Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Silver Haze 1x 600w van LUMII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super Silver Haze 1x 600w van LUMII

Nou alles wat je njet opkrijgt roken wij wel voor je op
    Heheh
    Nee geniet er lekker van hatsjoe ik zal ook es een pakken.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Comment

Dankjewel man! Ik heb egt zin in mn eigen gekweekte kindjes te roken.
      Ik heb nog geen oogstkoorts...maar.......

Vaak is t 100 dagen plus.. En zit nu op 80 dagen bloei...

Wilde zelf haze....

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

Zoo ff een updatetje mn plantjes zijn er niet zo heel goed aan toe..

Heel lichtgele topjes ook, word nu bruin, allemaal beetje vaag....

Ook veel bruine blaadjes in mn toppen, ik denk in 70 procent

Ik heb echt een ph en ec meter nodig bij mijn volgende avontuur, en grotere potten, minder planten.. Betere tijdindeling.. Blumatje...

Hier nog een paar fotootjes.. 4 van mn plantjes zijn de trichomen milky aant worden.. Veel witte haren van uitgroei van de toppen (k denk omdat ik bijna geen blad meer heb aan sommige planten

Nog een paar fotootjes vant geheel

Tempertatuur en lv zijn optimaal dus daar ligt t cker niet aan

Misschien iemand nog tips... k geef al een week geen voeding meer.. omdat ik denk dat mn potjes met grond (voor 80 procent gevuld toendertijd) een beetje teveel voeding bevatte (wat ik met google verkregen heb)

(t lijkt alsof k gvd al een jaar elke nacht die groen (bruine) mormels aant (over) voeden ben, maar ja ik hoop dat t zo n beetje de laatste loodjes zijn met sommige, want k ben bang dat die bruine blaadjes in de toppen gaan schimmellen ofzo..

Groeten Hatsijoe

Comment

Het lijkt wel de 2e bloei,ze zijn volgens mij opnieuw in de bloei geschoten.Het zijn wel enorme toppen.Ivm bang zijn dat het gaat rotten,je moet de lv zo laag mogelijk houden.

Comment

Ok bedankt... Ik dacht eerst ook 2 e bloei.. Maar den schimmige zei dat t wat anders was, tijdje terug op de chat...

Comment

Serieuze toppen idd! Die bruine blaadjes tussen de toppen voorspellen niet veel goeds (kans op toprot). Ik zou niet lang meer wachten met omkappen als de trichomen groen licht geven... Grtz
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

bedankt man! Ja k weet t.. k geef al minimaal water ook (gelezen dat dat iets helpt teropzichte van sneller klaar? En minder luchtvochtigheid... maar zit constant op 42/45)

K mag er met n uurtje weer naartoe

Groeten Hatsijoe

Comment

Ik dacht ik ga ff lekker wiet halen, bij 3 shops n grammetje.. En dan thuis met mn microscoop ff checken hoever ze zijn!

Alle 3 haze! Bijna alles clear en paar milky.. Bijna geen amber!! de mijne zijn al verder! Zo blij dat ik nie meer naar die kutshop hoef.. Met zo'n chagerijnig ventje/miep achter glas mij op te lichten!

Bah

Comment

De bovenste foto, dat bruine bovenaan is echt wel toprot heh ! !
                    Ik zou ZSM gaan knippen en alles wat bruin is ruim omheen knippen en weggooien voor alles aangetast wordt.

Dat de toppen zo schieten komt door warmte of door teveel stikstof.

scissor1.gif scissor1.gifscissor1.gif scissor1.gifscissor1.gif scissor1.gifscissor1.gif scissor1.gifscissor1.gif scissor1.gifscissor1.gif scissor1.gif
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt man! Ik ga vanacht aan de slag

Comment

Zoooo alle bruine shit weggeknip!! Wat hou k over??? Niets!!! Vandaag toen ik thuis kwam van t werk was bijna alles al geel!

Jammer dat k niet eerder wist!

Of mn foto s waren niet goed
                        Hier kan een slotje op!

Dit was t voor mij! Kutzooi!!

Toprot.... k wist t egt nie:thumbdown:

Comment

geel?
                          toprot is bruin en niet geel vriend,
                          als je hier over geel blad spreekt, is omdat alle energie na de toppen is gestuurd door de plant,
                          dat is normaal,en aangezien dat ik net al las dat je geen e,c meter en p,h meter gebruikt (de p.h meter is het allerbelangrijkste)

denk ik dat je het nog netjes hebt afgerond en dat je zeker niet teleurgesteld moet zijn!
                          en als je dit niet eerd is kweken niks voor jou, je leert en leert je draait niet na 1x aan de top mee.
                          als ik dit met mijn 1e kweek behaalde was ik superblij geweest,
                          maar dit presteerde ik de 1e keer niet,dus niet treurig zijn.

droog ze goed, en let op of je niet niewe rot plekjes vind met drogen.

staff

Comment

Mijn eerste oogst was een dikke joint de eerste keer,ik had ook maar een plant,maar heb juist daardoor geleerd dat je niet gelijk 1op 1 draait,en dat lukt na een dikke 11jaar nog niet eens altijd.Zo leer je het meest,en dit zal je de volgende keer niet weer gebeuren.Wees blij dat je in elk geval wat hebt gekweekt en geniet daarvan.
                            Ik geniet ook van de oogst,maar geniet nog meer op de weg naar een goede oogst.
                            Je heb het toch goed gedaan voor de eerste keer.Geniet ervan.

Comment

Jullie hebben gelijk hoor... T was combinatie van werken tijdens de voetbal, niet wetende dat t toprot was/is, en een halve vuilniszak vol wiet wat niet meer te roken was..... Ik heb genoeg voor mezelf! En heb heel wat geleerd... Volgende x ga ik veel voorbereidender aan t werk,

Zou ik mogen vragen wat de maximale tijd is dat ik de plantjes (die nu in t donker hangen) mag controleren op vanalles (omdat ze eigenlijk min. 7 dagen totale duisternis nodig hebben)

Groeten

Comment

Dat absolute duisternis,mag je dagelijks wel onderbreken,want er hoeft maar een spoor van toprot achter gebleven zijn.Nee elke dag ff kijken op toprot.

Comment

Bezig...
                                X