCAM00589.jpg

De Wonder Womans (WWs) zijn ook goed bezig in het andere tentje, zijn nu 9 dagen oud sinds ze hun kopje boven de grond staken. Vanaf zaaien komt er 4 dagen bij. Had de aarde doorspoeld in het begin, en in de tussentijd tot nu hebben ze 1x wortelstimulator meegekregen en vandaag enkel wat water verdeeld langs de rand van de pot.

CAM00596.jpgCAM00597.jpg

Selfies van de KG in naturel licht. Als ze me een grammetje of 15 zal geven, zal ik al tevreden mogen zijn. Er komt wel zo een lekker aards, nootachtig aroma af. Die heerlijke geur, daar doen we het al voor. Zal me allesinds smaken binnen enkele weekjes.

CAM00598.jpgCAM00599.jpgCAM00600.jpgCAM00601.jpg

Comment

yeet maatje,

hoe gaat het hier?
              die monsterplant heeft al wat mooie toppen gekregen.
              en dat kleintje zal je wel gaan smaken binnekort.

grtz
              thugz
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Binnenkort update als ik tijd heb. De struik is al wat blad kwijt. Ze heeft wat last gehad van het warme weer en de lamp er dicht op... Maar ze doet wel voort. Heb de lamp beetje hoger moeten hangen wel.

Grtz.

Comment

ziet er toch echt goed uti die suikertoppen van jou pik!!
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Thx poepzak, nu nog einde van de bloei halen.

Grtz.

Comment

23/05

Hey beste luitjes hier zijn we terug. De kleine KG is al beetje aan het vergelen, heb deze enkel nog wat water gegeven.

Andere KG heeft wat last van de warmte + voeding die wat opgeschroefd was. Stikstoftekort heeft ze klein beetje maar is niet erg want ben ze beginnen spoelen omdat die binnen 2 weken ook wel rijp zal zijn.

De grote NHH heeft stikstof tekort. Had eerst bloeivoeding nog wat opgedreven naar 5ml/l, de bladpuntjes verbrandden wat en heb dan ff geen voeding meer gegeven. Erachter was het mooi weer en steeg de temperatuur in huis dus ook in de tent. Mits de lamp op 30cm maar van de toppen stond heeft ze natuurlijk last van gehad en veel stikstok onttrokken uit de onderste bladeren en bovenaan bij de hoogste toppen zijn er wat gaten in de bladeren gebrand. Ben dus ook wat blad kwijt. Allemaal niet zo erg maar wel beu, lees toch her en der dat ze toch snel 12 weken bloei nodig hebben en week 5 bloei is nog maar begonnen. Oepzz...
                      Doordat ze nu stikstof tekort heeft is omdat ik geen groeivoeding gegeven heb en vaneerste keer bloei. Volgende keer beetje groei geven en niet te rap bloei en maar bloei als ze goed begint te bloeien.
                      Lamp staat nu op 37cm afstand.

Kleine NHH heeft enkel wat stikstoftekort, maar niet zoveel. Is kleinere plant en ec van het medium was veel hoger waarmee ik begonnen ben. Deze was namelijk 4.2 en npk 14-16-18.

Al bij al ben ik wel tevreden en zie wel hoe het gaat. Wiet kweken is een leuke uitdaging en daar hou ik wel van.
                      De KGs staan samen 44 dagen te bloeien. De kleine NHH een week later en de grote nog een week later.
                      Vanaf zaaien, NHHs 80 dagen, KGs 77.

CAM00619.jpgCAM00620.jpgCAM00621.jpgCAM00622.jpgCAM00623.jpgCAM00624.jpg

CAM00625.jpgCAM00626.jpg

CAM00627.jpgCAM00629.jpgCAM00630.jpg

En tot slot de andere tent. De WWs zijn 16 dagen aan het groeien. 20 sinds zaaien.

CAM00617.jpgCAM00618.jpg

Foto's zonder hps zullen volgen. Jooo
                      Attached Files

Comment

Ja dat klein plantje ziet er wel lekker uit.
                        Jammer van je stikstof tekort. Dat weet je weer voor volgende keer.

Al bij al valt de schade wel mee denk ik volgens dak zie.

Comment

Uit u fouten moet je leren zeker. Thx in ieder geval.

Comment

Voila, foto's van men verwelkende planten zonder hps. Het positieve is dat we toppen kweken ipv blad haha.

CAM00631.jpgCAM00633.jpgCAM00635.jpgCAM00636.jpgCAM00637.jpgCAM00639.jpg

CAM00641.jpgCAM00642.jpgCAM00643.jpgCAM00644.jpgCAM00645.jpg

Comment

Looking good mate, die monsterplant heeft idd al veel geel aan de bladeren. Hoelang moet ze nog? De andere vallen nog reuze mee kwa geelte.

Voor het kleine is het bijna choptime zeker?

Grtz
                              Thugz

Comment

Bezig...
                              X