Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 400W Kaya gold en Neville's Haze Hybrid op 12/12

CAM00963.jpgCAM00964.jpgCAM00965.jpgCAM00962.jpg
    Attached Files

Comment

dat is wel een mooi resultaat he mate.
      je zal dicht bij de 400gr droog zitten denk ik alles samen of niet?

ja ze konden idd wel nog even doorgaan aan die witte pistels te zien, benieuwd naar je rookverslag. en de andere:p

ik hou het in de gaten dat volgend verslag

grtz
      en smoke ze he ( die dat al droog zijn)

thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Hey thugz, nee je hebt verkeerd gedacht erover. Die Kaya Golds hebben me samen 44 gram droog opgebracht (9+35).
        Die Hazen denk ik natgewicht gedeeld door 4. Kom je op 420 (340+80) / 4 = 105 droog uit.
        Zit zelf rond de richting van 160 gram droog te denken.
        Kom je op gemiddelde uit van 40gram per plant. Moest ik niet vaneerste keer op 12/12 gegaan hebben en meerdere zaadjes op laten komen hebben en selecteren, had ik meer opbrengst.

Comment

toch nog een mooi resultaat, kom je wel even toe he
          al doende leert men en ol heb de 160gr droog nog niet gehaald. dus je hebt prima werk geleverd.

grtz
          thugz

Comment

Dank je wel mate, al doende leert men he. Mss erachter eens scrogg als de volgende ronde erop zit. Dan lang genoeg voorgroeien en selecteren en voor die 1 op 1 gaan. Maar we zien wel nog wat er allemaal in het koppie omgaat

Comment

een scrogg is idd de meest ideale mannier volgens mij om die 1 op 1 te halen. als ik scrogg zit ik meestal rond de 40 tot 50 dagen groei eens ze op 12/12 gaan maar dit is dan wel telkens met een indica gedaan met een sativa hoef je zo lang niet voor te groeien maar dat wist je ook wel

Comment

Bij deze ga ik dit verslag afsluiten, nog enkele foto's van de ex-dames

CAM00989.jpgCAM00995.jpg Dit was de struik, drooggewicht 86 gram.

CAM00991.jpgCAM00992.jpg Voila, de kleine Neville's Haze hybrid, droog 29 gram.

De kleine is compact, zoet van smaak en ruikt aardachtig. Effect is stoned en ontspannend, werking is direct. Heeft een speciale structuur van top.

De struik is zelfde van eigenschappen, behalve dat de geur/smaak duidelijk uitgesproken is(ananas-achtig) en dat de structuur minder compact is dan haar zus(meer hitte door lamp, toppen zijn wat luchtiger)

CAM00996.jpgCAM00997.jpg linkse top is van de kleine en rechtse top dus van de grote

Totaal drooggewicht: 9+35+29+86=159 gram

Verslag mag dus gesloten worden, mijn conclusie: een grotere tent(1x1x2) met 5 van die "struiken" in en een 400W lamp zou ik mss 1/1 halen.
                Mits ik nog een vriendin heb, en dus geen grotere tent mag haha, zal ik na men volgende ronde toeleggen op een soortje dat goede opbrengst haalt, genoeg zaadjes van kopen,selecteren en genoeg voorgroei geven, en proberen geen fouten te maken
                Maar eerst de volgende ronde.

Grtz.

Comment

Laat het je smaken.

Comment

nog een schoon resultaat e maat.
                    bijna 0.5/1gr

als je nog eens een reactie plaats kan je vanonder aanduiden discussie sluiten na deze bericht ofzoiets.

grtz
                    thugz

Comment

Thx mannen, op naar de volgende ronde. Vanavond als men lamp uit is ga ik foto's trekken en nieuw verslag openen.

Dus bij deze,

Topic mag gesloten worden.

Comment

Bezig...
                      X