Door het mooie weer en natuurlijk door het autoflower zaad staat de eerste planten seizoen 2014 wel erg vroeg in bloei. Afgeschermd achter plastic opgekweekt.De rechtse is een ice van white label zaden de andere van en los zaadje wat ik bewaard had en ben tegen gekomen in een lekkere wietsoort Laat de zomer maar komen Ook de kruiden doen het afgeschermd erg goed en de zaadjes van groenten en kruiden lopen langzaam weer uit Het seizoen 2014 is voor mij begonnen.Het kastje waar ik in kweek is primitief maar wel effectief.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
autoflowers al in bloei
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
autoflowers al in bloei
Door het mooie weer en natuurlijk door het autoflower zaad staat de eerste planten seizoen 2014 wel erg vroeg in bloei. Afgeschermd achter plastic opgekweekt.De rechtse is een ice van white label zaden de andere van en los zaadje wat ik bewaard had en ben tegen gekomen in een lekkere wietsoort Laat de zomer maar komen Ook de kruiden doen het afgeschermd erg goed en de zaadjes van groenten en kruiden lopen langzaam weer uit Het seizoen 2014 is voor mij begonnen.Het kastje waar ik in kweek is primitief maar wel effectief.Tags: Geen