Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12

Nice...ik ben wel nieuwsgierig naar de echte kleur van de plantjes.
    Kun je eens een fotootje schieten als het licht net uit gaat ?

Heb je al een oplossing bedacht voor die lange stengels qua ondersteuning ? Stokken, of jojo's, of een net ?
    Want die gaan straks omvallen/doorbuigen. en je wil zeker voorkomen dat de toppen tegen de tent rusten, dan krijg je toprot.

Succes !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

dat plantje is een monster geworden maat. wohow
      zoals QnQ zegt je zal een moeten beginnen kijken voor ondersteuning wannt die gaan idd wel krak zeggen als er wat gewicht opkomt.
      plantjes staan er alleszins mooi bij.
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Yo mannen, bedankt voor te reageren, mijn bedoeling is zonder net ofzo te werken.

Die mastodont die ik gebonden had aan de pot heb ik de draadjes van doorgeknipt.
        Ze is nog maar weekje aan het bloeien, dus die groeit nog wat. Zo zal ze terug wat compacter worden, kan je nu al zien doordat niets meer tegen de tent leunt. Als de topvorming nog wat toeneemt laat ik de clipfan 24/24 draaien, nu draait die mee met de lamp.
        Thx Qnq om mee te denken, uit ervaring wist ik dat je toprot kweekt als je toppen tegen de tent leunen, maar is goed dat je me er aan herinnert, want had er nu niet speciaal aandacht aan geschonken zodoende ik de draadjes doorgeknipt heb nu.
        CAM00397.jpgCAM00398.jpgCAM00399.jpgCAM00400.jpgCAM00401.jpg

Heb mijn vorige planten ook geknakt en moet zeggen die kraakten niet door op einde bloei. Zou nie weten waarom nu ook? Mss zijn geknakte takken sterker en hebben ze geen ondersteuning nodig?

Die Kaya Golds zullen toch eerder klaar zijn, zo kan ik die Hazen alleen in de tent verder laten afbloeien op hun gemak. Heb ik toch al een rokertje tegen dat die Hazen klaar zijn.

Vanavond als ik erop denk, met mijn stonede kop nu al, zal ik foto's trekken zonder hps.

Comment

CAM00403.jpgCAM00404.jpgCAM00405.jpgCAM00406.jpgCAM00408.jpgCAM00409.jpgCAM00410.jpg

De KGs mogen beetje meer voeding gaan hebben denk ik zo. In vergelijking met de NHH zijn ze lichter groen.

Planten zijn ongeveer 40 dagen oud sinds ze hun kopje boven de aarde staken.
          Vandaag nieuwe zaadjes besteld, CBD Skunk Haze.
          Attached Files

Comment

ja ze lusten idd beetje voeding.
            voor de rest staan ze er mooi bij mate.

doe zo verder.

grtz

Comment

4ml/l bloei meegegeven aan degenen die het nodig hebben.

Comment

23/04

Terug wat bloei meegegeven 2,5 ml/l, deze keer aan alle plantjes. Beetje gas terug genomen met de voeding omdat ik vond dat ze de vorige keer beetje te goed reageerden en mits ik de lamp er zo kort mogelijk wil ophouden moet ik zien dat ze niet verbranden door te veel voeding.

CAM00418.jpgCAM00419.jpgCAM00420.jpgCAM00421.jpgCAM00422.jpgCAM00423.jpg

De KG en NHH links in de tent zijn 41 en 42 cm. De KG en NHH rechts zijn 24 en NHH op hoogste punt 60 cm.
                Lamp hangt respectievelijk boven het hoogste punt op 30 cm, de 2 planten links +-40 cm en de kleinste +-60 cm. Ben benieuwd wat die grote NHH nog gaat doen qua groei, veel sativa's groeien door tot in week 4 bloei of blijven gewoon doorgroeien.
                Zal mss alsnog eens gaan kijken om een stuk gaas te kopen maar ik ga nog wat afwachten. Heb nog 20 cm speelruimte over voor mij lamp en dan ist finito.

Heb nu ook alle ducttape van de knakwonden gehaald, is toch een sterke wierie die cannabisplanten. Zoals je kunt zien is er tak afgekraakt geweest en heeft een vrij groot gat in maar die tak leeft mooi door. De eerste foto is de knak van aan de hoofdtoppen van de plant.

CAM00424.jpgCAM00425.jpgCAM00426.jpg

Comment

Daar komen al mooie pruikjes op mate, de bloei is goed vertrokken. Doe zo verder zou ik zeggen.

Grtz

Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk

Comment

Eepz thx thugz, zal erachter al kunnen beginnen watertanden van de lekkernijen en eindeloos blijven staren naar mijn veldje...

Comment

Ziet er idd al mooi uit :O
                      Klein vraagje: heb je jouw lamp constant op 400W laten draaien?
                      Of de eerste weken op 250W?

Grtz

Comment

Hey Sculdermully, mijn lamp staat onveranderd op 400 watt sinds het begin. Zaad rechtstreeks in de pot en lamp ervan 1e maal op voor de zaailingen boven komen.

Comment

3ml/l bloei gegeven aan de grootste KG + enzymen, de rest alleen enzymen.

Comment

Foto's van gisterenavond en vandaag.

CAM00427.jpgCAM00428.jpgCAM00429.jpgCAM00430.jpgCAM00432.jpg

CAM00435.jpgCAM00436.jpgNogmaals eens geknakt en teflontape overgespannen over de geknakte delen om de groei tegen te houden. Je merkt duidelijk als je knakt dat de ondergelegen delen naar boven groeien.

Op iedere tak is ze al 3 of 4 keer geknakt, heb die NHH al behoorlijk stress gegeven en toch blijft die gaan. Wat een kreng, hopelijk is het nu de laatste keer dat ik ze wat moet aan doen.

Comment

wordt een oerwoud maat.
                              zijn ze niet wat ondervoed?

voor de rest staan ze er mooi bij.
                              doe zo verder

Comment

Die ene KG kan nog wel wat meer aan, die kleine KG is zelfde gevoed geweest en die zie je duidelijk groener worden bovenaan.
                                Die grootste KG volgende gift wat meer voeding geven, heb nu om de 2 dagen gevoed dus wat afwachten, beter wat onder- dan overvoed.

Het enige voedingsgebrek dat ik opmerk is dat ze onderaan de bladeren leegtrekken die weinig belicht worden, en naargelang van tijd onbruikbaar worden.
                                Die Hazen trekken de bladpunten scheef en sommige zijn geel, bovendek bladeren ziet mooi groen dus opletten daar met voeding.

Comment

Bezig...
                                X