Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Andere tentje mainlining Nirvana Wonder Woman x 2. 27 dagen groei. Bijna tijd om nog eens te gaan toppen! Ik ga voor 4 hoofdbuds per plant. Ene plantje richt zich naar het licht. Stomme Plug&Grow, maar voor de rest gaat ie wel goed. Zal me ooit wel eens Tneon-setje kopen.
Re: 400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12
Is idd niet zoveel. Had meer verwacht zo op het zicht. Mja uw andere zullen deze wel goedmaken. Jammer van je monsterplant dat die wat problemen heeft.
Hey thugz, alles kits voor de rest he. Heb enkel druk weekje van de week terug dus is soms beu voor de plantjes.
De struik moet toch nog ff dus ben nog wat extra aan het geven in de hoop dat ze nog wat bijdraait. Zat wel te denken dat die pot wat klein is voor haar en met die blumat dat de wortels zo ook wat te bijeen gepakt zitten.
Dit was de kluit van die kleine, dus wat zal dat zijn bij die grote?
De gemainlinede sletjes staan ondertussen 3 dagen in de bloeitent. Doordat voorgroeitentje niet meer draait is temperatuur toch redelijk gezakt nu, dus lamp terug lager. Kwam de gemainde ook goed uit mits ze nog iets te laag staan nu. Ga er heel binnenkort mijn werk van maken om ze nog wat hoger te krijgen tot 40 cm van de lamp (nu 55).
2e KG is dus gesneuveld en ligt te drogen.
Foto's zijn van 2 dagen geleden, van de KG 3 dagen.
Heb die grote NHH een extra bloeivoedingkuur gegeven, ze is wel veel blad verloren maar is stabiel nu en blijft gewoon voort bloeien en aandikken, ben nog lang niet klaar zegt ze.
De andere begint zich langzaamaan leeg te zuigen, blad vanonderuit begint mooi te vergelen en wit te worden. Geheel de plant gezien wordt ze lichtgroener.
Thx guys, we gaan door. Af en toe een commentje tussendoor is goed voor mijn motivatie.
Grtz en tot binnenkort. Ga nog eens posten als er verandering inkomt. Heb nu de gemainde verhoogd en de lamp ook wat en nu ist perfect voor alle planten.
WWs hebben nu 2 weken 12/12 gehad.
De NHH hebben nu bloeiweek 8 en 9(kleine) erop zitten. Ben 5 daagjes weggeweest naar het buitenland dus heb ik mijn struik niet meer kunnen bijvoeden. Bijgevolg dus redelijk wat dor en vergeeld blad tussen.
Heb gecontroleerd op toprot en niets te vinden dus blad verwijderen en blijven gaan...
KG1 was maar 9 gram droog(haha) en KG2 35 gram.
Vind deze planten niets bijzonder en zou deze niet nogmaals kweken, zou deze ook niet aanraden behalve als je kleine indica's wil(althans op 12/12). Maar is wel lekker voor een keertje.
KG1 rook aardachtig met een licht zoete toets. Smaak was vrij neutraal met een licht zoete toets ook. Effect was stoned maar KG2 was beter.
De toppen waren keihard.
KG2 rook gewoon lekker zoet en de smaak ook. Effect was goed stoned. Na een half jointje te roken kwam het effect opeens van KLOP daar is ie. Toppen waren veel minder hard, en anders van structuur. Beetje geflufd gelijk.
die monsterplant dammm die is gezwollen
die gemainlinde zijn ook al goed gegroeit beetje gestrekt of zie ik dat verkeerd?
ik denk binnekort ook maar eens te gaan werken zoals jij met een voorgroei tentje. heb de vorige nog staan dusja.
Hey ja die gemainlinede zijn gestrekt mits ik op vakantie vertrok heb ik die aangesloten op de blumat. Eerst gaf ik ze zo water en stonden ze verhoogd op potten.
Eepz mensen, bij deze is mijn verslag over de Kaya Gold en de Neville's Haze Hybrid aan het aflopen mits ik de NHHs ook geslacht heb.
Heb trichromen zitten spotten op beide planten en er waren genoeg zwarte puntjes in de trichs voor mij om te oogsten.
De kleine heeft 68 dagen effectieve bloei gehad en de struik 61.
Laatste 10 dagen hebben ze enkel nog water gehad en waren ze mooi verwelkt. Ze waren nog mooi aan het bijbloeien maar voor mij was het genoeg geweest.
Comment