Heeey kwekebroeders en zusters....
Whitebud heeft ook eens gek gedaan.. ik stuurde Roy een berichtje of je nog kon inschrijven voor de wedstrijd...
en tadaaaaa.... Witte krijgt ook een kansje
Hiermee vind ikzelf dat ik zowieso al heb gewonnen en daarvoor gaat mijn hartelijke dank uit naar onze sponsors.
Zo nu ga ik jullie even vervelen met een foto van het ontvangen pakket..
2014-04-20 17.00.27.jpg
en met wat informatie over mn kweekruimte.
Ik maak gebruik van 2 Secret Jardin DS 80 tentjes.. de 1 hangt een plug-and-grow spaarlamp van 250 watt in.
de ander een HPS van 250 watt..
Mijn bedoeling is om 4 zaden te planten... en we gaan zien wat de No Mercy voeding er verder mee doet
Ik ga beloven mijn uiterste best te doen.. ten eerste omdat die Candy Kush een waanzinnig medisch wietje moet zijn
en als 2e om de sponsors niet teleur te stellen
Ik zal voortaan in elke update een nice cannabis filmpje of liedje posten en ik heb zo voor deze beginpost al een leuke
gevonden dacht ik..
Edit: Ik ben intussen gestart
Whitebud heeft ook eens gek gedaan.. ik stuurde Roy een berichtje of je nog kon inschrijven voor de wedstrijd...
en tadaaaaa.... Witte krijgt ook een kansje
Hiermee vind ikzelf dat ik zowieso al heb gewonnen en daarvoor gaat mijn hartelijke dank uit naar onze sponsors.
Zo nu ga ik jullie even vervelen met een foto van het ontvangen pakket..
2014-04-20 17.00.27.jpg
en met wat informatie over mn kweekruimte.
Ik maak gebruik van 2 Secret Jardin DS 80 tentjes.. de 1 hangt een plug-and-grow spaarlamp van 250 watt in.
de ander een HPS van 250 watt..
Mijn bedoeling is om 4 zaden te planten... en we gaan zien wat de No Mercy voeding er verder mee doet
Ik ga beloven mijn uiterste best te doen.. ten eerste omdat die Candy Kush een waanzinnig medisch wietje moet zijn
en als 2e om de sponsors niet teleur te stellen
Ik zal voortaan in elke update een nice cannabis filmpje of liedje posten en ik heb zo voor deze beginpost al een leuke
gevonden dacht ik..
Edit: Ik ben intussen gestart
Comment