Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I want Candy..... Mijn bijdrage aan de No Mercy, Urban Garden Shop en 420shop wedstrijd
Re: I want Candy..... Mijn bijdrage aan de No Mercy, Urban Garden Shop en 420shop wedstr
He whitebud
Heb je toch nog wat plantjes gezet,lekkere cheese,ik heb ook nog gewone cheese en super silver cheese,heerlijk wietje om te roken.Leuk dat je ff op het forum bent.
Re: I want Candy..... Mijn bijdrage aan de No Mercy, Urban Garden Shop en 420shop wedstr
Nou ben blij dat je er energie voor hebt,we missen elkaar net steeds op S Nou hoop dat het een beetje goed met je gaat.
Maar dat je toch een paar plantjes hebt gezet,heb je toch wat te doen.Ik hoop dat je ook genoeg steun krijgt van je familie.
@tuinbroek: Ik ben op het moment erg wispelturig, dan weer wel en dan weer niet.. maar k ga toch gewoon door.
Ze zeggen allemaal dat tuinieren therapeutisch werkt dus ja
@Mway: Herma's had ik geen last van, ik had weer andere dingen waardoor het misging, voornamelijk mijzelf
@Roy: Helemaal waar, ik sta er zelf gewoon van te kijken
Nou ben blij je weer te zien maat,die cheese is een heerlijk weedje.Ik weet niet van welke breeder,maar die van mij waren van de weed seed shop en ik heb er nog wel foto,s van.
Die zal ik er wel ff opzetten.
Comment