Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Candy Kush sponsored by Nomercy, Urbangardenshop en 420shop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Candy Kush sponsored by Nomercy, Urbangardenshop en 420shop

Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

Hier gaan mijn 1e verslag komen.
    Dit word mede mogelijk gemaakt door Nomercy,Urbangardenshop en 420shop.
    We hebben een heel mooi pakket toegestuurd gekregen en daarvoor mijn dank.
    In het pakket zit:

- Co2 tabs
    - Bacterial
    - Sweet Jane 1
    - Sweet Jane 2
    - Guano Extract
    - Grow Sensation 100ml
    - Bloom Sensation 600ml
    - 10 x Candy kush zaden (eskobar seeds)
    pakket.jpg

De hardware:DP-90 om te wennen aan het samenwonen en daarna gaan de verhuizen naar de DR120 onder een 400 of 600watt zonnetje. Deze tent word vandaag schoongemaakt en ontsmet zodat ze dames later in een schoon huisje komen.
    Ik wil minimaal 2 tot 3x per week dit verslag van een update voorzien.
    Voor zover vast de introductie.

Groeten Mark
    WP_20140424_10_37_56_Smart.jpg
    Last edited by markvr6; 24 April 2014, 10:39.

Re: Candy Kush sponsored by Nomercy, Urbangardenshop en 420shop

En das nummer 6! Succes ermee....
    No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Hupla, maak er iets moois van Markvr6!

Comment

Veel succes Markvr6 !!

Ben zeer benieuwd .

Comment

Ga je volgen en wil je bij deze succes wensen maakt er een mooie wedstrijd van.

Comment

Heey mark succes kerel.
            Hoop ook snel te kunne starten.

Greetz axo

Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
            Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

Comment

Tijd voor een update.

Na 24 uur in een glas water te hebben gelegen was het 1e complete worteltje zichtbaar en waren 2 andere zaden opengebarsten.
              WP_20140425_11_05_03_Smart.jpg
              Alle zaden zijn uitgekomen.
              De zaden daarna allemaal in jiffy's gestopt en compleet met jiffy in de voorgroei potten van 1 liter.
              De potten zijn ingewaterd met regenwater.
              Daarna zijn de jonge dames eerst in de Dr120 gegaan omdat ik wat autoflowers klaarmaak voor buiten.
              Sinds gistere staan ze in in de DP90 te genieten van 2x55 watt T-neon groeilampen 6500k.
              De temperatuur is met lamp aan 27 graden en lamp uit 22.
              Ik ben er nog niet zeker van dat ik de Blumats ga gebruiken omdat ik mijn watervat op dit moment niet erg stevig neer kan zetten. Dit in combinatie met katten kan gevaarlijk worden met de elektriciteit dus dan moeten we maar met de hand water geven als het niet anders kan.
              Tot zover deze update.
              WP_20140429_16_41_26_Smart.jpg

Comment

Het word wel weer is tijd voor wat nieuwe foto's.

Door de strek van het begin zijn een paar plantjes gaan hangen en moesten ze gestut worden met sate prikkers.
                Daarna wat extra grond in de pot gedaan om zo de stam wat steviger te zetten.
                Volgende ronde moet ik toch wat kleinere voorgroei potten gebruiken (of direct in eindpot) want nu groeien ze een beetje scheef.
                Ze krijgen nog steeds 18 uur licht per dag en dat bevalt ze naar mijn mening goed.
                De DP90 staat in de dr120 omdat zo ze zei flappen open kunnen blijven zodat de temperatuur niet oploopt.
                De afzuiging staat uit op dit moment.
                Dan nu de foto's.

WP_20140505_13_19_08_Smart.jpgWP_20140505_13_19_39_Smart.jpgWP_20140505_13_20_45_Smart.jpgWP_20140505_13_21_59_Smart.jpgWP_20140505_13_23_20_Smart.jpg

Comment

En je afvoer van vuile lucht dan en aanvoer verse lucht als alles uit staat?

Comment

Succes kerel mijn stoeltje is gezet.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Veel succes man!!
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Man raak door mn stoeltjes heen, maar kon nog 1 vinden en is hier gezet Suc6.
                        -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

Comment

hey mensen,

ben ff een paar dagen niet aanwezig geweest maar zal morgen met een update komen.
                          voor'de nieuwe mensen, leuk dat jullie meekijken.

groet Mark

Comment

Na best wel wat problemen te hebben gehad komt er weer een update.

De dag dat de plantjes overgingen naar de Dr120 waren er geen problemen.
                            De max temp was een 29,8 en met lamp uit was het 21,9 met de 600 watt lamp.
                            Dag 2 in de nieuwe tent ging de temperatuur plotseling naar de 34,8 graden.
                            Snapte er niets van want alles stond nog precies hetzelfde.
                            Na veel geprobeerd te hebben en niets hielp besloten om er een 400 watt lamp in te hangen.
                            De temperatuur was iets beter maar nog te hoog, 32 graden. Afstand van lamp/plant was 60 cm.
                            De vorige ronde met dezelfde instellingen is de temperatuur nooit boven de 28 graden geweest.
                            De temp. van de aanvoer lucht is al die tijd hetzelfde geweest.
                            Vandaag weer veel gespeeld met me afzuiging en ventillator en een extra inlaat open gezet. (waar stekkers doorkomen).
                            De afzuigslang heb ik losgemaakt van me ventilatierooster en de temp was gezakt naar de 28 graden.
                            Nu met de zon op de achterkant van me huis is de temp in de tent toch weer gestegen naar de 29,5 graden dus hier moet ik nog iets op verzinnen.
                            Door al het proberen is er een beetje schade opgelopen aan 1 plantje.
                            Me ventilator hangt aan een oud dvd rek en omdat de tent vacuum trok was het rek omgevallen op 1 plantje.
                            Deze is gelukkig goed hersteld ondanks dat die wat ledematen mist.
                            Dan nu de foto's.
                            WP_20140512_19_12_35_Smart.jpgWP_20140512_19_10_42_Smart.jpgWP_20140512_19_11_03_Smart.jpgWP_20140516_19_51_01_Smart.jpgWP_20140516_19_50_30_Smart.jpgWP_20140516_19_52_41_Smart.jpgWP_20140512_19_11_42_Smart.jpgWP_20140516_19_51_29_Smart.jpg

Comment

Zonde van het ene plantje, maar zal haar trauma vast wel verwerken. (Miss psychisch knoei gehad)

Maar jonge, wat zijn ze gegroeid in deze laatste week. Ziet er goed uit!!! Hoop dat je de temp wat onder controle kunt krijgen, zal aankomende dagen zeker niet makkelijker worden met het zomerse weer.

keep it up!!!
                              -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

Comment

Bezig...
                              X