beste mede growerz
zoals jullie al weten is er voor 2014 terug een binnenkweek contest georganizeerd en dit door no mercy supply,urbangardenshop en 420shop.
ieder deelnemer krijgt een voedingspakket(no mercy) en 10 candy kush fem zaden(eskobar)
in dit voedings pakket zit het volgende -> - Co2 tabs
wat is peuker van plan?
ik zal beginnen met 10 zaden waarvan ik een selectie maak en de 9 mooiste/beste uithaal
vanaf het moment dat ze ontkiemd zijn wat tussen wc papier zal gebeuren verhuizen ze naar 10ltr potten met allemaal plagron lightmix.
vervolgens komen ze terecht onder een 400w hps en zal ik ze laten opgroeien met de 12/12 kweekmethode
dit was het dan voor mijn introductie op 10 mei leg ik de zaden te kiemen en zal het avontuur kunnen beginnen
ook had ik nog het no mercy team,urbangrowshop en 420shop willen bedanken
en alvast succes aan alle andere deelnemers
urbangrowshop
420shop
no mercy supply
zoals jullie al weten is er voor 2014 terug een binnenkweek contest georganizeerd en dit door no mercy supply,urbangardenshop en 420shop.
ieder deelnemer krijgt een voedingspakket(no mercy) en 10 candy kush fem zaden(eskobar)
in dit voedings pakket zit het volgende -> - Co2 tabs
- Bacterial
- Sweet Jane 1
- Sweet Jane 2
- Guano Extract
- Grow Sensation 100ml
- Bloom Sensation 600ml
deze is ondertussen toegekomen waarvoor dank aan roy en de rest van het no mercy team .- Sweet Jane 1
- Sweet Jane 2
- Guano Extract
- Grow Sensation 100ml
- Bloom Sensation 600ml
wat is peuker van plan?
ik zal beginnen met 10 zaden waarvan ik een selectie maak en de 9 mooiste/beste uithaal
vanaf het moment dat ze ontkiemd zijn wat tussen wc papier zal gebeuren verhuizen ze naar 10ltr potten met allemaal plagron lightmix.
vervolgens komen ze terecht onder een 400w hps en zal ik ze laten opgroeien met de 12/12 kweekmethode
dit was het dan voor mijn introductie op 10 mei leg ik de zaden te kiemen en zal het avontuur kunnen beginnen
ook had ik nog het no mercy team,urbangrowshop en 420shop willen bedanken
en alvast succes aan alle andere deelnemers
urbangrowshop
420shop
no mercy supply
Comment