Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jaja Jack en Plukken, tis nu aan mijn beurt om weer geduld te hebben ....... maar je hoort me alleszins niet klagen hoor die afjes van me schieten goed in bloei nu,Ik zet ze s'avonds binnen en overdag buiten, gaat goed zo
Thnx Amigo's
grtz
Big Grapefruit: De dames hebben in 14 dagen lekker hun best gedaan om te groeien !!!!
Ik denk dat ze nog een weekje of iets langer zullen doorgroeien.
De eerste tekenen van bloei zijn zichtbaar, ik kan ze alleen nog niet echt vastleggen op foto omdat het nogal een weelderige tuin is .....
Zoals je kan zien op de foto's onder HPS, kan je de Damnesia's bijna niet zien staan !!!
Ik heb de Damnesia's expres niet hoger gezet omdat ik wil dat ze nog een beetje strekken.
De mongool, te zien op foto 3 en 4 doet het ook nog goed met een kleine achterstand, deze zet ik wel hoger. DSC_4005.jpgDSC_4018.jpgDSC_4011.jpgDSC_4016.jpgDSC_4012.jpgDSC_4013.jpgDSC_4014.jpgDSC_4017.jpgDSC_4015.jpg
Damnesia: Hier is ie dan de Damnesia, beide dames stellen het goed en zullen wellicht niet zo groot worden, maaaar ze zullen zeker niet slecht smaken als ik nu al op die lichte haze geur kan afgaan DSC_4007.jpgDSC_4008.jpgDSC_4009.jpgDSC_4010.jpg
AF Royal Creamatic:
De Royal creamtics doen het goed, duidelijke tekenen van bloei en lichte topvorming zichtbaar
Hier een lekkere fruitige geur, kben benieuwd naar de uitkomst......
De dames zijn nogal dorstig !!!, ze krijgen elk een slordige liter water, 3 dagen voeding, 1 dag geen voeding enz.....
Als ik de dames dan weeg, s'avonds zijn de potten echt licht !!! conclusie, heel dorstige dames !!!! DSC_4027.jpgDSC_4029.jpgDSC_4023.jpgDSC_4024.jpgDSC_4025.jpgDSC_4032.jpgDSC_4030.jpgDSC_4031.jpg
Zo, dit was het voor deze week, vragen of tips, let me know
Zien er goed uit reiko word veel werk dat knippen nou nog eerst ff afbloeien.Ik zie net al voorbloei dus gaat nou snel groter worden (toppen).Blijf je volgen ben benieuwd:eek::o
Thnx Tuinbroek, Thugz, Plukn, Jack & welcome hodjob !!!
Zo growers, hier een kleine update:
Bigg Grapefruit:
Zoals je kan zien hebben de dames het naar hun zin, de LV en temperatuur is OK.
Ze zullen niet veel verder meer doorgroeien nu, de topjes beginnen zich lichtjes te vormen.
Maar dit wordt zoiezo een tentje vol.
Ik geef ze elke dag 500 ml water met voeding per plant, om de drie dagen krijgen ze gewoon water.
De damnesia doen wat ik van ze verwacht had, ik heb ze expres laten strekken, ze vullen goed de lege gaten op en zijn reeds op gelijke hoogte van de BGF.
Zij tonen nog maar de prille verschijnselen van hun vrouwelijkheid, en ruiken reeds super lekker !!!
De kleur is mooi groen.
Hier enkele pics onder de HPS, dat is een mooi tentje vol !!! al zeg ik het zelf
De temperatuur en de LV zijn zoals steeds onder controle
Ze krijgen bijna iedere dag 50 tot 70 cl water, naar behoefte van de dame.
3 dagen met voeding en 1 dag gewoon water, tot nu toe nog niet echt tekorten tegengekomen DSC_4230.jpgDSC_4178.jpgDSC_4181.jpgDSC_4228.jpgDSC_4230.jpg
De damnesia zijn zichtbaar achter in bloei, deze waren zoiezo bedoeld om de gaten op te vullen, tot nu toe doen ze goed hun werk.
Zoals je kan zien heb ik ze alletwee geknakt.... eerste is goed gelukt, de tweede was ik een beetje te wild , zodus maar vlug een versteviging aangebracht.
Deze is nu ook genezen, ik heb de tape erom laten zitten.
Er is sprake van de eerste zichtbare bloei, deze zijn zoals gezegd ongeveer twee weken achter op de Bigg Grapefruits.
Al bij al mooie plantjes die een leuk extraatje zullen opleveren. de Geur zit alleszins al zeer goed !!! DSC_4186.jpgDSC_4196.jpgDSC_4224.jpgDSC_4225.jpgDSC_4210.jpgDSC_4227.jpgDSC_4211.jpg
Zo mannen dit was het voor deze keer, nog een goeie avond en keep em green and growinn !!!
Comment