Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12
Hey thugz, nee je hebt verkeerd gedacht erover. Die Kaya Golds hebben me samen 44 gram droog opgebracht (9+35).
Die Hazen denk ik natgewicht gedeeld door 4. Kom je op 420 (340+80) / 4 = 105 droog uit.
Zit zelf rond de richting van 160 gram droog te denken.
Kom je op gemiddelde uit van 40gram per plant. Moest ik niet vaneerste keer op 12/12 gegaan hebben en meerdere zaadjes op laten komen hebben en selecteren, had ik meer opbrengst.
Dank je wel mate, al doende leert men he. Mss erachter eens scrogg als de volgende ronde erop zit. Dan lang genoeg voorgroeien en selecteren en voor die 1 op 1 gaan. Maar we zien wel nog wat er allemaal in het koppie omgaat
een scrogg is idd de meest ideale mannier volgens mij om die 1 op 1 te halen. als ik scrogg zit ik meestal rond de 40 tot 50 dagen groei eens ze op 12/12 gaan maar dit is dan wel telkens met een indica gedaan met een sativa hoef je zo lang niet voor te groeien maar dat wist je ook wel
De kleine is compact, zoet van smaak en ruikt aardachtig. Effect is stoned en ontspannend, werking is direct. Heeft een speciale structuur van top.
De struik is zelfde van eigenschappen, behalve dat de geur/smaak duidelijk uitgesproken is(ananas-achtig) en dat de structuur minder compact is dan haar zus(meer hitte door lamp, toppen zijn wat luchtiger)
Verslag mag dus gesloten worden, mijn conclusie: een grotere tent(1x1x2) met 5 van die "struiken" in en een 400W lamp zou ik mss 1/1 halen.
Mits ik nog een vriendin heb, en dus geen grotere tent mag haha, zal ik na men volgende ronde toeleggen op een soortje dat goede opbrengst haalt, genoeg zaadjes van kopen,selecteren en genoeg voorgroei geven, en proberen geen fouten te maken
Maar eerst de volgende ronde.
Comment