Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe lamp = nieuw kweekverslag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuwe lamp = nieuw kweekverslag

Korting op 420shop
    Zo na ruime tijd weer eens terug op het forum Nadat wij al enkele kweekjes achter de rug hebben met onze 600Watt HPS die uitstekend gelukt zijn, hebben wij op een aanbieding gereageerd van DHS en deze lamp besteld "LED Kweeklamp 312W 7 kleuren systeem".
    Heel fijn want de lamp besteld op zondag was al bij ons in Belgie de dinsdag erna. Goed Er stonden al een White Widow en een Blueberry onder de nu afgesloten HPS. dus hebben we er maar meteen een White russian en een bubblegum bijgezet
    Trouwens de HPS is eventueel gratis af te halen Vergeven aan Bongool dus niet meer beschikbaar.
    Bedankt voor de ruil trouwens en een fijne ontmoeting

Goed voor nu zie ik dat ik iets moet bijverwarmen, want onder de HPS had ik een fijne 23 graden onder de nieuwe een krappe 18.

Wel voor nu nog een picje van de dames. en ik meld me over een weekje weer als ik updates heb.
    Sorry voor de paarse gloed, maar dat is de nieuwe lamp....

20140319_151628079_iOS.jpg20140319_151648095_iOS.jpg
    Last edited by patan; 30 March 2014, 14:04.

Re: Nieuwe lamp = nieuw kweekverslag

benieuwd wat deze lamp er gaat van terecht brengen

ik zet mijn stoeltje
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Goed een kleine week verder, eerste resultaten lijken me in orde, helaas heb ik wel een verhuis moeten doen. De warmte in de kelder viel tegen. Boven de lamp is de temp perfect alleen onder de lamp niet boven de 18,5. Dus besloten een verdieping hoger te gaan en terug de tent in.
      Temp nu rond de 21 graden, veel beter maar nog niet optimaal, gaan we aan werken.

Qua groei vind ik de meevallen en zelfs sneller gaan. Ik moet de lamp regelmatig verhogen en dat is een goed teken, misschien alleen niet voor de voorste 2 die me een beetje te hard en dun lijken, die zal ik straks eens op een verhoging plaatsen. Tot nu toe ben ik zeer verbaast over mijn stroom verbruik, deze is zeer sterk terug gegaan, waar ik met de HPS een 28 euro per maand verstookt, zie ik nu nog nauwelijks iets veranderd aan mijn verbruik ten opzichte van vorige week... al met al ook een meevaller dan

Goed net nog snel even een plaatje geschoten, en ik meld me over een weekje weer.

20140330_134105.jpg20140330_134114.jpg20140330_134120.jpg

Comment

Heya Patan!

Ja was idd een leuke ontmoeting!

Goed idee van die kleintjes wat te gaan ophogen, anders gaan ze te erg strekken denk ik. Die Bb en de Ww zijn enorm gegroeid op dat weekje, zien er erg mooi uit ook!

Hoop overigens dat die zaadjes vrouwtjes mogen worden in je tuin

Tot later kerel!

Gz

Comment

Hey Bongool 1 van jouw zaadjes is gisteren over gepot in een buiten pot van 19 liter, daar later meer over... Goed ik ben zeer aangenaam verrast door de lamp, de warmte hangt alleen boven in de tent, maar door middel van enkele oude pc ventilatoren haal ik nu een aangenam 23 graden 1 vanm de dames vond het nodig de lamp de hele tijd aan te raken en dat is nu bestraft met buiten in de zon te moeten staan.... Ze lijkt er op het eerste gezcht geen moeite mee te hebben
          20140405_130315.jpg20140405_130305.jpg

De anderen mogen nog even in de tent blijven, maar de lamp kan helaas niet hoger.... Moet ik dan toch naar een ander ophang systeem gaan of was de bovenste dame eigenwijs

20140405_130111.jpg20140405_130138.jpg

De 2 grote dames zitten deze week nog aan de bloeivoeding terra flores... daarna is het gedaan met voeding .... nu afwachten... Tot volgende week

Comment

Klein treurig berichtje, de 2 zaadjes (van bongool) welke ik buiten had staan zijn beide na bovenkomst weg. Ik vermoed een buurt kat..... Damn... Jammer en zonde. Morgen maar achter kippen gaas om ze af te schermen..... Als het weer mee blijft doen zal ik de 2 anderen een white widow en de blueberry buiten overpotten naar buiten.... Foto's volgen deze keer later....

Comment

Zal wel een vogel geweest zijn heh.
              Duiven vreten altijd kiemplantjes.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

jammer dat er geen updates meer zijn komt opvallend vaak voor bij een led kweekverslag dat er tegen de bloei gestopt word

Comment

Bezig...
                X