Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey man leuke setup heb je,alleen jammer dat ze strakken als en gek Maar dat knakken ziet er maar eng uit hoop dat het niet veel schade heeft aangericht Ik plof der bij succes kerel groetjes gizmo
Ze gaan goed hoor... Ik maak vanavond wel ffies foto zonder HPS als ik optijd vrij ben..
Heb eerst filmpies gekeken en toen aan de slag gegaan... Maar t stengeltje was veeel harder dan de rest die afgeknakt is ( maar was het eerst weer up to date.).. Topje's allemaal strak omhoog vanochtend
Hoi hatssijoe
Ze groeien gewoon weer door he, die plant heelt zichzelf en maakt gewoon weefsel aan rondom de breuk, je gaat het zien er komt gewoon een knobbel op en hersteld de sapstroom.Je had ze niet getopt zeker?
Nou ben benieuwd wat het word.
Tuinbroek:eek::o
Hallo... Kwas te laat om foto s zonder hps te maken... Maar ze doen t hartstikke goed... Op.2 toppies na... Maar dat komt denk/hoop ik omdat mn lamp op 48 cm hing...
Comment