Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Candy Kush In Scrogg Sponserd By No Mercy, Urbangarden, 420Shop.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Candy Kush In Scrogg Sponserd By No Mercy, Urbangarden, 420Shop.

WOW!!! Ik blijf bij elke update van jou mn ogen uitkijken hoe goed die plantjes het doen..
    sigpic

Comment

Goed bezig man, doe zo voort.

Grtz.

Comment

Groei zit er goed in.

Comment

nice pik!!!! succes ermee!!
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ze hebben het er erg naar hun zin in je hokkie, het loopt gesmeerd

Succes !

Comment

dag allen,

vandaag nog eens een updatetje, ook zal na vandaag de klok op 12/12 gezet worden.
              mijn netje is al goed vol aan het graken toch al zeker een 2/3 naar mijn idee, en aangezien de planten goed groeien, heb ik
              zo een vermoeden dat ze dubbel zo hard gaan groeien eens de klok op 12/12 staat.

mochten jullie een andere mening hebben hoor ik deze natuurlijk ook graag.
              tevens zitten we vandaag op 31 dagen groei en met de zomer in aantocht en deze strain afstamt van de OG kush,
              willen we nog voor hoog zomer gedaan hebben. dit omdat de temp in feite wat lager moet zitten dan andere soorten kush,
              alsook de lv moet onder de 50 blijven maar dat lukt me niet altijd.

ook hebben we bij onze ladies de beentjes geschoren
              buiten hier en daar een blaadje is alles weg de blaadjes blijven hangen voor indicatie.

dat was wat ik te vertellen had dus op naar de foto's

Temp; 20/27
              LV; 40/60
              aantal dagen 18/6; 31
              antal dagen 12/12; 0
              aantal dagen bloei; 0

[ATTACH=CONFIG]228861[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228865[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228866[/ATTACH]
              overzicht

[ATTACH=CONFIG]228863[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228862[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228864[/ATTACH]
              [ATTACH=CONFIG]228859[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228858[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228860[/ATTACH]
              de geschoren beentjes staan onder het betreffend plantje
              [ATTACH=CONFIG]228870[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228869[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228868[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228867[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228871[/ATTACH]
              [ATTACH=CONFIG]228857[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228856[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228855[/ATTACH]

wat Scroggskils
              ​Update uitgevoerd op 24/05/14

Attached Files
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ja dat netje raak zeker nog wel vol Ziet er goed uit. Op 12/12 knallen en wachten wanneer de eerste bloei verschijnselen komen. Het leukste komt nog
                -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

Comment

Ziet er heel gezond uit allemaal. Lagere temperatuur halen met lage LV, tzal ook uitdagingske zijn voor later als de buitentemp begint te stijgen.

Grtz en mazzel.

Comment

Zie er keurig uit.
                    Goed bezig hiero.

Comment

WEDSTRIJD GEANNULEERD WEGENS MANNEN IN DE TENT IPV VROUWEN.
                      BIJ DEZE IS HET EINDE WEDSTRIJD

geen zin om nog eens te beginnen. heb het wel gehad even 5 zaden waarvan ik voorlopig nog 1 van overhoudt
                      maar ook deze lijkt ballen aan te maken.
                      er is al een topic met foto's
                      via chat kreeg ik bevestiging.

nog rap een andere ronde doen voor het hoogzomer wordt deze zullen NIET candy kush zijn
                      wil namelijk nog zeker een oogst hebben.

wel heb ik nog al het lof over de voedingslijn maar de zaden.......
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Echt verschrikkelijk jammer... :s
                        Woody's zen kweek!

Comment

Dat is mooi kut.
                          Meer heb ik niet te zeggen.

Comment

Zonde man, zagen er mooi uit....
                            Snel ontkiemen, en gas er weer op !
                            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                            (running)

Comment

Damnnn, k u t mate.

Comment

Superklote thugz. Grrrrr
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

Bezig...
                                X