Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Temperatuur over de gehele dag tussen de 24 en 29 graden. Luchtvochtigheid over de gehele dag: 45-55%
Ontkiemperiode Afgerond (5 april tot 8 april) *3 dagen* Groeiperiode Afgerond (8 april tot 24 april) *16 dagen* Klok 12/12 (12 dagen) Bloeiperiode (6 mei tot...) 11 dagen. Droogperiode (nog niet gestart)
Vandaag gewoon 500 ML gehad, sommige grote drinkers geprobeerd liter te geven, maar dat kwam er toch onder uit na een tijdje. Morgen krijgen ze allemaal wat minder.
Er begint aardige topvorming te komen, een hoop witte haartjes overal. Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen langzaam naar de eindstreep.
Ze zouden nu nog ongeveer 5 a 6 weken moeten staan.
Best stom... Ik heb gewoon niet echt iets te melden, ietwat hangende blaadjes, maar niets ernstigs. Verder ziet de plant mooi groen, niet heel licht, ook niet heel donker. Foto's zullen het morgen verder laten zien.
Ik wil steeds foto's maken, maar morgen gaat dat zeker lukken zonder licht. Dan ben ik namelijk de hele dag vrij!
Die hangende blaadjes komt denk ik door te nat,ze hebben zich verslikt.Trekt wel weer bij,ben wel benieuwd naar nieuwe pica,s.
Lekkere dag van maken,mooi weer,lekker terasje.
Comment