Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I want Candy..... Mijn bijdrage aan de No Mercy, Urban Garden Shop en 420shop wedstrijd
Re: I want Candy..... Mijn bijdrage aan de No Mercy, Urban Garden Shop en 420shop wedstr
Leuk gedaan zo geeft toch een leuke dimensie aan soms saaie verslagen.Wat gaat dat makkelijk op de computer,ik heb zulke dingen jaren met de hand getekend(lichtreklame,s)
Dan praat ik over 1974.Toen waren er nog geneens computers.Wel leuk gedaan hoor.
Re: I want Candy..... Mijn bijdrage aan de No Mercy, Urban Garden Shop en 420shop wedstr
Even een vraagje... misschien best dom maarja... de dame rechts-achter.. tante sidonia zeg maar..
Die vertikt het om takken te maken hahahaa.. dat is een vrouw zonder borsten en ik ben in staat om
deze eruit te mikken... hahahaha..
Ik hoor graag van jullie wat ik ermee ga doen..
1) Weg ermee!
2) lekker laten gaan, geeft toch op zn mist 1 lekker joint
Erg gestrekt heeft die ene gozer er mischien aan gesnuffeld die met die enorme slurf ?Ze zijn allemaal een beetje gestrekt.
Je had ze ook niet getopt he.
Nou ja laat maar staan plek genoeg toch
Nou dat is wel te doen hoor je breekt hem niet!!!! Die ik geknakt had daar groeien alle scheuten alweer naar boven.
Als die 5 nou herma vrij blijven.
Dan ontkiem ik 5 van die anderen 3 lemon en 2 strawberry,s.Zit ik ook weer op 10.
Ach ja wat maakt het uit,ze waren ook nog es gratis.
En het spreekwoord wast toch van zeeuws meisje"en geen dubbeltje teveel he"was haar credo,die kon ik nog niet,dat zeeuwen eigenwijs waren,ach ze zeggen ook grunningers koppige mensen,nou als dr een meegaand is dan ben ik het wel.
Nou zo denk ik eigenlijk niet Tuinbroek.
Gratis oke maar ik vind niet dat ik er dan maar met de spreekwoordelijke pet naar moet gooien.
Maar goed het is even niet anders... prive omstandigheden...
Zo luitjes, het is weer vrijdag en dat betekend een updateje.
Zoals jullie hebben kunnen lezen is er met Candy 3 een ongelukje gebeurd waardoor deze uit de race is.
Geen nood, er zijn nog 3 hele mooie dames over die hier en daar al wat voorbloei laten zien.
Kwa voeding hou ik een beetje globaal het schema aan. bacterial, co2-tabs, grow sensation en sinds de laatste
waterbeurt een plein beetje sweet jane 1.
De afgelopen dagen was de temperatuur in de tent niet echt om lekker te noemen, ik heb zelfs 36 graden gemeten
op 1 avond. Gelukkig lijkt het de dames niet te deren en gaan ze gewoon lekker door.
Comment