Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reiko's 2de kweekje Big Grapefruit, Damnesia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Reiko's 2de kweekje Big Grapefruit, Damnesia

Korting op 420shop
    Hallo medegrowers

Hier het begin van mijn tweede verslagje, wees welkom en schuif lekker bij
    Na mijn succesvolle eerste ronde (exellent weedje ) nu ronde 2

Zaden:

4x Big Grapefruit ( X-Line Female seeds )
    2x Damnesia (strainhunters)

Ik heb ongeveer dezelfde set-up als in ronde 1:

Secret-Jardin 120 Darkroom (voordien Dr 90)
    Afzuiging 350 kubiek canfan (125 mm)
    Softbox (zelfgemaakt, zie eerste topic )
    400 watt HPS son-te-pia
    400 watt VSA
    Clip-fan 15 watt
    Hygrometers x2
    Goeie moed en courage, masssaaaaaaas !!!!

Medium:

Biobizz-Lightmix

Voedingslijn:
    Volledige Biobizz voedinglijn vinden ze lekker die teefjes

Ik ben nu vanaf vandaag week 1 beginnen tellen van de groei.
    Ik volg het schema van Biobizz, weliswaar aangepast

Ziezo, de eerste pic's van ronde 2:

De Bigg Grapefruits doen het goed.
    Ik heb ze vandaag verpoot in 20L potten in de Lightmix.
    De LV en temperatuur zijn onder controle
    Zoals je kan zien op de laatste pic, is er een achterkomertje (mongooltje) bij. Ik hou wel van zo'n uitzonderingske, benieuwd of ze blijvend mongolisme vertoond of dat ze er door zal spartelen........

DSC_3941.jpgDSC_3929.jpgDSC_3942.jpgDSC_3933.jpgDSC_3934.jpgDSC_3935.jpgDSC_3936.jpg

Hierzie 2x Royal Creamatic & 1x AK-Automatic,
    Ik laat ze lekker in de tent tot ik vindt dat de BGF genoeg gegroeid is dan krijgen ze een mooi plaatsje op het terras
    De Ak-Automatic heb ik getopt omdat die meer sativa-dominant is, de Creamatics laat ik zo, deze zijn meer indica-dominant. dit is goed gelukt.
    Ik zie duidelijke verschillen in de groei qua hoogte, die Ak gaat goed de hoogte in, de CReamatic blijft mooi laag groeien.
    DSC_3930.jpgDSC_3932.jpgDSC_3931.jpgDSC_3938.jpgDSC_3939.jpgDSC_3940.jpgDSC_3937.jpg

Nu vraag je je waarschijnlijk af, waar is die damn Damnesia..........
    Wel die staat nu nog bij mijn goede vriend Jack en ze komen morgen hun definitieve plaats (ten huize Reiko) inpalmen
    Zo dit was de eerste update, ik zal dit niet meer om de 2 dagen doen maar om de week, zodus tot de volgende mannen.
    Keep em green !!!!
    Grts Reiko
    Last edited by reiko; 29 March 2014, 13:01.
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Re: Reiko's 2de kweekje Big Grapefruit, Damnesia

Succes reiko!

Ga je die mongol bewaren? Want die blijft sws een achterblijvertje in de groei, de bloei kan wel goed zijn maar hoeveel wiet zou er dan aankomen??

Comment

Ik laat die mongol gewoon zijn gangetje gaan en zal zien hoeveel het me zal opleveren.......
      Ik heb momenteel nog plaats genoeg om mongooltje nog niet uit te sluiten
      Grtz @@pje

Comment

Nou reiko jij hebt het virus goed te pakken, zien dr al weer ieg uit.Op naar de grote thc druipende reuzen, ik ga je volgen.:eek::o

Comment

Netjes! Gaan we volge !
          -

Comment

plofff
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Plof gezeteld

Comment

Succes m8! Abonnement is genomen
                op naar een tweede geslaagde ronde!!
                Grtz
                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                Jack Herer in scrog
                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Zet me hier ook neer.
                  Succes.

Comment

27/03/2014 2de week groei 18/6
                    Eerst en vooral welkom allemaal !!!!
                    Cookaap, Tuinbroekske, Thugz, Plukken, Lovis, Jack, en Myway. er is plaats genoeg hier zodus schuif lekker bij als je er zin in hebt

Nu ontopic,

Hierzie een kiekje in mijn tent, zoals je kan zien heb ik een adjust-awing erin gehangen, scheelt enorm qua belichting, me happy
                    Temperatuur en LV zijn ok.
                    DSC_3945.jpgDSC_3968.jpgDSC_3964.jpgDSC_3965.jpgDSC_3967.jpg

Eerst de gefemeniseerde zaden:
                    Big grapefruit: De BGF doen het goed, de internodes volgen kort op mekaar, heel weinig strek te bekennen.
                    Deze krijgen nu elke dag 400 ml water met voeding Bio-Heaven 1ml/L, Bio-grow 1ml/L en ik geef nog een klein beetje rootjuice bij 0.5 ml/L
                    Om de drie dagen krijgen ze water zonder voeding toegediend.
                    De mongol is duidelijk kleiner, maar komt goed hoor.... dan rook ik maar mongolweed
                    DSC_3947.jpgDSC_3948.jpgDSC_3949.jpgDSC_3950.jpgDSC_3951.jpg

