Hoi, in mijn eerste kweek ben ik met meer soorten gestart dan de bedoeling was. Ik had af pineapple express en af sin tra bajo gekocht kreeg ineens powerplantstekjes en gratis zaad af white Berry bij de smart pots die ik had gekocht.Enfin, de tent is vol nu. Mijn setting is een dr 90 II,5 250 w hps lamp en lumatek powerboost. Doordat ik ineens een aantal stekjes pp kado kreeg zat ik met pottengebrek waarbij ik 2 stekjes in een 11 liter pot heb gedaan. De zaadjes pineapple express en sin tra bajo had ik laten ontkiemen door een kennis. Van de 5 zaadjes van elk soort sloegen er 4 aan. Een pineapple express was zo ienie mienie ten opzichte van haar zusjes dat ik maar euthanasie heb gepleegd op haar. Wat mij opviel is dat de Sin tra bajo er steviger bijstaan dan de pineapple express. Met de pp had ik al startproblemen door te veel water te geven, dat trekt gelukkig nu weer bij. Ik heb alles in biologische moestuinaarde met 3 maanden voeding staan in smartpots 11 en 7 liter. Ik heb tot nu toe geen extra voeding gegeven vanwege de voorbemeste grond maar ik heb nu een en ander van biobizz besteld. Ik hoop dat ik jullie een mooi kweekverslag kan leveren met foto's en zelf ben ik erg benieuwd wat gaat lukken en wat niet.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
IMAG0049.jpg power plant stek nu 1 week in de tent, toen ik ze kreeg waren ze 1of 2 weken
IMAG0046.jpg af pineapple express 1,5 week oud van zaadje af door ervaren persoon ontkiemd
fIMAG0043.jpg white Berry af, zonder enige zorg in natte aarde gestopt 1,5 week
geleden
IMAG0041.jpg en hier de sin tra bajo ook 1,5 week oud door ervaren persoon ontkiemd.
IMAG0049.jpg power plant stek nu 1 week in de tent, toen ik ze kreeg waren ze 1of 2 weken
IMAG0046.jpg af pineapple express 1,5 week oud van zaadje af door ervaren persoon ontkiemd
fIMAG0043.jpg white Berry af, zonder enige zorg in natte aarde gestopt 1,5 week
geleden
IMAG0041.jpg en hier de sin tra bajo ook 1,5 week oud door ervaren persoon ontkiemd.
Comment