Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12
Hoi shiva
Staat er goed bij,gebruik je dat net voor de steun?Die eerste soort lijkt me een makelijke knipper,veel bloem en weinig blad.Nou en straks alles achter elkaar,is ook mijn streven en je zal het wel als drooghok gebruiken?Dat vind ik altijd zo kut want dan moet de tent leeg
Dus koop ook snel een.
Staat er mooi bij mate.
Je zal me nog een week zeker moeten missen opt werk. Vandaag weer naar dokter geweest. Blijkt dat ik een teveel heb aan witte bloedcellen.
Maar dat tet zijde.
Uw plantjes staan er mooi bij. Goed dat je dat net hebt die ene struik ruikt er zowat volledig over hier en daar
Het gaat alles een mooie ronde worden toch zeker als je bedenkt dat je meteen 12/12 hebt gedaan.
Doe zo verder.
Thx gasten, dit is allemaal leuk om horen eh.
Dat klein tentje kan ik als droogtent gebruiken maar als die KGs eerder klaar zijn laat ik de andere afbloeien en laat ik de KGs drogen in een droognet dat ik in dezelfde donkere ruimte, waar de tenten staan, ophang. En ga ik dus beginnen voorgroeien gerich op hoelang die NHHs moeten.
Is nog zot onder 12/12, maar tis altijd beetje gokken wat feno's ertussen zitten, als je voorgroeit worden ze groter en zal ik meer kunnen binden next time.
Die kleine KG is echt wel klein, blijft bij 25 cm groot dus ben benieuwd hoeveel daar afkomt.
Heb ook ec-meter gekocht dus voeding kan ik ook beter opvolgen, ph-meter had ik al.
Ze kunnen wat meer voeding aan, dus ga ik opbouwen, geef nu voeding ook om de 3 dagen ongeveer.
Dat net heb ik gebruikt om die grootste NHH de groei wat tegen te houden en nadien om de toppen te ondersteunen.
@ thugz niets gemist hoor opt werk en veel beterschap nog.
Heb gemerkt dat die ec-meter schommelt met 0.1 dus geen exacte metingen maar toch een mooie benadering.
Ph met de fosfor plus ben ik vergeten, zal voor andere keer zijn.
Hey thugz, merci.
De plantjes doen het goed. Die struik is nog een stuk omhoog gekomen, heb de lamp moeten verhogen en het metertje waarmee ik de temperatuur op tophoogte meet. Zal sebiet nog k hps-foto trekken enstraks zonder hps als ik het niet vergeet.
ja man
die struik is al bijna een boom
staat je lamp nu niet wat te hoog voor die kleinste?
mss wat onder zetten zodat ze toch ook een beetje hoger staat?
verder staat het er mooi bij en wordt dat boompje van je een grote opbrengster.
Hey thx alf, is allemaal goed te doen.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Haha thugz, het gaat de goede richting uit. De lamp staat nu 60cm boven de kleinste en boven de grootste 30cm. Bij mijn vorige kweek heb ik gemerkt dat de onderste toppen ook hard waren, wel kleiner maar geen fluf. Behalve topjes die geen haast geen licht gezien hadden. Nu heb ik nog plaats over voor mijn lamp en vorige x niet dus denk dat in de sjakosj zit qua dieptestraling.
Het beschetene is als ik die kleine hoger plaats dat hij van de blumatinfuus moet en dan laat ik het liever zo.
Comment