Damnesia, De Damnesia zijn een beetje achter maar dit komt goed ik heb er vertrouwen in. Thnx Jack .........
                    Deze dames krijgen om de twee dagen 100ml water met voeding Bio-heaven 0.5ml/L en Rootjuice 1.5ml/L
                    Een dezer dagen worden ze overgepoot in hun definitieve 24/l potten.
                    De wortels beginnen onderaan uit te komen.
                    DSC_3946.jpgDSC_3952.jpgDSC_3963.jpg

Nu de afjes:

Royal Creamatic: De Royals doen het goed, internodes volgen kort op mekaar, tzijn mini-struikjes, ik heb deze dan ook niet getopt.
                    Deze krijgen dagelijks tussen de 300 a 600 ml water met voeding Bio-Heaven 1ml/L, Bio-Grow 1.5ml/L, Alg-a-mic 1ml/L en Bio-bloom 0.5ml/L, eveneens om de drie dagen gewoon water zonder voeding.
                    De Creamatics vertonen al de eerste tekenen van de bloei, witte haartjes komen overal uitgekropen en ze ruiken echt straf !!! wat een geur komt daar nu al vanaf , kben benieuwd naar deze smaak!!!
                    DSC_3954.jpgDSC_3955.jpgDSC_3959.jpgDSC_3960.jpg

AK-Automatic:De AK schiet niet normaal de lucht in, bij deze plant is er nog niks van bloei zichtbaar, ik wacht geduldig af tot de eerste tekens er zijn ......
                    Deze zuipt dan ook tegen de sterren op, ik geef deze dronkaard nu dagelijks 600ml water en nog heeft ze soms nood aan meer !!!!
                    Heb deze getopt en moet je zien wat een groeispurt die maakt!!
                    Ik hou deze goed in de gaten, alhoewel de geur ook enorm sterk is die er vanaf komt ..... eentje om te volgen......
                    DSC_3957.jpgDSC_3958.jpgDSC_3961.jpg

Zo, dit was het voor deze week, tips & tricks zijn altijd welkom.
                    Heb je vragen, just ask.
                    Tot volgende week
                    Grtz Reiko

Comment

Ziet er goed uit reiko planten mooi van kleur en alles netjes.Zag ik dat goed had je een andere kap op je lamp?:eek::o
                      Als goed is ga ik volgende week weer beginnen het kriebelt.
                      Vooral als je dan weer leuke soortjes ziet.

Comment

Ja die kleintjes wat hoger zetten.Dan krijgen die meer licht en gaan niet strekken, gewoon iets onder de pot.

Comment

2/04/2014 dag 14 van de groei,

Hellow medegrowers, tijd voor een kleine update zou ik zeggen
                          Alles verloopt naar wens voor de moment, temperatuur en LV zijn ok.
                          Morgen zet ik de boel op 12/12 anders wordt het toch wat krapjes
                          Ja dat heb je goed gezien tuinbroekske, nieuwe kap erop en knallen !!!!

De Bigg Grapefruits: doen het voortreffelijk, zij groeien als kolen
                          DSC_3985.jpg
                          De bigg grapes: heb ik getopt op de zesde internode, tis te zegge drie van de vier want ik laat mongoltje gerust, die heeft het al moeilijker .......
                          Ze zijn al goed uitgezet en zoals vermeldt, vanaf morgen een beetje langer uitrusten voor the ladies
                          DSC_3999.jpgDSC_4001.jpgDSC_3990.jpgDSC_3991.jpgDSC_4002.jpgDSC_4003.jpgDSC_4004.jpg
                          De Damnesia's: komen ietsje achter, laat ons zeggen een weekje, maar dit komt goed ik zal ze nog op gelijke hoogte plaatsen met de BGF. Ze zullen duidelijk kleiner blijven, maar de toppen zullen daarvoor niet minder smaken he
                          DSC_3987.jpgDSC_3988.jpgDSC_3996.jpgDSC_3997.jpgDSC_3995.jpg

De afjes nu:DSC_3972.jpgDSC_3970.jpgDSC_3973.jpgDSC_3974.jpg DSC_3975.jpgDSC_3977.jpgDSC_3971.jpg

Zo, dit was em voor deze week, keep em green en keep on growin !!!!

Grtz Reiko

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

IK begrijp niet goed waarom de eerste 3 foto's attachments zijn , en de rest niet, als ik op bewerk bericht druk, zie ik ze wel. Strange ................
                          Ik kan ze zelf niet bekijken de eerste drie, suckt wel !!!!
                          Last edited by reiko; 2 April 2014, 21:32.

Comment

Netjes hoor reiko, ben ook net weer bezig, mn tent en schakelkast updaten heb een dimbare lamp gekocht, nou de voeding is gesponsord en alles ligt klaar.Nou die van jou zien er al weer mooi donker groen uit.Gebruik je ook bladvoeding?
                            Ik ga het ook gebruiken.
                            dezelfde voeding eerst als bladvoeding en dan als ze bloeien geef je het met de voeding mee.Ik heb er zin in om ook weer te kweken.
                            Grtuinbroek

Comment

Nog ff dat is zon wing he die nieuwe kap, bevalt hij tegenover je oude beter?

Comment

Bezig...
                              X