Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mike's eerste kweek, RQS en Blimburn seeds

Ja dat ompotten doe ik niet weer of ga eerder voorgroeien in een andere tent die van mij staan 24 dagen boven de grond en heb ze dinsdag over gepot,ze moeten dan eerst weer bij trekken,het scheelt je wel 11/2 week en centimeters.

Comment

Naja, ik heb een nieuwe voorgroei tent, dus ik ga volgende keer beginnen in 4 liter potten. Gewoon een week eerder beginnen met groeien dan.

De klok staat nu 7 dagen op 12/12, zie nog geen bloei verschijnselen, iemand misschien een duidelijk voorbeeld?

Verder gaat alles nog op zn gemak, temperatuur goed onder controle, voeding eenmaal per week en naja.. LV mooi rond de 30-40%.

Foto's morgen iets voor 15:00.

Op en aanmerkingen welkom.
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

hey mike,
        de bloei zal nog wel komen. elke plant doet er zowieso 6 weken over dat je nu groeit of niet. dan pas zie je echte bloei.
        ..first time WW and still running..

Comment

Ahh oke, dan laat ik ze in het vervolg langer groeien. Worden ze ook wat groter.
          Thanks alf!

Comment

Nog geen update mike,of ben je druk met je voorgroei tent?
            Dat is ook mij volgende die ik koop,of een 240x240.
            Ik heb wel een grote kamer maar durf ze er niet gewoon in te zetten.Alleen bij die van mij moet je helemaal losritsen om bij de achterste te komen.

Comment

Hee tuinbroek,

Wilde een update plaatsen met foto's, maar ik werd vandaag gebeld om te werken.
              Morgen komt er voor 15:00 een update met foto's zonder HPS.
              Druk met me voorgroei tent, nee absoluut niet, die staat al een tijdje, maar kan er niks mee doen, moet wachten tot ik bloei gespot heb bij deze planten, anders staan ze straks 8 weken te groeien, dat is wel heel fanatiek.

Planten gaan goed, echter nog geen bloei gespot. Helaas.

Temperatuur over de gehele dag tussen de 22 en 26 graden.
              Luchtvochtigheid over de gehele dag: 35%-45%

Ontkiemperiode Afgerond (5 april tot 8 april) *3 dagen*
              Groeiperiode Afgerond (8 april tot 24 april) *16 dagen*
              Bloeiperiode (nog geen bloei gespot)
              Droogperiode (nog niet gestart)

Klok staat nu 8 dagen op 12/12. Nog geen bloei gespot geloof ik

Heb een nieuwe termo hygro meter aangeschaft, met medium beeldscherm. Met zon draadje eraan, heb dat hele ding in mn tent gegooid, die andere begon -8,5 aan te geven, naja vriezen doet het niet in mijn tentje....

tot morgen guys! Op en aanmerkingen, altijd!

Comment

He mike
                Die sensor moet je eigenlijk met een stukje karton om de sensor doen of zorgen dat hij niet rechtstreeks straling van je lamp krijgt dus of in de schaduw leggen van een pot anders krijg je vertekende waarden.Nou ik denk dat het nog wel ff duurt voor de bloei
                begint.Ze staan nog maar 8dagen dus nog ff geduld

Comment

@tuinbroek: De gehele machine plus draadje ligt in de schaduw in het midden van de tent. Hoop de bloei binnenkort toch eens te zien EN DAN KNALLEN
                  Jouwe gaan ook lekker zag ik?

Comment

Ja ga ze dit weekend ook onder de 600 watt,ik denk zondag, hoeveel watt kweek jij onder?
                    Ik had deze tent gekocht met een 600 watt maar dat was geen dimbare nou dat heb ik geweten want het werd constant over de 32* cel als de lamp aanstond.Dus toen weer omgeruuld naar 400.Maar meer licht is toch meer gewicht,en toen die dimbare kwam heb ik gelijk een gekocht.Zomers zuig je ook al warme lucht aan.Heb je wel eens gekweekt midden in de zomer binnen.? Ik vind het een stuk moeilijker dan s,winters.Dan kan je de temp makkelijk goed houden.Maar zomers een heel ander verhaal.

Comment

Hee tuinbroek! Ik kweek 600watt. Ik heb geen dimbare, gewoon 600watt.. Heb tot nog toe geen moeite met de temperatuur, komt misschien omdat de tent naast mn televisie staat in mijn woonkamer. heb wat ramen open en wat ventilatoren staan voor de zomer. We gaan zien hoe het gaat, heb nog niet eerder in de zomer gekweekt, maar zal vast goedkomen en anders heb ik nog wel een paar trucjes achter de hand hoop ik.

Comment

Foto's van vandaag:

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Het enige rendabele voor de zomer temp op te vangen is volgens mij je inblaas en afzuig verzwaren, zo gebruik ik al uit laat een 1200 kuub fan voor 1.20 op 1.20 oen 1.80 hoog overkill neen echt niet!

Andere optie in de nacht periode in de zomer bijstoken dat je niet onder de 24 graden komt en dan kan je tot 32 graden max temp gaan...

En anders moet je een warmtewisselaar bouwen of heb je echt geld teveel is een airco ook nog een uitweg...
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nog geen bloeihaartjes kunnen spotten?

Anders binnen 3 dagen wel.

Comment

Hee Nik! Ehm, ja ik heb tot nu toe geen last ondervonden, had laatst mn aftuiging op 100%, toen was het 18 graden in mn tentje.. Dus heb nog speelruimte.

Hee Cook! Nee, heb ze nog niet gespot, jammer... Of ik ben blind. Heb trouwens je verslag gelezen van mainlining, volgende kweekje mainlinen dus

Wat me wel opgevallen is, de dames die ik niet getopt heb, de bladeren hangen wat meer zeg maar, de dames die wel getopt zijn, staan wat meer. Kijk goed op de foto, daar zie je het wel! Iemand een idee?
                              Heb ze gisteren 1 ML op 1 L bloeivoeding meegegeven omdat de bladeren wat licht groen werden en de bladeren onderaan wat meer gelig.\
                              Oja, mijn microscopie is binnen gekomen, ik snap helemaal niks van dat ding, is niet scherp te krijgen. Hier iemand een idee over? Is van D.H.S. (dutch head shop).

Comment

Das soms een heel gepiel ik weet alleen niet welke je hebt maar je moet hem er bij mij echt op het blad zetten en dan stihouden en bij de scherpstelknop afstellen.Maar ik kon er eerst ook weinig mee hoor.

Comment

Bezig...
                                X