Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tjakke's rondje Pineapple Chunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tjakke's rondje Pineapple Chunk

    Korting op 420shop
    Medegrowers!

    Hier zijn we weer met een nieuwe kweek, numero twee!

    Barney's Pineapple CHUNK ditmaal
    20140116_181319.jpg


    Dus even over men setup en plannen deze kweek....

    - Ik werk nog steeds met men homemade kastje, dat je wel kan vinden bij 'De kweekruimte' hier op het forum. Het is niet mogelijk om alle technische gegevens hier te posten, want dan kom ik met dit topic niet toe
    - Ik ga deze maal het 'toppen' van de plant proberen, omdat ik hier vele positieve reacties over heb gevonden.
    - Ik ga proberen de stomme fouten die ik in het vorige verslag gemaakt heb, te vermijden.
    (Zoals het te ver plaatsen van de plant tov de lichtbron)
    - Ik ga deze maal proberen om 1gr/watt te produceren (duimen maar!!!) ditmaal zat ik aan 0,5gr/watt MOET BETER KUNNEN!!!


    Hierna volgt men kweekverslag, geniet ervan!


    Uiteindelijk is ze dan toch hersteld. ze is nu volop aan het groeien, geef ze dagelijks een 200ml water (zorgvuldig gevoed), soms sla ik eens een dagje over als ik voel dat men bodem een beetje te vochtig wordt naar men zin. Ik zal nu snel men foto's uploaden, want lezen is niet zo leuk he? of wel?

    Dus de status tot zover... Plantje is goed op weg, staat nog steeds op 18/6. Ondertussen ook getopt, en het resultaat is OK volgens mij (check foto)

    20140415_182804.jpg Getopt, en netjes hersteld, plant heeft er geen last van gehad

    20140415_182727.jpg

    20140415_182709.jpg

    Zou ik ze al op 12/12 kunnen overschakelen? Ik heb namelijk de tijd niet in het snuitje gehouden omdat ik men plant zo probeerde de redden?


    Klein extraatje

    Ik heb voor de leut ook een plaatsje vrijgemaakt in men tuin, voor een buitekweek projectje, gewoon om eens te testen, en te vergelijken. (Zie foto onder)
    20140415_183018.jpg20140415_183026.jpg20140415_183105.jpg


    Zoals altijd: Tips/tricks zijn steeds welkom!!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

    #2
    Re: Tjakke's rondje Pineapple Chunk

    Nou ziet er goed uit tjakke kom af en toe ff binnen piepen.
    Tuinbroek

    Comment


      #3
      Re: Tjakke's rondje Pineapple Chunk

      Oorspronkelijk geplaatst door Tsjakke View Post
      Medegrowers!

      Hier zijn we weer met een nieuwe kweek, numero twee!

      Barney's Pineapple CHUNK ditmaal
      [ATTACH=CONFIG]224341[/ATTACH]


      Dus even over men setup en plannen deze kweek....

      - Ik werk nog steeds met men homemade kastje, dat je wel kan vinden bij 'De kweekruimte' hier op het forum. Het is niet mogelijk om alle technische gegevens hier te posten, want dan kom ik met dit topic niet toe
      - Ik ga deze maal het 'toppen' van de plant proberen, omdat ik hier vele positieve reacties over heb gevonden.
      - Ik ga proberen de stomme fouten die ik in het vorige verslag gemaakt heb, te vermijden.
      (Zoals het te ver plaatsen van de plant tov de lichtbron)
      - Ik ga deze maal proberen om 1gr/watt te produceren (duimen maar!!!) ditmaal zat ik aan 0,5gr/watt MOET BETER KUNNEN!!!


      Hierna volgt men kweekverslag, geniet ervan!


      Uiteindelijk is ze dan toch hersteld. ze is nu volop aan het groeien, geef ze dagelijks een 200ml water (zorgvuldig gevoed), soms sla ik eens een dagje over als ik voel dat men bodem een beetje te vochtig wordt naar men zin. Ik zal nu snel men foto's uploaden, want lezen is niet zo leuk he? of wel?

      Dus de status tot zover... Plantje is goed op weg, staat nog steeds op 18/6. Ondertussen ook getopt, en het resultaat is OK volgens mij (check foto)

      [ATTACH=CONFIG]224370[/ATTACH] Getopt, en netjes hersteld, plant heeft er geen last van gehad

      [ATTACH=CONFIG]224371[/ATTACH]

      [ATTACH=CONFIG]224372[/ATTACH]

      Zou ik ze al op 12/12 kunnen overschakelen? Ik heb namelijk de tijd niet in het snuitje gehouden omdat ik men plant zo probeerde de redden?


      Klein extraatje

      Ik heb voor de leut ook een plaatsje vrijgemaakt in men tuin, voor een buitekweek projectje, gewoon om eens te testen, en te vergelijken. (Zie foto onder)
      [ATTACH=CONFIG]224373[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]224374[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]224375[/ATTACH]


      Zoals altijd: Tips/tricks zijn steeds welkom!!
      Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
      Nou ziet er goed uit tjakke kom af en toe ff binnen piepen.
      Tuinbroek
      Ze is groot genoeg gegroeid
      12/12

      Comment


        #4
        Re: Tjakke's rondje Pineapple Chunk

        Zou er maar gauw op 12/12 zetten.
        In mijn eerste verslag heb ik ook pineapple chunk gedraaid en deze groeide nog wel een stukje door op 12/12.

        Comment


          #5
          Re: Tjakke's rondje Pineapple Chunk

          Kheb ze zojuist op 12/12 gezet. Ik ben er echt benieuwd naar. Ik post wekelijks de update (probeer ik toch.... )

          Groetjes
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

          Comment

          Bezig...
          X