Zo na ruime tijd weer eens terug op het forum Nadat wij al enkele kweekjes achter de rug hebben met onze 600Watt HPS die uitstekend gelukt zijn, hebben wij op een aanbieding gereageerd van DHS en deze lamp besteld "LED Kweeklamp 312W 7 kleuren systeem".
Heel fijn want de lamp besteld op zondag was al bij ons in Belgie de dinsdag erna. Goed Er stonden al een White Widow en een Blueberry onder de nu afgesloten HPS. dus hebben we er maar meteen een White russian en een bubblegum bijgezet
Trouwens de HPS is eventueel gratis af te halen Vergeven aan Bongool dus niet meer beschikbaar.
Bedankt voor de ruil trouwens en een fijne ontmoeting
Goed voor nu zie ik dat ik iets moet bijverwarmen, want onder de HPS had ik een fijne 23 graden onder de nieuwe een krappe 18.
Wel voor nu nog een picje van de dames. en ik meld me over een weekje weer als ik updates heb.
Sorry voor de paarse gloed, maar dat is de nieuwe lamp....
20140319_151628079_iOS.jpg20140319_151648095_iOS.jpg
Heel fijn want de lamp besteld op zondag was al bij ons in Belgie de dinsdag erna. Goed Er stonden al een White Widow en een Blueberry onder de nu afgesloten HPS. dus hebben we er maar meteen een White russian en een bubblegum bijgezet
Trouwens de HPS is eventueel gratis af te halen Vergeven aan Bongool dus niet meer beschikbaar.
Bedankt voor de ruil trouwens en een fijne ontmoeting
Goed voor nu zie ik dat ik iets moet bijverwarmen, want onder de HPS had ik een fijne 23 graden onder de nieuwe een krappe 18.
Wel voor nu nog een picje van de dames. en ik meld me over een weekje weer als ik updates heb.
Sorry voor de paarse gloed, maar dat is de nieuwe lamp....
20140319_151628079_iOS.jpg20140319_151648095_iOS.jpg
Comment