Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Candy Kush In Scrogg Sponserd By No Mercy, Urbangarden, 420Shop.
Re: Candy Kush In Scrogg Sponserd By No Mercy, JD, 420Shop.
Thx aan iedereen die me gelukwensen wenst.
Vandaag of morgen nog een update.
Maar zondagnacht flauwgevallen en mezelf behoorlijk zeer gedaan, beetje last van een lage bloeddruk. En dat op je 24 al....
Maar begin me wat beter te voelen dus zal weer meer en meer op hey forum te zien zijn
Neen hoor snowkie, was het dat maar....
Update zal voor morgen zijn, hoofd staat er momenteel niet naar. Deze middag minder goed nieuws verkregen van de dokter. Zal hoogst wss langere tijd thuis zijn van het werk. Dit voor de gezondheid.
Shit thugs, daar heb ik ook last van, als je te snel opstaat dan duizelt het voor je ogen, daarom moet je rustig aandoen.
Je bent gelukkig nog jong dat komt wel goed, ik wens je heel veel sterkte dan.
Hey thugz heb daar ook regelmatig last van, van die lage bloeddruk. Bekijk het positief, je moet nu nie gaan werken en kan je binst op u gemak u kweekie voorbereiden.
@ tuimbroek, thx mate blijkbaar hebben er daar meer mensen last van. Bij mij komt er wel bij dat ik zeer laag van gewicht ben.
Het lichaam is op zeg maar. Dus moet nu eerst weer wat reserves aanmaken en bijkomen van de dokter.
Weet van mezelf dat ik heel moeilijk aankom, mss dan toch al eens stoppen met gewoon roken? Blowen kan ik niet stoppen wamt dam slaap ik niet meer. Wat de mensen in mijn omgeven wel liever hebben.
@shiva ketama, ja positief bekijken doen we het alleszins niet van plan om mijn hoofd te laten hangen. Er zijn ergere dingen in de wereld. Bij deze weet je dus ook dat ik een tijdje niet aanwezig zal zijn wss.
@mathijs, thx mate,
Dan terug naar het verslag vandaag komt er een update.
beste medekwekers,
hier zijn we dan uiteindelijk toch geraakt om een updatetje te gaan doen.
eerst en vooral neem ik jullie mee naar mijn kweekruimte, dit om een beter beeld te geven van hoe het bij mij staat, mochten er tips of opmerkingen zijn hoor ik deze natuurlijk graag.
mijn tentje staat in een berging zonder verwarming meestal is de kamer zelf zo een 18 graden. de uitblaas van mijn tent komt terecht in een andere kamer.
de tent zelf staat op een zelf gemaakt verhoog met daarop een laagje piepschuim tent + toebehoren (9).jpg
ook staat er in deze berging een grote kast waar ik deels ook gebruikt van maak voor bv, stockeren van materiaal benodigd voor de kweek. tent + toebehoren.jpg
de bovenkant van de kast is ook deels in beslag genomen, voor een vatje te plaatsen die zo naar de blumats gaat. tent + toebehoren (1).jpg
de vsa wordt komende maand nog vervangen alleen weet ik nog niet welke (tips zijn welkom), ook het hoesje rond de filter en de lamp zelf worden in loop van volgende maand vervangen. ook zal er nog 1 zwenkventilator bijkomen.
zo beste mensen nu hebben jullie al wat meer inzicht in wat mijn kweekruimte bevat zoals ik zij opmerkingen of tips zijn zeker welkom.
en dan nu waar het uiteindelijk om draait de plantjes of zeg maar zaailingen
Gisteren 23/04 waren er al 2 boven gekomen
vandaag 24/04 zijn er weer 2 boven gekomen
er is er nu nog 1tje die zich wel al laat zien maar nog niet boven is.
moest het zijn dat de 5de niet boven komt vindt ik het niet erg want zou er uiteindelijk toch de 4 mooiste overgehouden hebben om mee te scroggen.
2 dagen geleden heb ik de voorgroeipotten als gevuld en bewaterd met regenwater en daarin de No Mercy Bacterial. tent + toebehoren (7).jpgelke pot heeft zo een 1/2l water gekregen en mag nog wat uitdrogen.
Comment